Beste
Ik heb een probleempje. Sinds ik een meisje heb leren kennen heb ik een half jaar geen seks gehad. Inmiddels is ze mijn vriendin (officieel drie maanden) en is ze nu klaar voor seks. Ze was in het begin heel zenuwachtig.
Voordat we iets hadden lagen we al een aantal keer samen naakt in bed. Hierbij was het voor mij gewoon een beetje kijken wat voor meisje het was, dingen uitproberen tijdens het voorspel. Wat mij meteen opviel is dat ze zelf helemaal geen aanstalten maakt of enige aandacht aan mij geeft. Na een aantal keer van zulke sessies en met het nodige gekut (zusje binnenlopen tijdens het vingeren etc. , ‘’hoi dit is ehmmm, nou je ziet het wel’’) is ze nog onzekerder geworden.
Daarna met haar over gepraat dat seks van twee kanten moet komen. Toen vertelde ze mij dat ze het heel moeilijk vind en dat ik de tweede jongen ben waarmee ze intiem is geweest. Heb haar gerust gesteld dat we er samen rustig aan gaan werken.
Afgelopen twee weken merk ik dat ze er steeds meer klaar voor is. Tijdens het zoenen haar mijn penis laten strelen en heeft ze me voor het eerst afgetrokken. Heel zenuwachtig allemaal, want ze zat te giechelen als een gek. Voelde best wel awkward allemaal, maarja so be it.
Daarna heeft ze me een andere keer voor het eerst gepijpt,en man meteen merkte ik dat ik dus niks meer gewend ben. Na paar keer hoofd op en neer zei ik haar al om te stoppen. Een paar dagen later in de auto, vroeg ik het haar om me klaar te pijpen. Mevrouw zat zonder te aarzelen meteen met der tong om mijn penis. Echt meest heerlijke 10 minuten van mijn afgelopen maanden.
En dan nu het probleem. Ik ben bang dat ik het ‘’verleerd’’ ben. Gisteren waren we er allebei helemaal in en tijdens het geil praten zei ze ik wil je in me. Dat laat ik me geen twee keer zeggen dus ik wil hem erin doen, word het opeens slap as fuck. Ik voelde me zo kut, ook al zei ze lieve dingen. Voel me nu eigenlijk ook best wel heel kut, half jaar gewacht en dan eindelijk neuken, pleurt alles op slot. Ik heb dit met haar eerdere weken al ervaren. Als ik gewoon een beetje roer met mn penis in der vagina word deze vanzelf weer slap. Bij pijpen en aftrekken niet. Zit er teveel druk op het neuken zelf? Ik merk dat ik er de afgelopen maand alleen maar aan denk, seks seks seks. Onze gesprekken gingen op een gegeven moment alleen maar over seks en als we elkaar zagen was het alleen maar zoenen, pijpen beffen en de hele mikmak behalve het neuken zelf.
Enige tips, ik word hier echt ziek van, bah. Ben gewoon een gezonde 20 jarige jongen die 4 a 6x per week sport en zit gewoon in zo een cirkel waar ik niet uit kom. Hiervoor had ik ongv 1-2x per week seks.