Ik was twee weken terug flink ziek en heb eigenlijk niet echt tijd gehad om beter te worden. De hoofdpijn blijft maar aanhouden en omdat ik in het einde van een project zat (dat gisteren eindelijk haar einde heeft bereikt) ben ik de afgelopen toen dagen alleen maar druk bezig geweest met van alles. Ik heb amper geslapen om deadlines te kunnen halen, moest ook last minute veel dingen van anderen gaan doen (wat eigenlijk niet had gehoeven maar we worden er met zijn allen op beoordeeld en ik had geen zin in een slechte beoordeling. Ben wel flink over de zeik gegaan).
Nou goed, ik heb al bijna een week dat mijn lippen van mijn smoel af vallen, weinig naar de wc, ontzettend droge mond, heel veel hoofdpijn, droge huid. Verder veel duizelig en verward.
Ik heb door de dagen heen wel gewoon veel gedronken, alleen niet veel gegeten, ben ook bijna vier kilo kwijt. Bedacht me gisteren dat het wel eens zou kunnen dat ik aan het uitdrogen ben, gezien mijn lippen en mond keidroog zijn (zo erg dat het gewoon al een paar dagen pijn doet en brandt) ondanks drinken en alles en ik continu knallende koppijn heb.
't leek me alleen niet heel waarschijnlijk, gezien ik echt wel voldoende drink en iedere dag wel iets met zout heb gegeten. Om uitdroging uit te kunnen sluiten, doe ik dus maar me aan de richtlijnen houden met wat je moet doen in deze gevallen, vraag mij alleen af hoe lang het dan duurt voor de symptomen weggaan?
Bay of Plenty