Oh oke...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee maar ik word al misselijk van de gedachte dat mijn vriend het ooit op een ander heeft gedaan of van een ander heeft gehouden
ja. maar ik kan dat dus nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oh oke...maar hij heeft het wel geaccepteerd dat jij zo bent evenzogoed toch ?
Mijn ex was ook van nature best jaloers, maar grappige is dat ik niet om die reden uit elkaar met haar ben gegaan, was puur uit elkaar gegroeid zijn ....quote:
lol nee zeker 2/3 keer als we elkaar zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mijn ex was ook van nature best jaloers, maar grappige is dat ik niet om die reden uit elkaar met haar ben gegaan, was puur uit elkaar gegroeid zijn ....
Maar zij kon dat ook niet kwijtraken idd, het is een moeilijk iets om kwijt te raken, maar heb jij dan ook bv minder vaak seks om die reden met hem , of valt dat wel mee... ?
Ok .... gelukkig maar, dan ben je wel gezond in elk gevalquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lol nee zeker 2/3 keer als we elkaar zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Ja, jaloers kan een vreemd emotie zijn wat dat betreft... je zit er niet op te wachten, maar je moet als persoon er wel mee leven... ach, je moet maar zo denken... mijn vriend zal nooit vreemd gaan, dan voelt het in elk geval wat beter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lol nee zeker 2/3 keer als we elkaar zien.
Natuurlijk wel. Gewoon erin geloven. Ik bedoel, het kan zijn dat het einde van je leven eerder komt dan je ontmaagding. In arme landen hebben ze dat vaker, misschien is dat wel treuriger dan ontmaagd worden op je 60ste.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Het maakt niet uit tot welke leeftijd maagd zijn acceptabel is. Je krijgt het of je krijgt het nooit. Er zijn gewoon mannen die gewoon niks voor elkaar krijgen, ook al waren ze de enige man op deze planeet.
Voor sommige mensen wel. En nee, ik ben al een tijd geen maagd meer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:19 schreef eP2e het volgende:
Maagd, niet maagd, boeiend. Alsof het een hele prestatie is om je lul in een kut te proppen.
Check! Alleen hier drie maanden voor mijn 16e verjaardag.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was zelf 15anderhalve maand voor m'n 16e verjaardag
Jij zit ook overalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:17 schreef Moira. het volgende:
Mensen mogen lekker maagd blijven zolang ze willen, natuurlijk. Dus alle leeftijden zijn 'acceptabel'.
Maar vanaf 18-20 jaar ga je wel denken van "Heee, jij kunt niet aan een (seks)vriendin komen of je wilt maagd blijven tot het huwelijk"
Ik vind 16-17 altijd wel een normale leeftijd om ontmaagd te worden.
Hehe, valt meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:47 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Jij zit ook overal
Active topics, goeie tip!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, valt mee
ONZ/R&P/SEX vooral en soms een verdwaald KLB/GC topic
Of, als het echt heel erg is, struin ik de active topics lijst af op zoek naar iets interessants, dan kom je ook in alle uithoeken van FOK! terecht
Jij bent toch ook nog maagd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:31 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Active topics, goeie tip!
Ontopic: Je moet maagd blijven als je dat wil. Maar wanneer je wel wil maar het lef niet hebt, probeer je er dan toch overheen te zetten. Het is zonde als het er nooit van komt omdat je het nooit echt geprobeerd hebt.
quote:
Dat is pasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:38 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Sowieso elk fysiek contact is bah, zeker als daar lichaamssappen bij komen kijken
Toch is 14 wel erg jong...quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef anoniem-18 het volgende:
zit geen mini of maximale leeftijd aan ,
ik dacht egt dat ik een slet zou zijn als ik het op mijn 14 de zou doen.
maar ik wou het graag en hij wou het ook en we zijn nog steeds bij elkaar.
ik heb er ook zeker GEEN spijt van !
doe het als je zeker weet dat je het wil.
En nu ben je 15?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef anoniem-18 het volgende:
zit geen mini of maximale leeftijd aan ,
ik dacht egt dat ik een slet zou zijn als ik het op mijn 14 de zou doen.
maar ik wou het graag en hij wou het ook en we zijn nog steeds bij elkaar.
ik heb er ook zeker GEEN spijt van !
doe het als je zeker weet dat je het wil.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef HalveZware het volgende:
HAHA ! TS Is nog maagd!
sowieso, op je 12e nog maagd zijn, houd je papa wel van je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |