abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:59:07 #201
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_136718790
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:19 schreef jaha het volgende:
Vroeger was het overigens doodnormaal dat mannen ontmaagd werden door een hoer, volgens het boek freakonomics althans.
Het was met name een gewoonte in de Victoriaanse tijd, en voor de hogere klassen, omdat de zonen over het algemeen op kostscholen zaten, en daardoor gedurende de puberteit nauwelijks vrouwen van dezelfde leeftijd tegenkwamen. Omdat uiteindelijk toch deze jongens voor erfgenamen moesten zorgen, werd vaak besloten om de "opleiding" dan maar aan professionals over te laten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_137178177
Ik ben ontmaagd door een boer , was dyslectisch :( grootste fout van mijn leven
Ehmm
pi_137182060
Tja, je kunt toch wel het verschil zien tussen een blauwe overall en een sexy rood pakje? ;)
pi_137357913
Ligt er maar net aan wat er onder die blauwe overall vandaan komt :P
  maandag 3 maart 2014 @ 22:17:05 #205
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137364187
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:19 schreef Aranka_86 het volgende:
Ligt er maar net aan wat er onder die blauwe overall vandaan komt :P
En ook van de persoon zelf. Als die een 'lelijke' kop heeft, dan heeft ie minder kans dan iemand met een knappe kop. En de persoonlijkheid.
  maandag 3 maart 2014 @ 22:18:36 #206
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137364286
In de tibetaan staat dat de leeftijd niet wordt gebaseerd van je materiale lichaam, maar dat van je geest.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:22:54 #207
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_137392225
21 en nog steeds vers en maagd....
  donderdag 6 maart 2014 @ 08:31:02 #208
421154 hottgears
hou van het leven plus de zon
pi_137438528
zo i zo liever een maagd dan ken je zelf het grotje tot een krater maken haha
  donderdag 6 maart 2014 @ 08:47:22 #209
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137438720
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
21 en nog steeds vers en maagd....
Het is geen schande om op je 21e nog maagd te zijn :P.
pi_137472275
Na je 20ste begint het toch wel vervelend te worden. Je bent dan in de minderheid.
Hoewel er nog genoeg mensen van boven de 20 maagd zijn.
Ik wil het wel graag, maar het lukt maar niet.
Mijn 4 jaar jongere zusje lukt het wel.....
  vrijdag 7 maart 2014 @ 01:17:15 #211
206322 Seam
Pillz-E
pi_137472451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 01:07 schreef Grasje1 het volgende:
Na je 20ste begint het toch wel vervelend te worden. Je bent dan in de minderheid.
Onder de gemiddelde leeftijd ben je al in de minderheid en de gemiddelde leeftijd ligt sowieso onder de 18.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_137472526
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 01:17 schreef Seam het volgende:

[..]

Onder de gemiddelde leeftijd ben je al in de minderheid en de gemiddelde leeftijd ligt sowieso onder de 18.
Ja klopt, met 17 jaar en een paar maand schijnt de helft seksueel actief te zijn en de andere helft nog niet. Met 20/21 jaar is ongeveer 20% nog maagd. ( Rutgers seksonderzoek )
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:50:04 #213
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137473779
quote:
Niet "jaloers" zijn, de tijd komt vanzelf.

Alhoewel ik het wel begrijp. Als ik zeg dat ik nog maagd ben, dan lachen de mensen waarmee ik veel omtrek ook uit.. M'n (oude) vrienden zijn ook allang ontmaagd.

Ik besteed er niet zoveel aandacht aan. Ook al ben ik 21. Maar het ligt ook een beetje aan de omgeving. In Friesland zal dat wel wat later zijn dan bijv. in de randstad.
pi_137479131
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 07:50 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Alhoewel ik het wel begrijp. Als ik zeg dat ik nog maagd ben, dan lachen de mensen waarmee ik veel omtrek ook uit.. M'n (oude) vrienden zijn ook allang ontmaagd.

Ik besteed er niet zoveel aandacht aan. Ook al ben ik 21. Maar het ligt ook een beetje aan de omgeving. In Friesland zal dat wel wat later zijn dan bijv. in de randstad.
Ik weet niet of het vanzelf komt. Als jongen/man moet je er vaak wel degelijk wat voor doen. De laatste 3 jaar ben ik wel veel socialer geworden. Ik was vroeger heel teruggetrokken en verlegen. Die verlegenheid heb ik nog steeds, maar ik heb nu wel een aantal hele goede vrienden. Ik ga ook regelmatig uit, omdat ik het vooral heel leuk vind. Ik ben nu 21 en ik hoop dat het wel gauw een keer gaat gebeuren. Naar mate je ouder wordt, word je gewoon onzekerder. Dat is gewoon zo.
Ik snap ook niet dat sommige 20-ers zeggen dat het ze niks uitmaakt. Mijn ervaring is dat ze het vaak wel graag willen ( tenzij ze streng christelijk zijn). Je mist op een gegeven toch gewoon wat. Voor mij is denk ik verlegenheid een grote oorzaak waarom ik nog maagd ben. Ik vind het erg moeilijk om een meisje aan te spreken. Bij feestjes kan ik soms veel remmen losgooien, maar dan gaat vaak de rem er toch weer op.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:59:30 #215
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137480703
Herkenbaar. Vroeger altijd gepest vanwege m'n uiterlijk. (nee, niet te dik, eerder te dun). Daardoor ook erg onzeker geweest, en daar heb ik nog steeds last van. Ook daardoor veel verlegenheid.
Helaas ben ik mijn vrienden kwijtgeraakt na een dikke ruzie (omdat ik voor alles mocht opdraaien), dus uitgaan doe ik niet meer. Ik heb daar geen lol meer in.

Momenteel doe ik het even rustig aan, en wacht ik af wat het jaar gaat brengen. Ben van plan om uit huis te gaan, en zie ik later wel of het wat wordt of niet.

Ik heb er dus nu geen problemen mee, al had ik ook wel een vriendin willen hebben, de groep waarmee ik omging had het namelijk ook. Ik heb gewoon nog geen geluk gehad.
pi_137481275
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:59 schreef .Neovo. het volgende:
Herkenbaar. Vroeger altijd gepest vanwege m'n uiterlijk. (nee, niet te dik, eerder te dun). Daardoor ook erg onzeker geweest, en daar heb ik nog steeds last van. Ook daardoor veel verlegenheid.
Helaas ben ik mijn vrienden kwijtgeraakt na een dikke ruzie (omdat ik voor alles mocht opdraaien), dus uitgaan doe ik niet meer. Ik heb daar geen lol meer in.

Momenteel doe ik het even rustig aan, en wacht ik af wat het jaar gaat brengen. Ben van plan om uit huis te gaan, en zie ik later wel of het wat wordt of niet.

Ik heb er dus nu geen problemen mee, al had ik ook wel een vriendin willen hebben, de groep waarmee ik omging had het namelijk ook. Ik heb gewoon nog geen geluk gehad.
heh wat toevallig. Ik ben ook 1.90 en heel dun. Daardoor lijk ik een beetje slungelig. Ik sport wel best veel, voetbal en vroeger hardlopen, maar in plaats van hardlopen ga ik nu soms fitnessen. Vooral oefeningen voor de rug om goed recht op te lopen, maar ik hoop ook heel ietsjes breder te worden. Ik ben eigenlijk niet eens heel ontevreden met mijn lichaam, al begrijp ik wel dat veel mensen mij erg dun vinden. Dit werd mij vroeger dan ook wel vaak verteld. Ik denk dat veel meisjes mij ook erg dun vinden, maar ik weet niet hoeveel dat nou echt een afknapper vinden. Over 20 jaar kan ik alleen maar profijt hebben van dit lichaam denk ik altijd maar....
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:44:19 #217
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137483979
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:18 schreef Grasje1 het volgende:

[..]

heh wat toevallig. Ik ben ook 1.90 en heel dun. Daardoor lijk ik een beetje slungelig. Ik sport wel best veel, voetbal en vroeger hardlopen, maar in plaats van hardlopen ga ik nu soms fitnessen. Vooral oefeningen voor de rug om goed recht op te lopen, maar ik hoop ook heel ietsjes breder te worden. Ik ben eigenlijk niet eens heel ontevreden met mijn lichaam, al begrijp ik wel dat veel mensen mij erg dun vinden. Dit werd mij vroeger dan ook wel vaak verteld. Ik denk dat veel meisjes mij ook erg dun vinden, maar ik weet niet hoeveel dat nou echt een afknapper vinden. Over 20 jaar kan ik alleen maar profijt hebben van dit lichaam denk ik altijd maar....
:D Ik ben ook iets van 1.94, loop een beetje scheef/slungelig (alsof er iets aan mijn armen hangt).Ik heb dan ook veel nek- en rugklachten. Doe ook aan fitness om ietsje breder te worden, maar niet te. Verder kan ik me niet te veel inspannen op fitness helaas, dan heb ik direct een week last van m'n rug.

