abonnement Unibet Coolblue
pi_136646250
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef Grifte het volgende:
Bert van Oranje, coach zonder franje.
*O* *O*
pi_136646377
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:22 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Magath :')!!!

_O-
pi_136646923
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ola John is gehaald. _O_
En Bouy, ook zo'n toppert.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_136650997
HSV mag van mij wel degraderen.. passende straf voor wanbeleid. Ze doen me ergens denken aan Feyenoord.. in potentie een grote club maar het komt er nooit uit. Vreemd..
pi_136651868
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:25 schreef Pleun2011 het volgende:
HSV mag van mij wel degraderen.. passende straf voor wanbeleid. Ze doen me ergens denken aan Feyenoord.. in potentie een grote club maar het komt er nooit uit. Vreemd..
Vreemd idd, rijkste stad van Duitsland en tweede in inwonersaantal.

Maar het échte team van Hamburg is natuurlijk St Pauli _O_
pi_136653321
BILD Hamburger SV @BILD_HSV
Folgen
#HSV -Trainer Bert Van #Marwijk: "Braunschweig wird das wichtigste Spiel des Jahres!"
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 08:33:05 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_136653482
Bert van Marwijk weet niet of hij zaterdag als coach van Hamburger SV op de bank zal zitten bij het duel tegen Eintracht Braunschweig. Dat zei de Nederlandse voetbaltrainer woensdag na het verloren bekerduel (5-0) met Bayern München.

'Ik weet het niet', antwoordde Van Marwijk toen televisiezender ARD naar zijn toekomst vroeg. De coach staat zwaar onder druk in Hamburg na tegenvallende resultaten. 'Ik denk niet aan mijn baan of mijn carrière. Ik probeer mijn team zo goed mogelijk voor te bereiden op de belangrijkste wedstrijd van het jaar.'

HSV verloor de laatste zes competitiewedstrijden en is daardoor afgegleden naar de 17de plaats in de Bundesliga. Alleen Eintracht Braunschweig, de tegenstander van zaterdag, staat lager. Degradatie dreigt voor de roemruchte club uit Hamburg.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136654955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:15 schreef tjoptjop het volgende:

Maar het échte team van Hamburg is natuurlijk St Pauli Altona 93_O_
Fixed.
The cultstatus van St. Pauli is allang verdwenen....tegenwoordig ook 1 en al commercie.
De teleurgestelde St. Pauli fans van het eerste uur zitten nu allemaal bij Altona.
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 10:52:23 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_136656211
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Fixed.
The cultstatus van St. Pauli is allang verdwenen....tegenwoordig ook 1 en al commercie.
De teleurgestelde St. Pauli fans van het eerste uur zitten nu allemaal bij Altona.
Op welk niveau speelt Altona ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:57:03 #185
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_136656337
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:15 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Vreemd idd, rijkste stad van Duitsland en tweede in inwonersaantal.

Maar het échte team van Hamburg is natuurlijk St Pauli _O_
Hamburg is niet zo rijk als Frankfurt, Stuttgart en München hoor.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_136656418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:52 schreef tong80 het volgende:

[..]

Op welk niveau speelt Altona ?

:P
In de Oberliga Hamburg
http://www.fussballdaten.de/oberliga/hamburg/
Dat is echt een heel laag niveau. :P

http://www.altona93.de/
pi_136665795
quote:
99s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:57 schreef XL het volgende:

[..]

Hamburg is niet zo rijk als Frankfurt, Stuttgart en München hoor.
Ik had het ooit hier hier vandaan maar het ligt aan de definitie aan want ik zie nu ook lijsten die Frankfurt aanvoeren.

Maar goed, heel relevant is dit niet, Hamburg hoort bij de meest welvarende regio's van Europa én het is ook gewoon een grote stad. Dus genoeg potentie, en daar ging het om ;)
pi_136674412
quote:
99s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:57 schreef XL het volgende:

[..]

Hamburg is niet zo rijk als Frankfurt, Stuttgart en München hoor.
Volgens Eurostat, het statistiekenbureau van de EU, duldt Hamburg alleen München, Frankfurt, Ingolstadt, Wiesbaden en Düsseldorf voor zich. Als je dat even bekijkt vanuit het inwonersaantal, duldt Hamburg eigenlijk alleen München en misschien Düsseldorf voor zich qua rijkste stad. Je hebt wel gelijk met het feit dat Hamburg inmiddels echt niet meer dé rijke stad van Duitsland is, zoals het vroeger was.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:29:18 #189
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_136675795
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef KingRoland het volgende:

[..]

*O* *O*
FC BAYERN FC BAYERN
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_136714846
nou Magath komt in elk geval niet meer, nieuwe trainer van Fulham.
pi_136718558
Verbeek :D ^O^ Hele cultuurshock teweeg brengen daar door ze te vertellen dat je ook anders kan voetballen dan met 4 houthakkers achterin die de ballen wegtrappen en 1 spits die af en toe een lange bal krijgt en in 3 maanden tijd omgooien wat ze al 100 jaar doen daar.
''Taktisch gut positionsspiel'? Können Sie der begriff bitte noch einmal wiederholen?" _O-

En het werkt ook nog want de concurrentie waar ze tegen spelen weet ook niet wat ze overkomt. Wat een held. _O_
pi_136718894

:')

Niet dat ik fan ben van Van Marwijk overigens, maar het is wel triest dat een voormalig bondscoach van ons tegen degradatie moet vechten met clubs als FC Braunschweig.
pi_136726806
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:52 schreef stefanschippers het volgende:
En het werkt ook nog want de concurrentie waar ze tegen spelen weet ook niet wat ze overkomt. Wat een held. _O_
Voor de winterstop hebben ze niet eens een keer gewonnen. Het 'succes' wordt wel wat overdreven, ze zijn er nog lang niet. Ben benieuwd naar zondag.
pi_136727306
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 07:57 schreef TvhN het volgende:

[..]

Voor de winterstop hebben ze niet eens een keer gewonnen. Het 'succes' wordt wel wat overdreven, ze zijn er nog lang niet. Ben benieuwd naar zondag.
Voor de winterstop heeft Verbeek te weinig gehaald; FC Nürnberg had toen wel 5-6 punten meer moeten hebben, waaronder drie punten uit tegen Hannover 96. Toen hadden ze heel veel pech met scheidsrechters, paal en lat en verrassende wendingen (tegenwind) in de slotminuten

Maar na de winterstop hebben ze ook wel mazzel gehad, want uit tegen Hertha BSC had ook heel anders kunnen aflopen.
Zondag moeten ze uit tegen FC Augsburg, één van de twee (naast Hertha BSC) grote verrassingen van dit seizoen. Ik ben ook heel benieuwd, hoe FC Nürnberg het zondag gaat brengen of afleggen tegen dit FC Augsburg.
pi_136730825
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:25 schreef Pleun2011 het volgende:
HSV mag van mij wel degraderen.. passende straf voor wanbeleid. Ze doen me ergens denken aan Feyenoord.. in potentie een grote club maar het komt er nooit uit. Vreemd..
HSV mist elke vergelijking met Feyenoord. HSV schat ik veel groter in op welk front ook dus ik begrijp niet waarom je juist deze vergelijking maakt die mank gaat. Maar! we zullen zien wat dit weekend brengt. Iets zegt mij dat HSV wel punten pakt dit weekend.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 11:59:29 ]
pi_136731871
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 07:57 schreef TvhN het volgende:

[..]

Voor de winterstop hebben ze niet eens een keer gewonnen. Het 'succes' wordt wel wat overdreven, ze zijn er nog lang niet. Ben benieuwd naar zondag.
Ach, het is sowieso al mooi dat hij volledig in Verbeek-stijl voor een grote cultuuromslag heeft gezorgd. Dat ze daar verbaast waren toen ie überhaupt voorstelde om eens een tactiek in het spel te bouwen.. _O- Ze zijn er idd nog lang niet, maar Bert doet het hem voorlopig nog niet na met HSV, 3 wedstrijden winnen.
pi_136732026
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

HSV mist elke vergelijking met Feyenoord. HSV schat ik veel groter in op welk front ook dus ik begrijp niet waarom je juist deze vergelijking maakt die mank gaat. Maar! we zullen zien wat dit weekend brengt. Iets zegt mij dat HSV wel punten pakt dit weekend.
Hij bedoelt denk ik dat ie HSV in het rijtje Liverpool en Feyenoord vindt horen. Hele grote volksclubs (vooral vroeger) met een topclubwaardig stadion en dito aanhang, maar falen al jaren jaar in jaar uit op sportief gebied. Kunnen niet stabiel aan de top blijven en gemiddeld 1 op de 3 jaar kampioen worden, zoals ze horen te doen. Clubs die een 2e plek gaan vieren, iets wat eigenlijk triest en onder de status is. In mijn ogen hebben die supporters gemeen dat ze ook teveel blijven hangen in het verleden en de mooie clubcultuur blijven aanhalen. Ja, die moet je waarborgen maar de toekomst is minimaal even belangrijk. Zonde dat de supporters van HSV, Liverpool en Feyenoord geen prijzen meer lijken te eisen van hun club. Als ze bij Manchester City en PSV doorgaans meer ambitie hebben doe je toch iets fout.

[ Bericht 2% gewijzigd door stefanschippers op 15-02-2014 12:50:28 ]
pi_136732782
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef stefanschippers het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik dat ie HSV in het rijtje Liverpool en Feyenoord vindt horen. Hele grote volksclubs (vooral vroeger) met een topclubwaardig stadion en dito aanhang, maar falen al jaren jaar in jaar uit op sportief gebied. Kunnen niet stabiel aan de top blijven en gemiddeld 1 op de 3 jaar kampioen worden, zoals ze horen te doen. Clubs die een 2e plek gaan vieren, iets wat eigenlijk triest en onder de status is. In mijn ogen hebben die supporters gemeen dat ze ook teveel blijven hangen in het verleden en de mooie clubcultuur blijven aanhalen. Ja, die moet je waarborgen maar de toekomst is minimaal even belangrijk. Zonde dat de supporters van HSV, Liverpool en Feyenoord geen prijzen meer lijken te eisen van hun club. Als ze bij Manchester City en PSV doorgaans meer ambitie hebben doe je toch iets fout.
Supporters raken het gewoon en zijn realistisch, Man United, Chelsea en City hebben ook tig jaar geen prijzen gepakt en zijn 1 of meerdere keren gedegradeerd. Toen eisten de supporters ook geen kampioenschappen, ze waren al blij met middenmoot.
pi_136737858
Line-up:

Neuer - Dante, Martínez, Robben, Shaqiri, Rafinha, Pizarro, Lahm (c), Müller, Contento, Kroos

Subs: Starke - van Buyten, Thiago, Boateng, Götze, Alaba, Schweinsteiger
pi_136738966
1-0 Dante.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')