kan ik dat bijv om 6 uur doen en als ik voor een plek in mijn buurt kies, moet ik haar dan ook bijv thuis brengen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Gewoon vragen of hij/zij mee gaat om iets leuks te gaan doen![]()
Bijv de schaatsbaan, zwemmen, een drankje drinken.
Kies in ieder geval iets uit waarbij je met elkaar kan praten, dus geen bioscoop oid
Succes!
thuis brengen is wel attent, maar aan de andere kant, als het iemand is die normaal ook gewoon zelf met het openbaar vervoer reist, dan hoeft het niet perse en kan je ook gewoon afscheid nemen als je haar bijv op de metro zetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:41 schreef alexisbest het volgende:
[..]
kan ik dat bijv om 6 uur doen en als ik voor een plek in mijn buurt kies, moet ik haar dan ook bijv thuis brengen.
sorry ik ben nog een nieuweling.
Rotterdam- Schiedam is hooguit een paar haltes met de metro en als tiener moet dat wel lukken. Je kunt zelfs ook nog fietsenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:29 schreef alexisbest het volgende:
hoe vraag je als tiener iemand uit die beetje ver weg woont, bijvoorbeeld afstand Rotterdam-Schiedam.
die optie vergeet ik altijd in n stad met zoveel soorten ovquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:25 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Rotterdam- Schiedam is hooguit een paar haltes met de metro en als tiener moet dat wel lukken. Je kunt zelfs ook nog fietsen
Begin een gesprek met haar en vertel wat over jezelf, laat haar ook wat over haarzelf vertellen (en daarbij dus ook of ze een vriend heeft, kun je middenin zo'n vragen-gesprek best vragen, als ze 't al niet uit zichzelf vertelt) en zeg uiteindelijk dat het je wel gezellig lijkt om later een keer met elkaar wat te gaan drinken in een cafeetje ofzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:44 schreef alexisbest het volgende:
En hoe vraag je op een subtiele manier of ze een vriend heeft.
Dit jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:24 schreef Moira. het volgende:
Rotterdam-Schiedam ver weg noemen
Als tiener fietste ik ook altijd zo wat dorpen/steden verder, al helemaal voor mijn vriendje. En later gewoon met de bus.
Ik zie geen probleem.
Als de "date" daad werkelijk begint, indd gewoon wat rond lullen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:44 schreef alexisbest het volgende:
En hoe vraag je op een subtiele manier of ze een vriend heeft.
Alsof vrouwen niet doorhebben dat dat gewoon een verkapte manier is om te vragen of ze een vriend heeftquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Als de "date" daad werkelijk begint, indd gewoon wat rond lullen.
En dan kun je zeggen: "leuk dat je tijd vrij maakt voor me, maar nu zit je vriendje alleen thuis? "
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet doorhebben dat dat gewoon een verkapte manier is om te vragen of ze een vriend heeftVraag dan gewoon letterlijk of ze een vriend heeft.
Joh! Mooie open deur vind je niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet doorhebben dat dat gewoon een verkapte manier is om te vragen of ze een vriend heeftVraag dan gewoon letterlijk of ze een vriend heeft.
Als je wil dat vrouwen met opgetrokken wenkbrauw een stap van je af zetten; vooral doen ja. Als ze met je afspreekt en tijd voor je vrijmaakt vind ik het onbeleefd als je er zo gelijk al vanuit gaat dat ze een vriend heeft die nu alleen thuis zit, in de hoop dat ze zegt "Nee joh ik heb geen vriend."quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Joh! Mooie open deur vind je niet?
Als die arme jongen nou gewoon bang is om te vragen: heb je een vriendje?
Kun je die line van mij best gebruiken.
Gelukkig ben jij maar een vrouw die er zo over nadenkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je wil dat vrouwen met opgetrokken wenkbrauw een stap van je af zetten; vooral doen ja. Als ze met je afspreekt en tijd voor je vrijmaakt vind ik het onbeleefd als je er zo gelijk al vanuit gaat dat ze een vriend heeft die nu alleen thuis zit, in de hoop dat ze zegt "Nee joh ik heb geen vriend."
Voor veel vrouwen is zo eromheen draaien terwijl je gewoon loopt te vissen best een afknapper, hoor. Dan kun je echt beter gewoon gelijk zeggen wat je wil in plaats van zo'n verkapte poging.
Gelukkig ben ik maar een vrouw?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij maar een vrouw die er zo over nadenkt.
Maar andere kant is het ook weer een tip voor de jongen.
Ik zelf ben meer van de "verkoop"technieken....
Maar dat zit nou eenmaal in me,
Gelukkig ben je maar één vrouw ( wat betreft interpunctie.... was ik wat lui. )quote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar een vrouw?
Is het niet belangrijk dat je ook weet wat de vrouwen dan van jouw 'verkoop'technieken vinden, als je zou willen dat het werkte?
Nee, dat moet je ook niet zo brengen, nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig ben je maar één vrouw ( wat betreft interpunctie.... was ik wat lui. )
Gelukkig heb ik de ervaring dat het bij bepaalde vrouwen wel werkt hoor.
Ik ben er zelf gewoon niet van het : hoi, heb je al een vriendje?.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat moet je ook niet zo brengen, nee.
Maar in een gesprek vind ik (en heel veel vrouwen met mij, dus mazzel voor jou dat bepaalde vrouwen in jouw omgeving het niet zo vonden) het altijd wat kansloos als mensen gaan lopen vissen of je een vriend hebt of niet door te zeggen "Oh nu zit je vriendje zeker alleen thuis?" of "Vind je vriendje het wel goed als we afspreken?". Dat is gewoon stom om te horen als je single bent, slechte hosseltruc.
Dan kun je beter gewoon oprecht geïnteresseerd lijken in iemands leven (studie/werk/thuissituatie/relatie) en dan gewoon vragen "Oh, en hoe is het in de liefde? Heb je een relatie?".
Recht toe, recht aan. Eromheen draaien is echt een afknapper voor velen
21.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Kan verschillen in leeftijd hoe de dame in kwestie gevraagd word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |