f_r, hoe is het nu met sac? Kan ze er een beetje slapen? En jij? (welk zkh zitten jullie?)
quote:
Ik had net ook een uurtje alleen mobiel en slechts 1 hand ter beschikking, maar Femke ligt inmiddels weer in haar bedje. Vermoeidheid heeft het gewonnen van niet-lekker-zijn. Hopelijk is dit zo'n babydingetje en is morgen alles weer voorbij. Ik heb het nu zelf wel koud trouwens, zo'n kacheltje tegen je aan is best lekker eigenlijk

Dank voor de lieve woorden. Stom zijn ze he? Die duiveltjes... nog erger dat je weet dat het duiveltjes zijn, maar dat je die stemmetjes toch amper kunt negeren. Drie jaar geleden waren Lars en ik in oktober gestopt met bv, en ongeveer vanaf november tot maart is meneer vrijwel continu ziek geweest. Waterpokken, oorontsteking, griep, ontstoken oogjes, luieruitslag-from-hell... alles kwam voorbij. Als hij alleen maar verkouden was noemden we het een goede dag. Gelukkig werd dat uiteindelijk ook allemaal beter, toen het beter weer werd enzo, of hij groeide er overheen, whatever. Tegenwoordig is hij bijna nooit ziek (verkoudheidjes weer niet meegeteld

)
* Shandaly zoekt stukje hout om op af te kloppenKyara

morgen twee dreumesjes!! Hoe tof is dat?!
Belle,

voor t
in= t
uit mijlpaal! En beterschap! (Kan C. geen foto maken?)
Gulara, ligt Pi nu wel lekker te slapen? Ik schoot vanochtend op m'n werk (koffiepauze) vreselijk in de lach om je opmerking dat je 'm iig makkelijk terug kon vinden in het donker.