Noujah.. Ik zit een beetje met een vervelende thuissituatie wat helemaal los staat van haar. Maar ik kan me daar moeilijk over uitlaten en als ik dat dan doe zijn meestal mensen waar ik om geef de dupe daarvan..quote:
Dit inderdaad, gewoon eerlijk zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:04 schreef Cinderellaaa het volgende:
Nou zo lastig is het denk ik niet.. Bied je excuses aan en leg uit dat het niet zo was bedoelt en dat je haar nooit had willen kwetsen. Leg uit hoe het zit en dat je spijt hebt.
Komt wel goed als ze echt om je geeft.
Ik denk dat je toch eerst aan haar moet uitleggen waarom je zo gemeen deed. Dus een beetje over die thuissituatie vertellen. Hoeft niet alles, dat ie (nog) niet nodig. Maar als ze weet waarom je zo deed, zal ze het welbegrijpen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:00 schreef LeYouth het volgende:
[..]
Noujah.. Ik zit een beetje met een vervelende thuissituatie wat helemaal los staat van haar. Maar ik kan me daar moeilijk over uitlaten en als ik dat dan doe zijn meestal mensen waar ik om geef de dupe daarvan..
Misschien heeft ze dan even tijd nodig om het soort van te verwerken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:06 schreef LeYouth het volgende:
Ik heb al 100 keer m'n excuses aangeboden en gezegd dat het me spijt.
Dit krijg ik dan als reactie: Hmmof
((
maar, je bent wel zo, dat heeft ze toch erg duidelijk meegemaakt en is daar het slachtoffer van gewordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:10 schreef LeYouth het volgende:
Ik hoop dat ze een beetje gaat inzien dat ik niet zo ben.
Op sommige momenten, maar indien je boos wordt dan definieert dat niet pertinent jou voor de rest van je leven. TS is waarschijnlijk niet zo'n 'persoon', hij had een keertje een slip, kan gebeuren vind ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:38 schreef Re het volgende:
[..]
maar, je bent wel zo, dat heeft ze toch erg duidelijk meegemaakt en is daar het slachtoffer van geworden
Eerlijk zijn daarover. De enige manier waarop dit nog goed kan komen (als je dat dus echt wil) is als zij begrijpt waarom je zo deed.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:00 schreef LeYouth het volgende:
[..]
Noujah.. Ik zit een beetje met een vervelende thuissituatie wat helemaal los staat van haar. Maar ik kan me daar moeilijk over uitlaten en als ik dat dan doe zijn meestal mensen waar ik om geef de dupe daarvan..
Waardoor denk je dat?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:42 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Op sommige momenten, maar indien je boos wordt dan definieert dat niet pertinent jou voor de rest van je leven. TS is waarschijnlijk niet zo'n 'persoon', hij had een keertje een slip, kan gebeuren vind ik.
Je hebt je excuses meerdere malen aangeboden ( waardoor het tevens ongeloofwaardig kan lijken voor haar ), echter dit was via sociale media ( ? ). Als ik jou was zou ik het oprecht in het echt tegen haar zeggen. Snap overigens niet wat dat meisje wil, volgens mij wil ze gewoon dat je achter haar aan gaat...
Gevoel.quote:
'Hmm' of 'Ik weet het allemaal niet meer' Ze zei ook dat niet alles weg was, maar niet meer genoeg om m'n vriendin te worden/zijn. Ze zei ook dat ik dat bij de volgende niet moest flikken, althans niet als je elkaar nog maar net kent. (1 maand)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:34 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Gevoel.
Hoe reageert ze wanneer je sorry zegt? Alleen maar met emoticons of zegt ze daadwerkelijk iets? Je moet bij haar niet te zielig overkomen, besef dat, je hebt je excuses al meerdere malen aangeboden. Wil ze bloemen of?
Klinkt een beetje alsof ze toch al een excuus zocht om je te ditchen en dat nu gevonden heeft. Maar los daarvan weten we natuurlijk niet wat je dan precies gedaan hebt. Heb je 'r hond in de magnetron gestopt of je gewoon wat onhandig geuit?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:38 schreef LeYouth het volgende:
[..]
'Hmm' of 'Ik weet het allemaal niet meer' Ze zei ook dat niet alles weg was, maar niet meer genoeg om m'n vriendin te worden/zijn. Ze zei ook dat ik dat bij de volgende niet moest flikken, althans niet als je elkaar nog maar net kent. (1 maand)
Ja, lekker vage dus van haar kant. Het kan zijn dat ze waarschijnlijk van je af heeft gezien en nu een argument daarvoor heeft, echter weet ik dus niet wat je haar expliciet verteld hebt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:38 schreef LeYouth het volgende:
[..]
'Hmm' of 'Ik weet het allemaal niet meer' Ze zei ook dat niet alles weg was, maar niet meer genoeg om m'n vriendin te worden/zijn. Ze zei ook dat ik dat bij de volgende niet moest flikken, althans niet als je elkaar nog maar net kent. (1 maand)
Dan zou ik niet meer achter haar aangaan, laat het varen. Als ze je terug wil of wat dan ook, dan komt zij, je moet dan ook niet meer achter haar aanlopen. Dit zal moeilijk voor je zijn gezien je verliefd op haar bent, alleen teveel achter een meisje aanlopen werkt averechts.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:56 schreef LeYouth het volgende:
Ik heb me wat onhandig geuit. Ze zei dat ik die avond anders deed en niet leuk anders. Ze wist niet hoe ze daar op moest reageren of terugzeggen.
Ik denk inderdaad dat ze me teveel op een voetstuk heeft geplaatst, want ze zei iedere keer dat ze me echt leuk vond en alles. Ze heeft een rotte relatie achter de rug en ze dacht echt niet dat ik zo gemeen kon zijn. Misschien overdreef ze haar reactie daarop een beetje, maar ze heeft wel echt rotte dingen meegemaakt...
Waarom doet ze fucking moeilijk? Gewoon even een normaal gesprek met haar aangaan ipv het gedoe met 'smileys' en 'sorry, het spijt me'. Wat levert dat op?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef LeYouth het volgende:
Ik stuurde net een smiley en toen kreeg ik een vraagteken. Ik zei: 'ik denk gewoon aan je. Ik probeer het allemaal een beetje los te laten, maar dat lukt niet echt' Lukt het jou een beetje? 'Valt mee he' zei ze. Ook niet echt dus? 'Nee..'
Nu weet ik het helemaal niet meer...
Het zou je sieren als je haar zou vertellen dat je wel zo bent. Dat je af en toe onaardig doet. Je probeert het nu te ontkennen, terwijl het wel zo is. Vertel erbij wat de reden is van je lelijke gedrag. Misschien levert die eerlijkheid iets op.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:53 schreef LeYouth het volgende:
Heey,
Ik heb gemeen gedaan tegen een meisje waar ik verliefd op ben. Dit had ze nooit verwacht van mij, omdat ik in het begin superlief en aardig was. Wat ik ook ben. Ik kan me alleen moeilijk beheersen en ik heb toen niet opzettelijk gemeen tegen haar gedaan. Dit kwam koud neer op haar dak, ze was boos en teleurgesteld.. Zo is haar verliefdheid over gegaan...
Hoe kan ik dit nog rechtzetten en haar laten zien dat ik echt niet zo ben? Ik wil haar echt nog steeds zo graag, ik ben echt nog nooit zo verliefd geweest op iemand als op haar..
Toch even geen contact zoeken, geef het tijd ... laat haar contact met jou opnemen, dan weet je meteen of ze gevoelens voor je heeft en blijft houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef LeYouth het volgende:
Ik stuurde net een smiley en toen kreeg ik een vraagteken. Ik zei: 'ik denk gewoon aan je. Ik probeer het allemaal een beetje los te laten, maar dat lukt niet echt' Lukt het jou een beetje? 'Valt mee he' zei ze. Ook niet echt dus? 'Nee..'
Goed planquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Toch even geen contact zoeken, geef het tijd ... laat haar contact met jou opnemen, dan weet je meteen of ze gevoelens voor je heeft en blijft houden.
Vroeg of laat maakt iedereen in het leven een keer een liefdestest mee.
Tja, maar juist omdat het van jouw kant sowieso zo is... weet je snel genoeg of het van haar kant ook wederzijds blijft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:25 schreef LeYouth het volgende:
[..]
Goed planGaat wel moeilijk worden, maar ik ga m'n best doen. Het heeft inderdaad geen zin om als een hondje achter haar aan te blijven lopen. Het lastige is alleen dat of ik iemand leuk vindt en het niet wederzijds is of andersom, maar dit was dus van beide kanten...
Ouwe hosselaerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:02 schreef Faxie het volgende:
Even negeren, en dan wil ze je na een paar weekjes dubbel zo hard
Is dit nu serieus of wat moet ik er van denken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ouwe hosselaerjij weet wel hoe je die vrouwtjes moet aanpakken hé ?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
Leg het gewoon face to face uit en niet via een chat.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ouwe hosselaerjij weet wel hoe je die vrouwtjes moet aanpakken hé ?
![]()
![]()
Dit. 100%.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:42 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Op sommige momenten, maar indien je boos wordt dan definieert dat niet pertinent jou voor de rest van je leven. TS is waarschijnlijk niet zo'n 'persoon', hij had een keertje een slip, kan gebeuren vind ik.
Je hebt je excuses meerdere malen aangeboden ( waardoor het tevens ongeloofwaardig kan lijken voor haar ), echter dit was via sociale media ( ? ). Als ik jou was zou ik het oprecht in het echt tegen haar zeggen. Snap overigens niet wat dat meisje wil, volgens mij wil ze gewoon dat je achter haar aan gaat...
Dit is serieus.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef LeYouth het volgende:
[..]
Is dit nu serieus of wat moet ik er van denken?
In de OP zeg je dat je gemeen hebt gedaan en nu heb je je ineens onhandig geuit. Wat was het nou werkelijk?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:56 schreef LeYouth het volgende:
Ik heb me wat onhandig geuit. Ze zei dat ik die avond anders deed en niet leuk anders. Ze wist niet hoe ze daar op moest reageren of terugzeggen.
