abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135925217
Ik was twee weken terug flink ziek en heb eigenlijk niet echt tijd gehad om beter te worden. De hoofdpijn blijft maar aanhouden en omdat ik in het einde van een project zat (dat gisteren eindelijk haar einde heeft bereikt) ben ik de afgelopen toen dagen alleen maar druk bezig geweest met van alles. Ik heb amper geslapen om deadlines te kunnen halen, moest ook last minute veel dingen van anderen gaan doen (wat eigenlijk niet had gehoeven maar we worden er met zijn allen op beoordeeld en ik had geen zin in een slechte beoordeling. Ben wel flink over de zeik gegaan).

Nou goed, ik heb al bijna een week dat mijn lippen van mijn smoel af vallen, weinig naar de wc, ontzettend droge mond, heel veel hoofdpijn, droge huid. Verder veel duizelig en verward.

Ik heb door de dagen heen wel gewoon veel gedronken, alleen niet veel gegeten, ben ook bijna vier kilo kwijt. Bedacht me gisteren dat het wel eens zou kunnen dat ik aan het uitdrogen ben, gezien mijn lippen en mond keidroog zijn (zo erg dat het gewoon al een paar dagen pijn doet en brandt) ondanks drinken en alles en ik continu knallende koppijn heb.

't leek me alleen niet heel waarschijnlijk, gezien ik echt wel voldoende drink en iedere dag wel iets met zout heb gegeten. Om uitdroging uit te kunnen sluiten, doe ik dus maar me aan de richtlijnen houden met wat je moet doen in deze gevallen, vraag mij alleen af hoe lang het dan duurt voor de symptomen weggaan?
Bay of Plenty
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:10:40 #2
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_135925281
Tot dat je lichaam goed gehydrateerd is ;)
Heb je verder niet gewoon een griepje te pakken of iets dergelijks?
pi_135925501
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef euphoria19 het volgende:
Tot dat je lichaam goed gehydrateerd is ;)
Heb je verder niet gewoon een griepje te pakken of iets dergelijks?
Nee ben niet grieperig of iets, alleen verkouden maar dat ben ik wel vaker en heb hier nog nooit last van gehad. Ik heb sowieso nooit hoofdpijn (maximaal drie keer per jaar een paar uurtjes). Er moest dus iets aan de hand zijn, ik weet alleen niet wat en uitdroging is het enige dat er in me opkwam. Als dat het niet is en alles blijft aanhouden, ga ik wel langs de HA. :)
Bay of Plenty
  Boks-Chick zaterdag 25 januari 2014 @ 13:50:02 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135926296
als het echt uitdroging is, ga ORS halen bij de drogist.
Dat helpt op zeker. En verder elk uur één tot twee glazen water.
lolwut
pi_135926341
Als je weinig naar de wc hoeft, dan zal je lichaam al je vocht nodig hebben. Ik ben ook pas ziek geweest met uitdroging en de dokter zei dat ik écht goed moest eten en drinken; soep, beschuitjes kaas, rijst etc. veel thee, water en appelsap. Je lijf is gereset en moet op gang komen als het ware. Je kunt ook ORS kopen bij de drogist, die helpt zouten en suikers aanvullen bij uitdroging
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_135926466
Hoe ziet je urine eruit wanneer je plast?
Is hij te donker dan gewoonlijk, dan heb je vocht tekort.
Blijven drinken en eten.
pi_135928436
Ga naar een arts. Toen ik ziek was en niet tot weinig plaste. Bleek ik nierproblemen te hebben. Mocht dat het geval zijn ben je bezig jezelf te vergiftigen. Niet of weinig plassen is een reden om direct naar de dokter te gaan. Als je niet plast ga je vocht vast houden, als dat in je longen komt. Groot probleem. En met dat spreek ik uit ervaring. Heb het net overleeft. Het hoeft natuurlijk niet, maar als ik lees "weinig of niet plassen" gaan alle alarmbellen rinkelen. Met rooie zwaailichten!!
Alles wat fout kan gaan, gaat een keer fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')