Ik ben niet geheel tevreden met m'n lichaam. Loop nog steeds wat slungelig, vaak spierpijn en heel vaak moe, waardoor ik om 20:30 al naar bed ga, omdat ik helemaal kapot ben. Ik kan dus ook amper uitgaan, als ik al wil.
pi_137494317
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 07:50 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Later? :o Mijn observatie is juist dat je er in Friesland vroeg bij moet zijn, en dat mensen dat ook zijn. Jongens en meisjes hebben hun eerste vriendje op hun 14e, leven even losbandig van hun 16e tot en met hun 18e en raken daarna keurig netjes getrouwd. In mijn leeftijdscategorie zijn er nog nauwelijks singles - terwijl die er in Amsterdam (en de Randstad) in overvloed zijn...
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:04:47 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137494633
quote:
Ben je vrouw of man? Voor mannen is het sowieso wat moeilijker en ligt de gemiddelde leeftijd voor de ontmaagding ook iets hoger.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137499426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef yats het volgende:

[..]

Ben je vrouw of man? Voor mannen is het sowieso wat moeilijker en ligt de gemiddelde leeftijd voor de ontmaagding ook iets hoger.
Man, ja klopt, maar met 20 is dat ongeveer gelijk getrokken.
pi_137505431
20 al? lol. Tel er minimaal 10 bij op zou ik zeggen ;)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 01:05:57 #222
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_137505458
Ach, hier 21 jaar.. Nog steeds maagd..
Als ik het in mijn "vriendenkring" zeg, dan gaan ze plat..

Dus zeg ik gewoon, dat ik geen maagd ben, en vriendin heb. Klaar.
(Maar ben nog steeds maagd verdomme).
  zaterdag 8 maart 2014 @ 08:37:35 #223
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137507416
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:56 schreef jaha het volgende:

[..]

Later? :o Mijn observatie is juist dat je er in Friesland vroeg bij moet zijn, en dat mensen dat ook zijn. Jongens en meisjes hebben hun eerste vriendje op hun 14e, leven even losbandig van hun 16e tot en met hun 18e en raken daarna keurig netjes getrouwd. In mijn leeftijdscategorie zijn er nog nauwelijks singles - terwijl die er in Amsterdam (en de Randstad) in overvloed zijn...
Nou, de meeste jongeren die hier rondlopen hebben nog geen vriendin op hun 21e. En ik woon in Noordoost Friesland.
pi_137522499
Ik kijk alleen af en toe wel eens op dit soort forums. Vaak krijg je dan antwoorden dat het niet uitmaakt of je op bijvoorbeeld 25 nog maagd bent. Voor sommige personen zal dat misschien niks uitmaken, maar de meeste personen hadden al wel degelijk seks willen hebben. Op die leeftijd ben je er natuurlijk geestelijk en lichamelijk al jaren klaar voor. Met 24 jaar is ongeveer 10% nog maagd ( Rutgers seks onderzoek). Ik vraag me altijd af wat voor een soort personen dat zijn. Een klein deel zal gewild maagd zijn, geen seks voor het huwelijk, maar zeker 8% had het toch wel willen hebben. In mijn omgeving wordt er toch wel raar opgekeken als je 25 en nog maagd bent. Ik vraag me toch af hoe veel pak hem beet 25-jarigen nog maagd zijn en wel gewoon een sociaal leven hebben en er geen rare hobbies op na houden. Ik ken een man die ruim in de 30 is en waarschijnlijk nog maagd is. Het is een vrij aparte man en hij wordt soms belachelijk gemaakt. Dit vind ik niet leuk voor hem.
pi_137524621
Het is ook de Nederlandse cultuur. Die is tamelijk hardvochtig en individualistisch. Daardoor is het heel moeilijk voor mensen die niet aan het perfecte plaatje voldoen om aan een (seks)partner te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')