Negeren en afstand helptquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:36 schreef LeYouth het volgende:
Ik heb één dag niet ge'appt en nu begint ze weer te appen..![]()
Gewoon vriendschappelijk denk ik... Ze is ook vet lacherig en vrolijk enzo.
Volgens haar was ik gemeen, maar ik vond dat het meer onhandig uiten was. Iedereen vat zoiets anders op... Vooral meisjesquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de OP zeg je dat je gemeen hebt gedaan en nu heb je je ineens onhandig geuit. Wat was het nou werkelijk?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef LeYouth het volgende:
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je haar zou vertellen dat je wel zo bent. Dat je af en toe onaardig doet. Je probeert het nu te ontkennen, terwijl het wel zo is. Vertel erbij wat de reden is van je lelijke gedrag. Misschien levert die eerlijkheid iets op.
Wat heeft dat nou weer voor zin?! Ik heb de afgelopen tijd nog zo'n geval meegemaakt, was echt geen prettig ervaring. Voelde het probleem geeneens erkend en voelde uiteindelijk mijzelf niet gehoord en erkend. Vond hem dus nog meer een klootzak uiteindelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:58 schreef kouwearie56 het volgende:
K heb al zo vaak gemeen tegen sommige vrouwen gedaan, en dat ik dacht godverdomme nu heb ik het verneukt...maar nee hoor...they kept comin back for more.... Wat je fout hebt gedaan is... je excuses maken. Je kan best je excuses maken, maar zeg nooit dat je hetgeen waarvoor je excuses maakt niet meende... dat is het slechtste excuus wat je kan hebben. Zeg dat je spijt hebt van je gedrag an sich, niet van wat je hebt gezegd of gedaan.
Misschien voel jij dat zo, maar als je iets hebt gezegd, en later zeg je dat je het niet meende, betekend dat wat je gezegd hebt dus onzin en een leugen was, en je dus niet te vertrouwen bent. Zeg je dat je spijt hebt van je gedrag heeft psychologisch een ander effect.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:22 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
[..]
Wat heeft dat nou weer voor zin?! Ik heb de afgelopen tijd nog zo'n geval meegemaakt, was echt geen prettig ervaring. Voelde het probleem geeneens erkend en voelde uiteindelijk mijzelf niet gehoord en erkend. Vond hem dus nog meer een klootzak uiteindelijk.
Als ik hoor dat iemand spijt heeft van zijn gedrag en hij biedt zijn excuses aan, dan ben ik natuurlijk superblij meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:50 schreef kouwearie56 het volgende:
[..]
Misschien voel jij dat zo, maar als je iets hebt gezegd, en later zeg je dat je het niet meende, betekend dat wat je gezegd hebt dus onzin en een leugen was, en je dus niet te vertrouwen bent. Zeg je dat je spijt hebt van je gedrag heeft psychologisch een ander effect.
Dan is het wel beter dat je er nu achter bent gekomen in plaats van over een aantal maanden, hoe langer, hoe vervelender qua gevoel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:31 schreef LeYouth het volgende:
Hmmm.. Ja ik denk dat ik weet wat er aan de hand is/was. Dat meisje is dus ook bezig geweest met 'n jongen die ik ken. Nooit afgesproken alleen maar appen en chatten via Facebook, na 3 weken voelde ze opeens niks meer voor hem... Mij overkwam dus hetzelfde. Die meid kickt gewoon op aandacht en dan geen vriendschappelijke aandacht. Ze heeft me flink aan het lijntje gehouden... Lekker aandacht van de jongens enzo zonder verplichtingen en zodra het te serieus werd..ja.. Dan trek je de stekker eruit.. Ik vind dit zeer zielig en zwak om zo met mensen hun gevoelens om te gaan. Mja.. Ze komt haar zelf nog wel eens tegen. One day or another...
Ik vraag me tegelijkertijd wel af hoelang een persoon daar mee door kan gaan, voordat ze denkt 'shit, wat heb ik gedaan'.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dan is het wel beter dat je er nu achter bent gekomen in plaats van over een aantal maanden, hoe langer, hoe vervelender qua gevoel.
Maar zoals je al zegt, dat soort mensen voelen vanzelf het wel als ze ouder worden en niet hun manier veranderen, iedereen krijg zijn deel in zijn of haar leven... qua balans in het leven, wel zo eerlijk ook eigenlijk.
Net zoals de dood uiteindelijk ook onvermijdelijk is.
Niks duurt eeuwig tenslotte, helaas zelfs de liefde niet.
Nee, ik heb daar ook vaak over nagedacht, het is ook zo dat je natuurlijk soms alleen maar door een probleem tegen te komen in het leven, je ervaring op kan doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef LeYouth het volgende:
[..]
Ik vraag me tegelijkertijd wel af hoelang een persoon daar mee door kan gaan, voordat ze denkt 'shit, wat heb ik gedaan'.
Het is opzich echt een aardige en leuke meid. Ik had dit dan ook nooit verwacht van haar. Ze is wel erg onzeker over zichzelf, misschien dat dit hier iets mee te maken heeft..
Hoe dan ook dit gebeurd me niet nogeens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |