We kennen het nummer natuurlijk nog niet, maar het zou me niks verbazen als er na het horen van beide versies (akoestisch en studio) een discussie ontstaat over welke versie ze moeten uitvoeren op het Songfestival.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef grazz het volgende:
Ja, ben ook niet blij met eerst een akoestische versie, doe dat dan erna. Op het ESF horen we ook geen akoestische versie. Kan alleen maar hopen dat het rete mooi is...
Voorzover mogelijk heeft dat in het geval van Shine alleen maar punten gekost.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We kennen het nummer natuurlijk nog niet, maar het zou me niks verbazen als er na het horen van beide versies (akoestisch en studio) een discussie ontstaat over welke versie ze moeten uitvoeren op het Songfestival.
Het is vaker gebeurd dat een verkozen nummer nog werd aangepast voor de uiteindelijke uitvoering. "Shine" van De Toppers werd zelfs vrij radicaal geremixt. De versie tijdens het ESF heeft een compleet andere productie dan de variant die het NSF won.
ESF is leuk man, mits met Fok erbij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Alors doe normaal. Van jou had ik meer verwacht.
Ik krijg nog rillingen van drie boeren die Engels gingen zingen en niemand er wat van verstondquote:
Goed engels zingen kan 80% van de deelnemers niet, dus daar hoef je je niet voor de schamen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik krijg nog rillingen van drie boeren die Engels gingen zingen en niemand er wat van verstond
Het liedje klinkt goedquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het liedje klinkt goed
De persfoto's en de coverfoto zijn iets té Breaking Amish.
He jammer. Geen insiderquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh. Niet hét liedje zie ik net. Frikking teasers ook.
twitter:CommonLinnets twitterde op maandag 10-03-2014 om 18:32:07We were filming today for @Eurovision in Amsterdam! What a beautiful day!! @IlseDeLange @waylonline http://t.co/6SxdLXnRt2 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |