https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
De enorme daling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:02 schreef smiths het volgende:
[..]
EAC heef anders al een aardige pump gehad, wat bedoel je met 'na de chain'?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Kon weleens succesvol worden: Genoeg fossiele republikeinen en democraten, die hem het liefste naar de maan schieten
Na de chainreaction/kettingreactie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:02 schreef smiths het volgende:
[..]
EAC heef anders al een aardige pump gehad, wat bedoel je met 'na de chain'?
Meestal 45 a 60 minquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:14 schreef DaMart het volgende:
Duurt het altijd zo lang om Bitcoins naar BTC-E te sturen? Nu al ruim een half uur geleden een opdracht gegeven aan MultiBit en nog steeds maar gezien door 1 peer.
Ligt aan je transaction fee. Maar ja kan langer dan een half uur duren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:14 schreef DaMart het volgende:
Duurt het altijd zo lang om Bitcoins naar BTC-E te sturen? Nu al ruim een half uur geleden een opdracht gegeven aan MultiBit en nog steeds maar gezien door 1 peer.
Waar kijk je? op blockchain.info , zie je de meest accurate statusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:14 schreef DaMart het volgende:
Heb je nog ergens geld liggen voor mij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Snel koop WDC nu het nog laag is.
Als DOGE bobslee team donations zorgen voor zo'n ophef dan dit ook wel een beetje:
http://www.cryptocoinsnew(...)-well-system-africa/
Sowieso dat 14 februari scharmbeck brengt het vast wel omhoog.
Verkoop die 1200 EAC danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je nog ergens geld liggen voor mij?
Die zegt: "Transaction not found"...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar kijk je? op blockchain.info , zie je de meest accurate status
Iets zegt me dat dorstige negers toch minder mensen op de been brengt dan blije bobsleenegers.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Snel koop WDC nu het nog laag is.
Als DOGE bobslee team donations zorgen voor zo'n ophef dan dit ook wel een beetje:
http://www.cryptocoinsnew(...)-well-system-africa/
Sowieso dat 14 februari scharmbeck brengt het vast wel omhoog.
Ja, dat bobdoge verhaal verscheen ook direct op de frontpage van Reddit e.d.. Dat ziet ik hier niet gebeurenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dorstige negers toch minder mensen op de been brengt dan blije bobsleenegers.
Sad but true
Ik denk dat ik daar niet veel mee kanquote:
Ik kliktequote:
Hopelijk het goed adres?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zegt: "Transaction not found"...
Ja dat is wel waarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dorstige negers toch minder mensen op de been brengt dan blije bobsleenegers.
Sad but true
Gewoon een copy-past gedaan en die klopt van begin tot eind.quote:
Ehh, ja. Heb ik ook eens gehad. Geduld is een schone zaak af en toequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een copy-past gedaan en die klopt van begin tot eind.
Maar de inkomende bitcoins zijn ook nog niet helemaal bevestigd door Multibit, misschien dat dat eerst moet gebeuren, voordat ik bitcoins kan verzenden.
Gewoon buyorder met redelijke prijs maken op die andere site.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef NasiHoofd het volgende:
Ik wou fox kopen. Maar die Russische site ligt eruit. en op die andere wordt amper aangeboden..
300 tot 700 satoshi lijkt me redelijk, maar wie weet komt het nooit zo laag op die site. Maar bij 1000 zou je nog winst hebben wanneer het op een grotere exchange komt zoals coinedup en het ineens om hoog gaat.quote:
dan ben je nog niet op cryptsy geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom duurt het sturen van btc van een wallet naar btc-e altijd zo langzaam?
Het duurt langzaam? Dus het gaat snel? Waar is de klacht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom duurt het sturen van btc van een wallet naar btc-e altijd zo langzaam?
Niet zo bijdehand doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het duurt langzaam? Dus het gaat snel? Waar is de klacht?
Wat is LANG? Duurt iets van 45 min?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom duurt het sturen van btc van een wallet naar btc-e altijd zo lang?
Staat nu op 43.quote:
idd, maar had 3.7 gemistquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Never mind, het staat er al op.
Ik zie net dat PPC vandaag op 3.7 en op 5 heeft gestaan. Daar had je wel flink wat geld mee kunnen verdienen.
Ik voorzie wdc ook nog wel naar 30000 gaan, hij staat nu 36000.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:09 schreef tralalala het volgende:
Ik wacht even tot 2 februari denk ik, lees nu al 2 maanden bangmakerij om 31 januari.
Daarna all-in op WDC
En dan zeker naar het scherm blijven staren, tot ie gepakt wordtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:23 schreef Leafeon672 het volgende:
Wel grappig om mijn sell order op bitcoinwisdom te zien.
Dit weekend wordt de grootste cashout in China verwacht als we sommigen moeten gelovenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:09 schreef tralalala het volgende:
Ik wacht even tot 2 februari denk ik, lees nu al 2 maanden bangmakerij om 31 januari.
Daarna all-in op WDC
De crash is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:50 schreef GTAnoob het volgende:
gaat et ooit nog 18 worden denke jullie want veel resistance rond 19.7
Niet zo janken, Je wilde gvd 23. Nu heb je 20, is het nog niet goed. Wat wil je dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:50 schreef GTAnoob het volgende:
gaat et ooit nog 18 worden denke jullie want veel resistance rond 19.7
Ook nog wakkerquote:
5quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet zo janken, Je wilde gvd 23. Nu heb je 20, is het nog niet goed. Wat wil je dan?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet zo janken, Je wilde gvd 23. Nu heb je 20, is het nog niet goed. Wat wil je dan?
Allang. Is je nog meer opgevallen voordat je weer iets komt melden dat al gezien is?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:52 schreef ZetaOS het volgende:
Opgevallen dat moon het nu erg goed doet?
quote:HSBC imposes restrictions on large cash withdrawals
Some HSBC customers have been prevented from withdrawing large amounts of cash because they could not provide evidence of why they wanted it, the BBC has learnt.
Listeners have told Radio 4's Money Box they were stopped from withdrawing amounts ranging from £5,000 to £10,000.
HSBC admitted it has not informed customers of the change in policy, which was implemented in November.
The bank says it has now changed its guidance to staff.
New rules
Stephen Cotton, from Worcestershire, went to his local HSBC branch this month to withdraw £7,000 from his instant access savings account to pay back a loan from his mother.
A year before, he had withdrawn a larger sum in cash from HSBC without a problem.
But this time it was different, as he told Money Box: "When we presented them with the withdrawal slip, they declined to give us the money because we could not provide them with a satisfactory explanation for what the money was for. They wanted a letter from the person involved."
Mr Cotton says the staff refused to tell him how much he could have: "So I wrote out a few slips. I said, 'Can I have £5,000?' They said no. I said, 'Can I have £4,000?' They said no. And then I wrote one out for £3,000 and they said, 'OK, we'll give you that.' "
He asked if he could return later that day to withdraw another £3,000, but he was told he could not do the same thing twice in one day.
Continue reading the main story
“
Start Quote
As this was not a change to the Terms and Conditions of your bank account we had no need to pre-notify customers of the change”
HSBC customer letter
He wrote to complain to HSBC about the new rules and also that he had not been informed of any change.
The bank said it did not have to tell him. "As this was not a change to the Terms and Conditions of your bank account, we had no need to pre-notify customers of the change," HSBC wrote.
Frustrated customers
Mr Cotton cannot understand HSBC's attitude: "I've been banking in that bank for 28 years. They all know me in there. You shouldn't have to explain to your bank why you want that money. It's not theirs, it's yours."
Peter, from Wiltshire, had a similar experience.
He wanted to take out £10 000 cash from HSBC, some to pay to his sons and some to fund his long-haul travel plans.
Peter phoned up the day before to give HSBC notice and everything seemed to be fine.
The next day he got a call from his local branch asking him to pay his sons via a bank payment and to provide booking receipts for his holidays. Peter did not have any booking receipts to show.
The following day he spoke to HSBC again and this time, having examined his account, it said he could withdraw the £10,000.
Belinda is another customer who was initially denied her cash, in her case to pay her builder. She told Money Box she had to provide the builder's quote.
Customer protection
HSBC has said that following customer feedback, it was changing its policy: "We ask our customers about the purpose of large cash withdrawals when they are unusual and out of keeping with the normal running of their account. Since last November, in some instances we may have also asked these customers to show us evidence of what the cash is required for."
"The reason being we have an obligation to protect our customers, and to minimise the opportunity for financial crime. However, following feedback, we are immediately updating guidance to our customer facing staff to reiterate that it is not mandatory for customers to provide documentary evidence for large cash withdrawals, and on its own, failure to show evidence is not a reason to refuse a withdrawal. We are writing to apologise to any customer who has been given incorrect information and inconvenienced."
Continue reading the main story
“
Start Quote
In a sense your money becomes pocket money and the bank becomes your parent”
Douglas Carswell
MP for Clacton
Money Box asked other banks what their policy is on large cash withdrawals.
They all said they reserved the right to ask questions about large cash withdrawals.
But none of them said they would require evidence of what the money was being used for before paying out.
Douglas Carswell, the Conservative MP for Clacton, is alarmed by the new HSBC policy: "All these regulations which have been imposed on banks allow enormous interpretation. It basically infantilises the customer. In a sense your money becomes pocket money and the bank becomes your parent."
But Eric Leenders, head of retail at the British Bankers Association, said banks were sensible to ask questions of their customers: "I can understand it's frustrating for customers. But if you are making the occasional large cash withdrawal, the bank wants to make sure it's the right way to make the payment."
Nee blijkbaar zijn er een aantal accounts gehacked, dus ligt de site er nu even uit terwijl ze het onderzoek uitvoeren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:42 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom doet coinmarket.io het niet?!1 Ben ik alles kwijt?!!?
100k DGB, ach het is niet veel, maar wel iets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:00 schreef Spatieloos het volgende:
En mijn voorspelling over PPC is weer correct
Balen man. Een vriend van me heeft hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:42 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom doet coinmarket.io het niet?!1 Ben ik alles kwijt?!!?
100k DGB, ach het is niet veel, maar wel iets!
Als je mij die 0.1 BTC betaalde had je al geld kunmem verdienen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:47 schreef Spatieloos het volgende:
Het ziet er allemaal weer bright uit.
Ik heb alleen nog steeds mijn mining PC niet draaiende
Ik verlies geld met de dag.
quote:Your balances should be safe. Most of them are distributed to several offline locations, by the way.
The main developer of the exchange is ready to fire it up as soon as he is able to SSH/connect to the server.
We estimate another 1-2 hours of downtime.
Ik had sowieso al geld kunnen verdienen als ik niet zo lui was en gewoon internet en PSU splitter eerder zou bestellen. En gewoon beetje moeite kon doen. En 0.1 is nog steeds te duur, dat is fucking 80 dollar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je mij die 0.1 BTC betaalde had je al geld kunmem verdienen.
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:49 schreef Stryder het volgende:
MBT coinmarket io, dit hebben ze een uur geleden gepost.
[..]
Kuch.... repost ..... zie 15 minuten voor deze postquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:57 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.reddit.com/r/w(...)money_unless/ceyf4mk
True!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had sowieso al geld kunnen verdienen als ik niet zo lui was en gewoon internet en PSU splitter eerder zou bestellen. En gewoon beetje moeite kon doen. En 0.1 is nog steeds te duur, dat is fucking 80 dollar.
Nou en!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Kuch.... repost ..... zie 15 minuten voor deze post![]()
Je wilde gewoon spammen om de lapo te kunnen hebbenquote:
Ik zou snel even een rekening bij een andere bank openen en het geld daarheen sturen. Dit klinkt niet echt goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:40 schreef Stryder het volgende:
Mooi stukje op BBC.co.uk --> gaat over het feit dat sommige mensen geen geld konden opnemen, omdat ze niet konden aantonen waar ze het voor nodig hadden)
http://www.bbc.co.uk/news/business-25861717
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:21 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je wilde gewoon spammen om de lapo te kunnen hebben
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat een pijn wat een pijn dat ik bijna al mn Doge heb verkocht
Robin hoe gaat het nu met die gedeelde mine pc? Kan me er nog steeds weinig bij voorstellenquote:
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat een pijn wat een pijn dat ik bijna al mn Doge heb verkocht
Ik had er 100.000quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:54 schreef BobdeHaan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal.![]()
Zo jammer dat hij niet gecrashed is nadat ik verkocht.
Ik mag hopen dat het niet gaat crashen, zit er voor bijna 50% in.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:54 schreef BobdeHaan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal.![]()
Zo jammer dat hij niet gecrashed is nadat ik verkocht.
Ik heb er nog 76 dankzij het verjaardagscadeau voor Maxbet, maar het is toch al te laat om nu nog te kopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had er 100.000nu heb ik er nog maar 55
![]()
"Dankzij het verjaardagscadeau voor Maxbet" ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:57 schreef BobdeHaan het volgende:
[..]
Ik heb er nog 76 dankzij het verjaardagscadeau voor Maxbet, maar het is toch al te laat om nu nog te kopen.
Ja maar dat kan altijd gebeuren. Wat me van Doge zo dwars zit is dat ik er echt in geloofde maar vanwege die keiharde crash naar 26 ofzo dacht dat het over was. Het was ook over, maar ze hebben 'm weer gered, en goed ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:59 schreef BobdeHaan het volgende:
Ik heb mijn BIL trouwens al op 30 verkocht en ze staan nu op 50.
Ik had er 12 miljoen, niet zeurenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had er 100.000nu heb ik er nog maar 55
![]()
Hoeveel heb je er nu?quote:
Maxbet wou toen hij jarig was een donatie aan een centrum voor daklozen in Doge. Dus had ik er 100 gekocht maar 24(Maxbet's leeftijd) naar dat goede doel gestuurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
"Dankzij het verjaardagscadeau voor Maxbet" ?
Oh, op die manierquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:12 schreef BobdeHaan het volgende:
[..]
Maxbet wou toen hij jarig was een donatie aan een centrum voor daklozen in Doge. Dus had ik er 100 gekocht maar 24(Maxbet's leeftijd) naar dat goede doel gestuurd.
Alles ligt altijd aan jouquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Ligt het aan mij, of is coinmarket.io down?
Klopt is down, maar zou niet al te lang meer moeten duren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:15 schreef Nattekat het volgende:
http://www.isup.me/quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Hahaha, bij mij ook alweer up. Lag er wel een uurtje of 8 uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Klopt is down, maar zou niet al te lang meer moeten duren.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:20 schreef Sands het volgende:
USDE, NOBL en DGB gaan de goede kant op
is er een grafiek van NOBL? kan em nergens vinden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:20 schreef Sands het volgende:
USDE, NOBL en DGB gaan de goede kant op
Alleen ditquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:09 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
is er een grafiek van NOBL? kan em nergens vinden.
ja die heb ik gezien. vraag me af of de prijs nu hoog of laag staat in vergelijking met het verleden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Alleen dit
https://www.coinmarket.io/market/NOBLBTC
Gisteravond stond die op 110+ en de dag daarvoor op 46quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:17 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ja die heb ik gezien. vraag me af of de prijs nu hoog of laag staat in vergelijking met het verleden.
Heldquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:12 schreef BobdeHaan het volgende:
[..]
Maxbet wou toen hij jarig was een donatie aan een centrum voor daklozen in Doge. Dus had ik er 100 gekocht maar 24(Maxbet's leeftijd) naar dat goede doel gestuurd.
140-150~quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:10 schreef smiths het volgende:
Net 10min geleden even wat USDE gekocht (op 300).
Ze staan nu al op 320.
Wat was deze gister/eergisteren waard?
Misschien als het een andere naam had, en het beter was uitgewerkt dat het dan iets zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:20 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
wat denken jullie van Ethereum? Tis een soort platform waarop diensten kunnen worden gebouwd. wel gebaseerd op bitcoin als ik het goed heb. snap er verder nog niet veel van.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=428589.0
heb er toen ook 2k naartoe gestuurd. Ik hoop dat ze er veel rendement uit halenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Held
Ik heb ze toen 5k gegeven, geen spijt van
Er zijn zooooooveeeeeeeel muntenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Kom nu uit bedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:05 schreef Stryder het volgende:
Geen kater meer, typen ging weer goed vannacht zag ik.
Ja ik zit er wat minder bovenop en snap er geen bal meer vanquote:
Precies 1 punt hoger dan waar ik het gister gekocht heb nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:06 schreef Stryder het volgende:
Goed bezig dan, en PPC is natuurlijk lekker bezig
Ik heb nu ook maar een gokje gewaagd, even uit de standaard munten gestapt grotendeels.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja ik zit er wat minder bovenop en snap er geen bal meer van
Ik weet het niet joh, misschien dat hij terug gaat tot het oude niveau max?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Precies 1 punt hoger dan waar ik het gister gekocht heb nu.
Zit wel erg te denken om het weg te doen, er komt vast wel weer een nieuw instapmoment en het gaat echt niet blijven stijgen denk ik....
Hahaha, dat ga ik natuurlijk niet vertellenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:16 schreef NasiHoofd het volgende:
Uit de grote munten in welke munten ?
PPC is altijd al een betere munt geweest dan NMC.quote:
Anders.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
PPC is altijd al een betere munt geweest dan NMC.
Andersquote:
Pest hem nou niet met z'n suikerklontjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je maar geen vierkante knikkers proberen te rollen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pest hem nou niet met z'n suikerklontjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:31 schreef Stryder het volgende:
Nou, ik hoef die stomme namecoin ook niet, dogecoin blijft de toekomst
Niks van gelezen, even zoeken wie daar achter zit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zal vast achterlopen maar jullie hebben ook allemaal over de tweede nederlandse exchange gelezen? Genaamd Clevercoin? Er worden nu afspraken gemaakt met banken om het op te zetten.
Christian de Kok en Karsten Nilsen. Zijn nu vergunningen aan het aanvragen bij de Nederlandse Bank en een niet nader genoemde bank. clevercoin.net is al beschikbaar en zal gaan concurreren met Bl3p van Bitonic.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niks van gelezen, even zoeken wie daar achter zit.
Dit gaat natuurlijk naar de 1000+ toequote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Precies op tijd gekocht
56% winst binnen een dag
Dan kan ik mijn rig upgradenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk naar de 1000+ toe
Bij 25 jankte je over 23, bij 23 over 21 bij 21 over 19.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:43 schreef GTAnoob het volgende:
godver, waarom kocht ik nou niet toen het 19.8 was
nu is het alweer boven de 21
Het wordt nooit meer 19.8.
Kut zooi, ik had niet op weer 18.8 moeten wachten.
Het zal nu wel weer richting de 24 gaan.
fml. Fuck it, ik koop het gewoon niet. Houd mijn geld gewoon en zie wel wat er de komende dagen gebeurd gvd.
Misschien kan je beter een andere hobby gaan zoeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:43 schreef GTAnoob het volgende:
fml. Fuck it, ik koop het gewoon niet. Houd mijn geld gewoon en zie wel wat er de komende dagen gebeurd gvd.
Blijf nou eens weg van die coinquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:43 schreef GTAnoob het volgende:
PPCquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Blijf nou eens weg van die coin
En neem PPC, als je gisteren PPC had gekocht dan had je nu meer dan 1.2 keer je inzet.
Geen USDE als tip geven? Moonquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Blijf nou eens weg van die coin
En neem PPC, als je gisteren PPC had gekocht dan had je nu meer dan 1.2 keer je inzet.
The moonquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het 2u geleden, en who knows what happens next?
helaas njietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
nog iemand ppc voor 3.90 gekocht? heb t gemist
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Vooral geen ruzie met Max maken, hij is streng met notes
Vooral ik jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet je per se op het laagste kopen? Lekker op 4.2 gekocht, ben gewoon tevreden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
nog iemand ppc voor 3.90 gekocht? heb t gemist
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Notequote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bij jou niet natuurlijk, anders schiet ie zichzelf in z'n voet he
Ik snap er geen bal meer van, ik ga misschien toch maar een pc kopen om te minen. Dan zit er altijd wel wat tussenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb nu ook maar een gokje gewaagd, even uit de standaard munten gestapt grotendeels.
Maar om te zeggen dat ik er vertrouwen in heb, we gaan het zien.
Maxquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bij jou niet natuurlijk, anders schiet ie zichzelf in z'n voet he
Ik heb trouwens gewoon 2 notes hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gewoon 2 notes hoordie ook nergens op slaan
ja, dus niet haten op de mods, ik krijg ook gewoon bullshitquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ja, dus niet haten op de mods, ik krijg ook gewoon bullshit
3quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gewoon 2 notes hoordie ook nergens op slaan
µ Heeft het laatst geprobeerd, maar van wat ik heb berekend en zijn ervaring kan het niet uit voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:11 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk gewoon vragen of anderen toevallig ervaring hebben met cloudmining? Kwam dat net tegen terwijl ik me wat verder aan het inlezen was en vroeg me af hoe interessant dat is.
Niemand durft het, alleen µ was er serieus naar aan het kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:11 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk gewoon vragen of anderen toevallig ervaring hebben met cloudmining? Kwam dat net tegen terwijl ik me wat verder aan het inlezen was en vroeg me af hoe interessant dat is.
Oké... ik laat mijn PC nu LTC en Dogecoins minen in een pool, maar dat ding is vier jaar oud, dus zal wel niet echt optimaal zijn voor mining. En om daarvoor nou een computer aan te schaffen... wel leuk om gewoon even te proberen op deze manier.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
µ Heeft het laatst geprobeerd, maar van wat ik heb berekend en zijn ervaring kan het niet uit voor zover ik weet.
Tsja, cloudmining is een vrij kleine investering vergeleken met een mining PC, maar volgens mijn berekeningen zul je nooit je geld terug verdienen. Voordeel van zelf minen is dat je op de coins kunt springen waar je zelf wat in ziet waardoor het rendement ook omhoog kan kan. En een mining PC kun je altijd nog in onderdelen weer verkopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké... ik laat mijn PC nu LTC en Dogecoins minen in een pool, maar dat ding is vier jaar oud, dus zal wel niet echt optimaal zijn voor mining. En om daarvoor nou een computer aan te schaffen... wel leuk om gewoon even te proberen op deze manier.
Je kan ook nieuwe coins makkelijker minen en meteen dumpen zodra ze op een exchange komen. Zo kom je ook aan ltc en btc.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké... ik laat mijn PC nu LTC en Dogecoins minen in een pool, maar dat ding is vier jaar oud, dus zal wel niet echt optimaal zijn voor mining. En om daarvoor nou een computer aan te schaffen... wel leuk om gewoon even te proberen op deze manier.
320 is wat meer dan de 3 tot 10 die ik uit mijn Ati Radeon 4650 krijgquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tsja, het is niet echt een hoge investering, maar als het sowieso al niet uit kan lijkt het me niet een hele goede investering. Voordeel van zelf minen is dat je op de coins kunt springen waar je zelf wat in ziet waardoor het rendement ook omhoog kan kan. En een mining PC kun je altijd nog in onderdelen weer verkopen.
Toch kan het een hele investering zijn, is het anders geen idee om een grafische kaart van marktplaats te halen voor een paar tientjes en die in de PC te stoppen? Ik heb er ook een van ¤50 bijgestopt, levert me ~320 Khash op.
Jaquote:
Vervelende mensenquote:
Stuur de volgende keer wel een DMquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
NOES!
Gewoon meelezen en meeposten. De ervaring leert dat je dan nooit meer weg gaat en er heel behendig in zal worden. Of alles kwijt raaktquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
320 is wat meer dan de 3 tot 10 die ik uit mijn Ati Radeon 4650 krijg.
Maar ik ben pas sinds gisteren echt bezig met die coins, dus ik moet echt even kijken wat ik precies wil doen allemaal. In ieder geval een beetje handelen daytraden, maar sinds mijn bitcoins eindelijk bij btc-e zijn aangekomen, zijn LTC en PPC alweer flink gestegen.
Jij dusquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Precies op tijd gekocht
56% winst binnen een dag
Stelt niets voor joh, waarschijnlijk is het een positieve.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:25 schreef Nattekat het volgende:
NOES!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Stelt niets voor joh, waarschijnlijk is het een positieve.
Dat is ook het planquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gewoon meelezen en meeposten. De ervaring leert dat je dan nooit meer weg gaat en er heel behendig in zal worden. Of alles kwijt raakt.
Ze zijn jaloers omdat ze geen USDE hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:25 schreef Nattekat het volgende:
NOES!
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 07-02-2014quote:
Wel een terechtequote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:25 schreef Nattekat het volgende:
NOES!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 07-02-2014
Dan zullen we zien...
quote:
wow such funnyquote:
Of is dat voor onnodig veel confirmations?quote:Geschatte bevestigingstijd 31 uur (wachtrijpositie 1520)
Game je wel eens? Waarom doe je dat niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Ik verveel me echt zo ongelooflijk erg![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Mogguh![]()
Ik had vannacht ppc moeten kopen
Gisterenavond liep die tijd bij mij op van 4 uur naar 31 uur naar 150 uur... en nog geen uur later was de transactie bevestigd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
Op blockchain.info
Kloppen die geschatte bevestigingstijden?
[..]
Of is dat voor onnodig veel confirmations?
Je bent zelf TIPSquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LTC
Ik zou vervangen door TIPS.
Ja duh, het was verdomme onder de 4.5!!! Natuurlijk gaat hij weer omhoog het is PPC de beste longtermcoin die er is hoe vaak moet ik het nog aanraden?!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Mogguh![]()
Zoek een hobbyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Crypto is meer een verslaving dan een hobbyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maat crypto is toch ook een hobby?
Ontkenningsfase hier, hobbyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Crypto is meer een verslaving dan een hobby
Je zit in de bovenbouw van het havo of vwo toch? Dan heb je genoeg te doen lijkt me. Ga anders gamen/nieuwe muziek luisteren/een taal leren/leren hoe je moet programmen/een film kijken/een nieuwe tv-serie kijken zoals Game of Thrones, Boardwalk Empire, Suits, House of Cards, etc.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:30 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit niet op school?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je zit in de bovenbouw van het havo of vwo toch? Dan heb je genoeg te doen lijkt me. Ga anders gamen/nieuwe muziek luisteren/een taal leren/leren hoe je moet programmen/een film kijken/een nieuwe tv-serie kijken zoals Game of Thrones, Boardwalk Empire, Suits, House of Cards, etc.
Waarom nietquote:
Ga dan Braziliaans Portugees leren, de werkgevers staan straks voor je te springen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik vijftien benik heb in m'n eentje in Portugal gewoond
Símquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga dan Braziliaans Portugees leren, de werkgevers staan straks voor je te springen.
Ooit kon ik PAWN of zo scriptenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Leer programmeren dan. Of begin een nieuwswebsite, verdien je ook nog wat.
Heb je een tussenjaar genomen ofzo?quote:
Alsof je op je 18e niet op bovenbouw kan zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef Toto69 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik vijftien benik heb in m'n eentje in Portugal gewoond
+ Braziliaanse vrouwenquote:
Ik heb nergens meer motivatie voorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En als je nu je best doet kun je binnen no-time freelance programmeerwerk doen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je een tussenjaar genomen ofzo?
Michaelscott dacht datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof je op je 18e niet op bovenbouw kan zitten
Hoe kom je nou weer bij 15?
quote:
Wat ga je volgend jaar studeren?quote:
Nog niksquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat ga je volgend jaar studeren?
Als...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik op 4.6 PPC had gekocht en op 5.5 weer had verkocht had ik 200 dollar verdiend kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Mogguh![]()
Welke stijgingen heb ik nog meer gemistquote:
Als je 1000 euro aan TIPS op 2 satoshi LTC had gekocht dan had je nu 18000 euroquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Als ik op 4.6 PPC had gekocht en op 5.5 weer had verkocht had ik 200 dollar verdiend kunnen hebben.
20000quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je 1000 euro aan TIPS op 2 LTC had gekocht dan had je nu 18000 euro
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je 1000 euro aan TIPS op 2 LTC had gekocht dan had je nu 18000 euro
quote:
USDEquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Welke stijgingen heb ik nog meer gemist?
Ja?quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoor dat TIPS morgen een nieuw logo krijgt, ik ga terugkopen!
De kleinst mogelijke eenheid, een 0,00000001quote:
Als het maar niet het logo van robin krijgt, dan kan je TIPS net zo goed meteen een nekschot gevenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoor dat TIPS morgen een nieuw logo krijgt, ik ga terugkopen!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het maar niet het logo van robin krijgt, dan kan je TIPS net zo goed meteen een nekschot geven![]()
Tot nu toequote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De kleinst mogelijke eenheid
bedankt ryanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
0.00000001 BTC.
Het kleinst mogelijke unit. 0.(7x0)1
1/100000000 BTC
Ah thanks!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De kleinst mogelijke eenheid, een 0,00000001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |