Heeft hij moeite in je te komen? Want dan reageer je vaginistisch en dat doet auw ja.. Als daar sprake van is, kan je met een psycholoog en/of sexuoloog eruit komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:31 schreef LiLaLotje het volgende:
Dusss, ik heb een goede relatie en op seksueel gebied vermaken we ons prima, heerlijke voorspel maar bij de daad zelf doet het mij zo zeer dat ik, hoe graag ik het ook wil en hoe geil ik ook ben, helemaal gespannen word. Dit helpt natuurlijk niet echt en uiteindelijk kan ik niet anders dan mijn vriend weg te duwen. Dit duurt nu al ongeveer 3kwart jaar, dus regelmatig geprobeerd. Ik hoopte dat het gewoon even een moeilijk begin was...
Dus nu is mijn vraag aan de vrouwen hier, Wie heeft dit ook gehad en wat is er gebeurd/gedaan dat dit is verminderd. En aan de mannen, hebben jullie tips of trucs???
Dankjewel, niet mijn eerste vriendje, maar met mijn ex heb ik het 1x gedaan (geprobeerd) dus dat is niet echt telbaar. Ik ben op zoek naar een nieuwe huisarts en dan wil ik dit ook zeker opbrengen, bij mijn huidige voel ik me daar niet zo vrij over (kleine gemeenschap etc)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heeft hij moeite in je te komen? Want dan reageer je vaginistisch en dat doet auw ja.. Als daar sprake van is, kan je met een psycholoog en/of sexuoloog eruit komen.
Zo niet, is dit je eerste vriendje? Of heb je al meerdere gehad en zonder condoom mee gedaan? Want dan is testen op een SOA wellicht wel handig. Dat kan soms alleen pijn bij de gemeenschap geven.
Hoe dan ook, beide wegen bewandel je alleen via de huisarts, en als je vind dat je daar niet lekker mee kan praten, kan je eventueel via een GGD arts.
Succes!
Dan via de huisarts. Je moet het niet forceren, om een of andere reden zegt je hoofd " Stop!" en daar moet je met een psycholoog/sexuoloog niet eens achter te komen maar wel leren omgaan en weer de baas over je lijf worden...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef LiLaLotje het volgende:
[..]
Dankjewel, niet mijn eerste vriendje, maar met mijn ex heb ik het 1x gedaan (geprobeerd) dus dat is niet echt telbaar. Ik ben op zoek naar een nieuwe huisarts en dan wil ik dit ook zeker opbrengen, bij mijn huidige voel ik me daar niet zo vrij over (kleine gemeenschap etc)
En inderdaad, dat in me komen is het probleem
Nja, dat ging wat raar, maar nee lukte ook niet. T is nog nooit echt gelukt zeg maar, niet dat ik er ook gelukkig van werd xDquote:
Ik word het toch steeds meer eens met je posts. Gelukkig maar hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan via de huisarts. Je moet het niet forceren, om een of andere reden zegt je hoofd " Stop!" en daar moet je met een psycholoog/sexuoloog niet eens achter te komen maar wel leren omgaan en weer de baas over je lijf worden...
Hulde voor het geduld van je vriend!
Je zou het in ieder geval eens kunnen proberen. Veel mensen denken zin om te neuken en al nat, hup erin. Zo werkt het ook voor veel vrouwen, voor meisjes al wat minder vaak, en voor beginners lang niet altijd. Het kan vaak nog een heel stuk natter en vooral weker, zo ontvankelijk dat je hem er niet eens in hoeft te stoppen maar dat ie vanzelf naar binnen floept.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:32 schreef just_agirl het volgende:
Ik denk dat je gewoon nog meer opgewonden moet zijn.... Dat helpt sowieso
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent. Fijn om te horen dat het minder pijnlijk aan het worden is. Hopelijk zet het zit voort.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:24 schreef LiLaLotje het volgende:
Gister ging het goed, haha. Nog niet echt "fijn" maar wel minder pijnlijk. Hopelijk gaat het zo verder. Iedereen bedankt voor het meedenken, zal t allemaal nog ff goed doorlezen.
En inderdaad de borrel op kan wel helpen denk ik, ben alleen niet zo'n thuis drinker. Maar kan altijd geprobeerd worden
Niet het beste adviesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon doorduwen/doorgaan. En nee dit is geen grap. De pijn gaat dan vaak weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |