abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 januari 2014 @ 21:22:21 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135908938
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135909333
Beterschap voor je meisje Shandaly. En verbannen die duiveltjes. :*

Ik heb voor de laatste keer 2 baby's naar bed gebracht. nou ja, ze zullen zich voor 12 uur nog wel een keertje melden.
pi_135909553
Kyara nog even en je hebt 2 dreumessen. geniet nog even van de babytijd.

nin in en uit de buik tijd. mooie mijlpaal is dat.
pi_135910084
FR, wat doen jullie nou?! :o beterschap voor je kleine meisje, ik duim dat ze snel opknapt :*

Nin even lang uit de buik als in de buik! En beterschap Belle!

Kyara, ik heb vandaag ook weer even terug gelezen. Het blijft bizar hoe snel het allemaal ging ineens..

Omen :W een gek idee dat je hier niet meer 'hoort'!

Shandaly, beterschap voor je meisje! En die duiveltjes een schop geven hoor! Je hebt je dochter 8 prachtige maanden het allerbeste gegeven :*

De rest ben ik vergeten :@
E.
pi_135910370
f_r, hoe is het nu met sac? Kan ze er een beetje slapen? En jij? (welk zkh zitten jullie?)
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
bwterschap voor femke.
ik heb enkel mijn mobiel mee. En daarop typen is een uitdaging
Ik had net ook een uurtje alleen mobiel en slechts 1 hand ter beschikking, maar Femke ligt inmiddels weer in haar bedje. Vermoeidheid heeft het gewonnen van niet-lekker-zijn. Hopelijk is dit zo'n babydingetje en is morgen alles weer voorbij. Ik heb het nu zelf wel koud trouwens, zo'n kacheltje tegen je aan is best lekker eigenlijk ;)

Dank voor de lieve woorden. Stom zijn ze he? Die duiveltjes... nog erger dat je weet dat het duiveltjes zijn, maar dat je die stemmetjes toch amper kunt negeren. Drie jaar geleden waren Lars en ik in oktober gestopt met bv, en ongeveer vanaf november tot maart is meneer vrijwel continu ziek geweest. Waterpokken, oorontsteking, griep, ontstoken oogjes, luieruitslag-from-hell... alles kwam voorbij. Als hij alleen maar verkouden was noemden we het een goede dag. Gelukkig werd dat uiteindelijk ook allemaal beter, toen het beter weer werd enzo, of hij groeide er overheen, whatever. Tegenwoordig is hij bijna nooit ziek (verkoudheidjes weer niet meegeteld ;))
* Shandaly zoekt stukje hout om op af te kloppen

Kyara :* morgen twee dreumesjes!! Hoe tof is dat?!

Belle, *O* voor tin= tuit mijlpaal! En beterschap! (Kan C. geen foto maken?)

Gulara, ligt Pi nu wel lekker te slapen? Ik schoot vanochtend op m'n werk (koffiepauze) vreselijk in de lach om je opmerking dat je 'm iig makkelijk terug kon vinden in het donker. :D
pi_135910506
Omg Kyara, nav je foto ben ik photobomb gaan googelen, en echt, ik heb nog nooit zo hard gehuild van het lachen, dus dankjewel!!

Ik ben ook lekker gaar :') dat was dus een fb foto :@
Sarcasme. Herken het.
pi_135910534
Sac slaapt prima. ik niet denk ik. veel te veel licht. en ik heb kamerarrest vanwege besmettingsgevaar. wij liggen in de C
pi_135911443
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
sac haar cadeau vor haar 4mnd is een opname in het ziekenhuis. :'( Verdenking van rs-virus ben al vanaf 16:30 in het ziekenhuis zit nog een op een seh kamer
Sterkte F_r wat zielig zo'n kleintje in het ziekenhuis :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:15:54 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135911445
Aaaah beterschap voor je meisje FR! Niet tof dat je nou met dr in het ziekenhuis ligt ;(

Belle, da's wel een mijlpaal ja! *O* Hopelijk ben je gauw beter want t wordt vast een mooie foto O+
Mijn mijlpaal is 1 februari pas!

Gulara, dat klinkt sneu! Gaat t vanavond goed so far?

Rest ben ik weer vergeten :@
Ik zit ook mobiel, met een inmiddels slapend meiske aan de borst... ze bleef maar wakker :? Vrolijk ook dus tja, dan maar lekker knuffelen *;
pi_135911570
E werd net ook heel verdrietig wakker, zelfs bij mij op de arm bleef ze huilen met grote tranen ;( denk dat ze een enge droom had. Ze heeft een beetje melk op en ligt nu ook weer in bed.

Morgen is haar logeerpartijtje. *O* en :'( tegelijk..
E.
pi_135911644
Wat sneu Spark. En logeren! Hopelijk kunnen jullie dan echt even tijd aan elkaar besteden (en bijslapen).

LB, lekker knuffelen

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
Omg Kyara, nav je foto ben ik photobomb gaan googelen, en echt, ik heb nog nooit zo hard gehuild van het lachen, dus dankjewel!!

Ik ben ook lekker gaar :') dat was dus een fb foto :@
pi_135911684
Oh, en bij D is een 2e tandje ook door :o *)
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:25:20 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135911879
Wow lekker snel achter elkaar!! :D
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:45:54 #14
381212 Gulara
From the future
pi_135912816
F-r sterkte. Fijn dat Sac slaapt.

Nadat ik 35625977x heen en weer was gelopen, lig ik inmiddels met baby op de bank. Hij slaapt, met afentoe een kreun.
Niet te vergelijken met het gekrijs van gisteren. Maar ik verwacht niet veel slaap. :O
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:46:21 #15
381212 Gulara
From the future
pi_135912838
Die photobomb. :D
  vrijdag 24 januari 2014 @ 23:08:50 #16
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135913905
Haha, leuke photobomb Kyara, en het laatste uur dreumes!

D heeft nu in het buikschuiven de achteruitversnelling ontdekt. Gisteren was hij al in de woonkamer op ontdekkingstoch in de achteruit tot tegen de verwarming aan (lekker warm). En vanmiddag was hij op zijn kamer ook bezig in de achteruit tot onder de slaapbank die daar staat.

Maar euh iets doms hoor. Een domme vraag.
Is het normaal dat bij buikschuiven hoofdzakelijk de armen gebruikt worden?
Benen gaan bij D in kikkervorm bij naar links en rechtsbewegingen, maar bij buikschuiven gebeurt er weinig daarachter.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135913999
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef -mandy- het volgende:
Haha, leuke photobomb Kyara, en het laatste uur dreumes!
Het is nog 2014 toch? :o ;)

En wat je beschrijft is heel normaal hoor. Dat is tijgeren. Als je het zelf probeert dan gaan je knieën ook opzij.

2 mutsen af, nu nog cadeaus inpakken. Waarom moest ik ook alweer zo'n groot lomp pak?

Oh ja, voor de doos *O*
  vrijdag 24 januari 2014 @ 23:15:24 #18
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135914233
Oeps sorrie ... 8)7 ik bedoelde baby :P . Wat een glas rosé met iemand kan doen ...

Hoera, toch even een jompel voor mijn af en toe tijgerende mannetje! *O*

Ben je mutsen aan het breien of haken Kyara?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135914543
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Gulara het volgende:
F-r sterkte. Fijn dat Sac slaapt.

Nadat ik 35625977x heen en weer was gelopen, lig ik inmiddels met baby op de bank. Hij slaapt, met afentoe een kreun.
Niet te vergelijken met het gekrijs van gisteren. Maar ik verwacht niet veel slaap. :O
Ik lig dan niet op de bank maar voor de rest hetzelfde.

Alleen voor het kreunen ging wel weer het krijsen vooraf. Natte handen en voetjes van het zweet dus ik wist al weer hoe ver het was. Klysma dr in en dr kwam aardig wat uit. Zo groot dat zelfs ik er moeite mee zou hebben. Als ze het weekend zo blijft bel ik maandag de kinderarts. Moet ik toch bellen voor een belafspraak in feb maar dat word dan gewoon een bezoekje.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 23:39:20 #20
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135915416
Sterkte vannacht voor alle mama's met zieke baby's en niet-slapende baby's :* .
  † In Memoriam † zaterdag 25 januari 2014 @ 00:34:26 #21
43556 miss_dynastie
pi_135917603
Sterkte Ferrari, hopelijk knapt ze snel op :*
pi_135920436
Die duiveltjes moeten je gewoon met rust laten hoor Shandaly! Fijn dat ze uiteindelijk in slaap is gevallen.

Wat goed van D mandy!!

Is E nog snel gaan slapen LB?

Arme Pi :* hopelijk hebben jullie toch een goede nacht.

Jullie ook tally. Wat sneu je krijsende meisje!
pi_135920602
:W
Nog helemaal niet het gevoel dat ik weer een babymoeder ben, maar wie weet komt dat nog.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_135920726
Welkom vanyel!

Fr, wat vreselijk balen. Hopelijk zijn jullie zsm weer naar huis.

Tally, dat lijkt me vreselijk zo'n krijsend meisje. Beterschap!

Hier heeft ze al een paar avonden last van krampjes. Haar buikje is dan keihard iig. Even dragen in de zak vind ze heerlijk dan.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_135920776
Kyara gefeliciteerd met d &j
vanyel het goede topic gevonden zie ik.
gulara en tally hoe is de nacht gegaan?

Hier onrustig ik ga haar zo wakker maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')