quote:Op zondag 26 januari 2014 15:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens opeens Samsom van Gert voor me... was dat de bedoeling?
Ah, ouwe armseinen. Ook mooi.quote:
Die stond gisteravond zeker anderhalf uur in Oldenzaal volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef greavy het volgende:
Gelukkig wel de PCC-shuttle van Locon.
[ link | afbeelding ]
Locon 189 099 + PCC-shuttle
Zo vaak geweestquote:Op zondag 26 januari 2014 17:14 schreef James1988 het volgende:
Mooie foto van de plaatselijke McDonald's
Ja, dat kan kloppen, heeft in Oldenzaal staan kamperen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die stond gisteravond zeker anderhalf uur in Oldenzaal volgens mij
Wel aardig dat ie even wachtte tot het sein groen was. Ik zie dat je honger had bij het nemen van deze foto.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef greavy het volgende:
Na opnieuw een mislukte poging te Dordrecht, maar ditmaal voor de RTB 189 103 ben ik op het parkeerdek van het Alexandrium (nabij Rotterdam Alexander) terechtgekomen.
[ link | afbeelding ]
BE E01 + Co-shuttle
Te Rotterdam Alexander passert aan de vroege kant, en met een slakkengangetje, de Bentheimer Eisenbahn E01 met Coevorden-shuttle naar de Kijfhoek.
Omdat de Sprinter voor de trein zat, kreeg de Coevorder een rood sein. Hierop wachtte de Machinist tot het sein groen werd, zodat hij sneller door kon, en trekt hier net weer op.
Waar wacht je op?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:28 schreef greavy het volgende:
Ik vond het wel een leuk geheel. Heb hem ook zonder de McDonalds, waarbij de trein wat verder doorgereden is.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
[ afbeelding ]
FlaaaaawSorry
Had je die lantaarnpalen niet neer kunnen halen?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:22 schreef greavy het volgende:
Iedereen maakt zulke opmerkingen over/met de McDonald's bij deze foto
Aardig, maar niet voor automobilisten. Zo te zien ligt er een overweg.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel aardig dat ie even wachtte tot het sein groen was.
Spoor ligt daar op een dijklichaam, andere kant van Alexandrium achter de fotograaf kruist de metro. En nog een meter of 400 naar links ligt de A20.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Aardig, maar niet voor automobilisten. Zo te zien ligt er een overweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |