Wellicht al in voorbereiding op het plan om het daadwerkelijk gereisde traject in rekening te brengen. Hengelo-Roermond wordt dan niet meer via Goor en Venray berekend, maar via Amersfoort en Eindhoven.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef Fixers het volgende:
Vraagje over een reisadvies wat ik krijg van de reisplanner: Naar mijn weten is het niet toegestaan je begin- of eindstation voorbij te reizen. Maar voor Hilversum Mediapark - Zaandam geeft de planner op dat je terug kan steken via Hilversum en daar de intercity nemen richting Amsterdam (die Mediapark voorbijrijdt). Het vinkje bij 'reisadvies voor jaarkaart' staat uit.
Mag dit tegenwoordig? Dat scheelt me dan nogal eens lang boemelen in stoptreinen.
Jep, in Zutphen zit er in ieder geval nu een sticker op de automaat dat de tarieven sinds december standaard via de kortste route berekend worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh is de geneuzel weer teruggedraaid? Mooi. Het was in ieder geval jarenlang met omreis.
Straks niet meer:quote:Op zondag 26 januari 2014 13:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het snelste of kortste traject mag je ook gewoon reizen. Hengelo-Roermond wordt sowieso niet via Goor berekend en er heeft zelfs een briefje op de automaat gehangen dat je dan via Goor moest kiezen, zelfs Hengelo-Zutphen wordt via Deventer berekend bij de NS-automaat.
wel als je via Almelo - Deventer - Zwolle reist, dan is altijd een deel van de reis via het NS-netwerkquote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kul zeg. "de snelle Intercity via Den Bosch" doet er precies even lang over als de "langzamere stoptrein van Veolia". En Groningen - Leeuwarden rijdt natuurlijk geen enkele mongool met NSMeer betalen, meer overstappen EN langer onderweg zijn ja doei.
En Almelo - Mariënberg of Mariënberg - Zwolle KAN niet eens "met het NS-netwerk"
en altijd een deel nietquote:Op zondag 26 januari 2014 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel als je via Almelo - Deventer - Zwolle reist, dan is altijd een deel van de reis via het NS-netwerk
klopt, maar op deze manier kan de NS altijd een deel pakken. Het verrekt niet dat het een enorme omweg is en zoveel meer kostquote:
Op de automaten hangt nu iig deze sticker:quote:Op zondag 26 januari 2014 13:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het snelste of kortste traject mag je ook gewoon reizen. Hengelo-Roermond wordt sowieso niet via Goor berekend en er heeft zelfs een briefje op de automaat gehangen dat je dan via Goor moest kiezen, zelfs Hengelo-Zutphen wordt via Deventer berekend bij de NS-automaat.
Er hangt niks?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:22 schreef arkkey het volgende:
[..]
Op de automaten hangt nu iig deze sticker:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wanneer 'straks' precies is?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
Straks niet meer:
[ afbeelding ]
Uit http://locov.nl/Images/Lo(...)14_tcm311-345110.pdf
Scan eens in?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoooh Ziggy! Heb je deze week in de NVBS-kalender gezien? Seinen, seinen en nogeens seinen!
Inderdaad, want ik heb dat ding natuurlijk niet.quote:
Ik zie nu trouwens opeens Samsom van Gert voor me... was dat de bedoeling?quote:
Is een bugjequote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef Fixers het volgende:
Vraagje over een reisadvies wat ik krijg van de reisplanner: Naar mijn weten is het niet toegestaan je begin- of eindstation voorbij te reizen. Maar voor Hilversum Mediapark - Zaandam geeft de planner op dat je terug kan steken via Hilversum en daar de intercity nemen richting Amsterdam (die Mediapark voorbijrijdt). Het vinkje bij 'reisadvies voor jaarkaart' staat uit.
Mag dit tegenwoordig? Dat scheelt me dan nogal eens lang boemelen in stoptreinen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | <Stop> <StopCode>hvs</StopCode> <StopServiceCode>1552</StopServiceCode> <Arrival>2014-01-16T15:37:00+0100</Arrival> <Departure>2014-01-16T15:38:00+0100</Departure> <prognose>41</prognose> <punctualiteit moment="aankomst">91.7</punctualiteit> </Stop> <Stop> <StopCode>hvsn</StopCode> <StopServiceCode>1552</StopServiceCode> </Stop> <Stop> <StopCode>bsmz</StopCode> <StopServiceCode>1552</StopServiceCode> </Stop> |
Jij bent lief en aandoenlijk Monoquote:Op zondag 26 januari 2014 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb het wel vaker gedaan dat terugsteken, nooit gezeik mee gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |