abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135952694
Hoi,
Ik ben 18 jaar bijna 19 jaar en heb de afgelopen 2 jaar een prachtige relatie gehad.
Deze relatie is vorige week verbroken omdat mijn vriendin zei dat haar verliefdheid over was en omdat ze haar eigen wou leren kennen.(Zij was aan het twijfelen; ik heb het blijkbaar verkeerd opgevat, uitgemaakt).
Ze is nu ook studente in Gent dus wilt van het vrije leven genieten.
Anderzijds heb ik nog wel een paar vragen over onze relatie en of dit normaal is of ben ik gewoon vreemd.
Ik heb de afgelopen 2 jaar echt alles voor het meisje gedaan, echter heeft zei wel via bericht naar mijn zus en moeder gestuurd dat ze mij niet wou kwetsen omdat ik dat niet verdiende. Maar dus toch.. Ook zit ik dus met de volgende dingen; tijdens onze relatie 1.5j geleden zei ze dat ze wou schuren met andere jongens maar dat niet deed voor mij. Ook gebruikte ze ineens een datings applicatie omdat haar vriendinnen in Gent dit ook deden zei ze dan. Hierdoor heeft ze een jongen leren kennen die ik jah.. natuurlijk een enorme eikel vind. Ze hebben toen we samen waren niet in het echt kunnen afspreken omdat ik eens boos ben geworden toen ze heletijd met die jongen zat te praten via facebook terwijl we zelf samen zaten te skypen. En ze heeft tegen die jongen gezegt dat ze die niet meer kan spreken omdat ze mij niet kwijt wou. Nu is de relatie verbroken en kan ze doen wat ze wilt. Ze zegt ook dat ze het fijn vindt om met andere jongens te dansen, schuren, af en toe te kussen. Ergens heb ik hier helemaal geen nood aan, en ik zoek tijdens een relatie ook geen contact met andere meisjes. Ik hou echt nog zielsveel van haar en heb ook met haar moeder gaan praten. Haar moeder zei dat je nog jong bent en dat stom vindt dat je op deze leeftijd al gaat binden omdat je nu nog je dromen achter na moet gaan en je vriendenkringen zoveel mogelijk moet uitbreiden. Dus ergens praat ze het wel goed dat ze via die datingsapp met een andere jongen praatten.. Dit kwetst me ook wel erg want jah mijn ex stuurde ook nog dat ik degene ben die haar tegenhoude om met die jongen ooit een relatie aan te gaan maar ze stuurde erbij "Ik voel momenteel niets voor hem, ik hou niet van hem, maar misschien binnen een paar maand als ik ernaar toe groei". Ik dacht zo van.. dus ergens heb je al wel gevoelens. Ik voel me ook een beetje een tussenstation voor haar geweest voor gewoon haar zelfvertrouwen omhoog te doen..

Nu ben ik erook achtergekomen dat ik eigelijk niet echt dromen heb, of is dit normaal?
IK zou graag de 10 miles lopen en de "dodentocht" doen. Maar dit zijn natuurlijk geen echte super grootte dromen. Ik ken ook mijzelf niet echt goed, ben een teruggetrokken persoon en praat alleen als ik me echt op mijn gemak voel. Dit vind ik wel spijtig en ik weet niet of je dit kan veranderen. Ergens wil ik gewoon een sterke persoonlijkheid ontwikkelen. En ik mis mijn ex zo zeer..
pi_135952753
Zoek wat afleiding. Laat zien dat jij ook zonder haar verder kan.
pi_135952807
Ze wil gewoon nog de slet uithangen de komende jaren. Is de leeftijd....
pi_135952855
Wat mensen binnen een relatie oke vinden verschilt per persoon. De een vind het niet erg als zijn vriend(in) met anderen flirt en trekt de lijn bij zoenen. Een ander trekt hem er voor of er na
Er is dus geen normaal
Er is jouw grens en die ging ze over. Dat is alles wat je hoeft te weten

en je bent nog jong. Ook jij moet jezelf nog leren kennen. Doelen komen wel.
Of niet. Daar is ook niks mis mee
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135953021
Dank je voor de feedback, ik wil graag een sterke persoonlijkheid ontwikkelen maar ik weet echt niet goed wat ik wil. Ook wil ik niet bij mijn ex blijven hangen maar ik mis het meisje zo ontzettend. Volgens haar moeder moet je je nu nog niet binden en moet je nog je vriendenkring vergroten. Hier heb ik ergens wel mijn twijfels bij want; ik leer graag nieuwe mensen kennen enzo. Maar ik heb geen nood aan een "sletten periode" zo ben ik denk ik gewoon niet. Dit vind ik ook heel erg spijtig dat zij dit wel heeft :s Maar ze ziet het zelf nog niet in denk ik.

Ook zou ik niet weten hoe ik ooit nog een leuk meisje zou tegenkomen. Maar je moet er niet achter zoeken zeggen ze. Ik vraag me af of er iemand is die hetzelvde denkt als mij.
Want ik ben nog student en er zijn niet studenten die een serieuze relatie willen. Ook word ik niet super rap verliefd op andere vrouwen en mijn ex lag nogal slecht op de markt in het middelbaar en ze vindt het leuk om verleid te worden door jongens maar wetend dat ze haar niet kunnen krijgen. Dit is toch wat ze mij vertelde.
pi_135953109
Je moet ook niet zo dramatisch doen
je bent 19, het komt allemaal wel.
En je hebt je hart voor het eerst gebroken. Dat hoort er ook bij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135953150
Dank je, nu nog eerst mijn leven terug op orde krijgen. Maar dus van die sletten periode is normaal dat niet iedereen deze nodig heeft?
pi_135953296
Nee niet iedereen heeft die nodig
jij toch ook niet? En zo uniek ben je niet hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 26 januari 2014 @ 10:44:23 #9
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_135953299
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:37 schreef Micber het volgende:
Dank je, nu nog eerst mijn leven terug op orde krijgen. Maar dus van die sletten periode is normaal dat niet iedereen deze nodig heeft?
Dit soort zaken gaat bij iedereen een beetje anders, maar iedereen maakt wel dingen mee... relax... jouw kans op de ware komt ook op je pad, je zal het zien.
Gewoon jezelf blijven en respect tonen naar anderen en alles komt goed.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_135953366
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nee niet iedereen heeft die nodig
jij toch ook niet? En zo uniek ben je niet hoor
Dat is hem net. Ik wil een eigen sterke persoonlijkheid, ik wil wel uniek zijn ;)
Ik wil niet iemand zijn die meningen van anderen overneemt.
  zondag 26 januari 2014 @ 10:51:43 #11
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_135953503
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:46 schreef Micber het volgende:

[..]

Dat is hem net. Ik wil een eigen sterke persoonlijkheid, ik wil wel uniek zijn ;)
Maar dan heb je wel kans dat je eerder onderling gezeur krijgt met iemand weer, als dat is wat jij wilt kan dat natuurlijk, maar een sterke persoonlijkheid heeft dus ook consequenties.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_135953710
Eens sterke persoonlijkheid hebben (wat dat ook moge zijn) en je eigen mening hebben maken je alsnog niet uniek
Mensen zijn niet zo uniek als ze denken.

Ik bedoelde dat als jij geen behoefte hebt aan een slettenperiode dat je er vanuit kunt gaan dat er nog wel meer mensen zijn die dat hebben

En over dat 'sterke persoonlijkheid'. Tja dat zit in je of niet. Het heeft ook geen zin om iets te willen zijn wat je niet bent
Ben nou maar gewoon de beste versie van jezelf. Dat is op jouw leeftijd al ingewikkeld genoeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135953862
Met een sterke persoonlijkheid bedoel ik dat als je bijvoorbeeld met iemand praat over het nieuws, of over eender wat dat je dan niet zegt wat er letterlijk in de krant staat maar dat je daarover je eigen mening kan over vormen en die kan vertellen.

En ik moet mijzelf gewoon wat leren ontdekken; volgens haar moeder kan dit (beter) niet met een lief/serieuze relatie.
  zondag 26 januari 2014 @ 11:08:10 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_135953896
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:46 schreef Micber het volgende:
Tipje; niemand is uniek. Succes met het creëren van een unieke mening.

Op het moment dat je actief bezig bent met 'jezelf zijn' ben je het per definitie niet.
Ik ga naar huis.
pi_135953900
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:06 schreef Micber het volgende:
Met een sterke persoonlijkheid bedoel ik dat als je bijvoorbeeld met iemand praat over het nieuws, of over eender wat dat je dan niet zegt wat er letterlijk in de krant staat maar dat je daarover je eigen mening kan over vormen en die kan vertellen.

En ik moet mijzelf gewoon wat leren ontdekken; volgens haar moeder kan dit (beter) niet met een lief/serieuze relatie.
Dat komt ook vanzelf wel
En waarom luister je zo naar de moeder van je ex :?

Bedenk wat jij wil en ga daar naar handelen
Zoek wat dingen die je boeiend vind en ga je er in verdiepen

Niemand kan over alles een mening hebben. Als je ouder word kom je er achter dat je bepaalde gebieden boeiend vind, bijvoorbeeld de politiek en de economie juist niet. Dan kun jij straks vanzelf goed mee praten over de politiek en niet over de economie.

Maar ga gewoon wat doen met je zondag ipv dingen groter maken en beren op de weg zetten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135954162
Ik probeer mezelf wat te ontdekken en wat ik eigenlijk verlang in een relatie.
En ook ontdekken wat mijn grenzen zijn. Zo wil ik bijvoorbeeld niet dat iemand op een datingsapp zit :D Maar dan vraag ik me weer af als je gelukkig bent in een relatie dat je dan nog contact zoekt met mensen van het andere geslacht? Bestaand contact mag je natuurlijk wel onderhouden. Of wordt je al te snel jaloers genoemd als je nog contact zoekt met mensen van het andere geslacht via datingsapp, discotheken,...
pi_135954372
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:17 schreef Micber het volgende:
Ik probeer mezelf wat te ontdekken en wat ik eigenlijk verlang in een relatie.
En ook ontdekken wat mijn grenzen zijn. Zo wil ik bijvoorbeeld niet dat iemand op een datingsapp zit :D Maar dan vraag ik me weer af als je gelukkig bent in een relatie dat je dan nog contact zoekt met mensen van het andere geslacht? Bestaand contact mag je natuurlijk wel onderhouden. Of wordt je al te snel jaloers genoemd als je nog contact zoekt met mensen van het andere geslacht via datingsapp, discotheken,...
Dat gaat niet gewoon vanaf je luie stoel op zondag
Grenzen kun je niet van te voren bedenken. Dingen gebeuren en dan ervaar jij hoe je daar in staat

En als jij niet begrijpt waarom iemand dat doet omdat jij die behoefte niet hebt ga je het ook niet begrijpen. Hoeveel je ook gaat zitten overpeinzen vandaag.
Er zijn ook al genoeg topics over gemaakt, dus als je er toch op gebrand bent om je leven moeilijker te maken ipv makkelijker zou ik vooral even gaan bladeren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135956315
Jah, ik begrijp het gewoon niet waarom iemand anders die zich in een relatie bevindt contact gaat zoeken met anderen via een datingsapp. Maar dit zal ik dan ookwel nooit snappen. Spijtig
pi_135957775
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef Micber het volgende:
Jah, ik begrijp het gewoon niet waarom iemand anders die zich in een relatie bevindt contact gaat zoeken met anderen via een datingsapp. Maar dit zal ik dan ookwel nooit snappen. Spijtig
Zie het als monsterboard: "Er is altijd een betere"
pi_135958433
Dat is de gedachte die zij heeft. Haar eerste breakup woorden: "Ik ben bang als ik met jou trouw dat ik dan iemand misloop die nog iets beter uit mij naar boven haalt".
pi_135958519
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:23 schreef Micber het volgende:
Dat is de gedachte die zij heeft. Haar eerste breakup woorden: "Ik ben bang als ik met jou trouw dat ik dan iemand misloop die nog iets beter uit mij naar boven haalt".
dat betekend: ik vind je gewoon niet zo leuk
I'm just not that in to you
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135958596
Dat is wel hard jah :D Maar wel zeggen dat ze super veel van me houdt en we hebben wel 2 jaar altijd plezier gehad dusjah. Maar dus ik denk ook niet dat dat helemaal klopt.
pi_135958791
En neen we hadden dezelfde humor etc.

Maar ik zal het erbij houden dat ze over mijn grens is gegaan met die verdome tinder app.
En dat ze in haar slet periode zit.
Dank je wel voor alle comments.
  zondag 26 januari 2014 @ 13:51:19 #24
316130 Ti-boy
In Trance!
pi_135959498
De tijd gaat je helpen.
En onthoud dat geluk niet afhankelijk is van de ander, maar je dit (in eerste instantie) in jezelf vind.
pi_135961049
Geluk moet je zeker in jezelf vinden ;) Maar het is momenteel gewoon allemaal even moeilijk en ik moet en zal er wel overheen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')