Hoi,
Ik ben 18 jaar bijna 19 jaar en heb de afgelopen 2 jaar een prachtige relatie gehad.
Deze relatie is vorige week verbroken omdat mijn vriendin zei dat haar verliefdheid over was en omdat ze haar eigen wou leren kennen.(Zij was aan het twijfelen; ik heb het blijkbaar verkeerd opgevat, uitgemaakt).
Ze is nu ook studente in Gent dus wilt van het vrije leven genieten.
Anderzijds heb ik nog wel een paar vragen over onze relatie en of dit normaal is of ben ik gewoon vreemd.
Ik heb de afgelopen 2 jaar echt alles voor het meisje gedaan, echter heeft zei wel via bericht naar mijn zus en moeder gestuurd dat ze mij niet wou kwetsen omdat ik dat niet verdiende. Maar dus toch.. Ook zit ik dus met de volgende dingen; tijdens onze relatie 1.5j geleden zei ze dat ze wou schuren met andere jongens maar dat niet deed voor mij. Ook gebruikte ze ineens een datings applicatie omdat haar vriendinnen in Gent dit ook deden zei ze dan. Hierdoor heeft ze een jongen leren kennen die ik jah.. natuurlijk een enorme eikel vind. Ze hebben toen we samen waren niet in het echt kunnen afspreken omdat ik eens boos ben geworden toen ze heletijd met die jongen zat te praten via facebook terwijl we zelf samen zaten te skypen. En ze heeft tegen die jongen gezegt dat ze die niet meer kan spreken omdat ze mij niet kwijt wou. Nu is de relatie verbroken en kan ze doen wat ze wilt. Ze zegt ook dat ze het fijn vindt om met andere jongens te dansen, schuren, af en toe te kussen. Ergens heb ik hier helemaal geen nood aan, en ik zoek tijdens een relatie ook geen contact met andere meisjes. Ik hou echt nog zielsveel van haar en heb ook met haar moeder gaan praten. Haar moeder zei dat je nog jong bent en dat stom vindt dat je op deze leeftijd al gaat binden omdat je nu nog je dromen achter na moet gaan en je vriendenkringen zoveel mogelijk moet uitbreiden. Dus ergens praat ze het wel goed dat ze via die datingsapp met een andere jongen praatten.. Dit kwetst me ook wel erg want jah mijn ex stuurde ook nog dat ik degene ben die haar tegenhoude om met die jongen ooit een relatie aan te gaan maar ze stuurde erbij "Ik voel momenteel niets voor hem, ik hou niet van hem, maar misschien binnen een paar maand als ik ernaar toe groei". Ik dacht zo van.. dus ergens heb je al wel gevoelens. Ik voel me ook een beetje een tussenstation voor haar geweest voor gewoon haar zelfvertrouwen omhoog te doen..
Nu ben ik erook achtergekomen dat ik eigelijk niet echt dromen heb, of is dit normaal?
IK zou graag de 10 miles lopen en de "dodentocht" doen. Maar dit zijn natuurlijk geen echte super grootte dromen. Ik ken ook mijzelf niet echt goed, ben een teruggetrokken persoon en praat alleen als ik me echt op mijn gemak voel. Dit vind ik wel spijtig en ik weet niet of je dit kan veranderen. Ergens wil ik gewoon een sterke persoonlijkheid ontwikkelen. En ik mis mijn ex zo zeer..