Slapen, je moet nog zoveel bier drinken vandaag! Je bent nog niet op je quota!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:13 schreef Q. het volgende:
Zaterdagavond 18:13, mooi moment om te gaan slapen.
Niet luisteren naar je hoofd, luister naar je hartquote:
Met hoge hakjes eronder?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik naar mijn hart zou luisteren zou ik nu stoppen met leren, een vriendin bellen en lekker cocktails gaan drinken
Ik heb zo'n leuk nieuw jurkje, dat moet er nodig eens uit
Nee want dan ga ik enorm dansenquote:
Oe, een dame in cowboy boots. Als dat dan ook nog samen gaat met een afgeknipte spijkerbroekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
En ik heb een nieuw zwak voor jurkjes met cowboylaarsjes
daar zijn mijn billen helaas niet voor gemaaktquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, een dame in cowboy boots. Als dat dan ook nog samen gaat met een afgeknipte spijkerbroek
Een jurkje kan net zo mooi zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar zijn mijn billen helaas niet voor gemaakt
Maar dat ik kan ik bij een ander ook wel waarderen ja
wie houdt daar nou niet vanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een jurkje kan net zo mooi zijnAls je van zon gebronsde mannen houd spreken we wel wat af als ik terug ben in maart
Dan moet het helemaal goed komenquote:
Nee mensen hebben hier voortaan een levenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:58 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb het topic vermoord door over een dame in cowboylaarsjes en een jurkje te praten
Zelfs als het over jou in een jurkje gaat?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee mensen hebben hier voortaan een levenhet is erg rustig in het weekend
Juist dan vrees ikquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfs als het over jou in een jurkje gaat?
Hmmmm, dat moeten we maar eens veranderen dan want dat kan natuurlijk niet!quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
Zal ik het jurkje posten?
Ik doe het gewoon!
Even zoeken
Net op tijd binnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
Zal ik het jurkje posten?
Ik doe het gewoon!
Even zoeken
uiteraard nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok niet dat het een foto wordt waarop ze het jurkje aan heeft hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |