Hier oploaden en de link die je krijgt in je bericht plaatsen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:38 schreef Maaike1986 het volgende:
Ik heb de fotos al op mn Mac staan..kan ik ze niet via een URL ergens online zetten?
Of in dit topic plakken?
Het is een kleurvlek denk ik al ben ik niet helemaal zeker van wat je bedoeld. Het zit er niet op, in de zin dat je een bobbel voelt. Het voelt hetzelfde als de rest van de vensterbank..Je ziet het alleen maar voelt het niet... Is dat wat je wilde weten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het alleen een kleurvlek, of is het steen ook aangetast?
Ja, dat laatste ben ik wel bang voor, maar kan eventueel. Ik ga HG foto's sturen en vragen om hun advies..Maar heel erg bedankt hiervoor!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:36 schreef phantium het volgende:
Je kan het proberen met een zuurvrije reiniger, aangezien zuren ook de steen aantasten.
Daar zijn overigens speciale schoonmaakmiddelen voor, bijvoorbeeld HG heeft hier producten voor.
Natuurlijk heb je kans dat het al te ver in de steen getrokken is, en dan krijg je het met een schoonmaakmiddel ook niet schoon. Dan zou de steen behandeld moeten worden (polijsten bijvoorbeeld).
Dan heeft de chemie de steen niet aangetast.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:10 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Het is een kleurvlek denk ik al ben ik niet helemaal zeker van wat je bedoeld. Het zit er niet op, in de zin dat je een bobbel voelt. Het voelt hetzelfde als de rest van de vensterbank..Je ziet het alleen maar voelt het niet... Is dat wat je wilde weten?
Ik denk dat deze fles bij de Wibra nog je beste kans is persoonlijk :quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:35 schreef Maaike1986 het volgende:
Beste allemaal,
Ik heb stenen vensterbanken en daar heeft per ongeluk een tijd wc-reiniger op gelegen. Nu lijkt dat er een beetje ingetrokken te zijn, en ik wil het er graag uit hebben. Heeft iemand een tip hoe dat kan? Ik heb het geprobeerd met schuurmiddel en het lijkt daardoor zeker minder te worden, maar ik vraag me af of het goed is voor steen..
Ik heb foto's op mijn Iphone.Hoe kan ik die het makkelijkste opzetten?
Alvast bedankt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |