abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135947670
Ik typ mobiel dus kan niet uitgebreid opschrijven wat er aan de hand is. Maar Door een enorme werkdruk slaap ik maar 3 uur per week, en heb ik 1 dag per 2 weken vrij.

Ik kan het gewoon niet meer aan. Als ik mijn telefoon een uur uitzet heb ik 130 boze Whatsapp berichten en 30 gemiste oproepen + voicemail dat ik niet opneem.

Ik wil dit topic eigenlijk ook niet over mij maken. Hebben jullie ook een situatie waarbij je gewoon even een steuntje in de rug wil? Support van anderen? Waardering?

Je krijgt het van mij... En hopelijk van de rest van Fok.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135947722
3 uur per week?? Wat voor drugs gebruik je.... dit gaat nog je dood worden
Swek
pi_135947736
Ik ga jou leren om niet te stressen geloof me.
Een paar stappen (ookal zijn ze moeilijk gewoon doen)

1. Bel je baas op en zeg dat je ontslag wil nemen
2. Ga naar de coffeeshop en koop wat goeie wiet.
3. Ga lekker blowen en dan slaap je als een roos.
4. Ga op je gemak weer beginnen met genieten van het leven (waar het echt om gaat)

Klinkt misschien stom nu maar het zal je leven gewoon leuker maken! PROMISE.
pi_135947749
Neem een paar dagen rust.
Digo
pi_135947769
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:27 schreef Roadtrip het volgende:
Ik typ mobiel dus kan niet uitgebreid opschrijven wat er aan de hand is. Maar Door een enorme werkdruk slaap ik maar 3 uur per week, en heb ik 1 dag per 2 weken vrij.

Ik kan het gewoon niet meer aan. Als ik mijn telefoon een uur uitzet heb ik 130 boze Whatsapp berichten en 30 gemiste oproepen + voicemail dat ik niet opneem.

Ik wil dit topic eigenlijk ook niet over mij maken. Hebben jullie ook een situatie waarbij je gewoon even een steuntje in de rug wil? Support van anderen? Waardering?

Je krijgt het van mij... En hopelijk van de rest van Fok.
WTF wat voor werk doe je dan?
pi_135947773
Er zijn al genoeg topics voor steun met angst/depressie/watdiesmeerzij. Doe daar je verhaal maar.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')