Maar van Leeuwarden naar Stavoren rijden toch ook alleen treinen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Beetje verneukeratief dat er alleen een trein op het plaatje staat ;p
Da's ook een oplossing ja.quote:
Ga eerst maar eens ontnuchteren danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:17 schreef b2py het volgende:
Ik zit al vijf minuten met mijn bezopen harses te kijken maar ik zie niks
Dan kom je uit mijn regio! Overigens praten wij hier niet in nummertjes zonder traject en vertrektijdstip. Voor de volgende keerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
dadelijk lekker in de 841 naar Utrecht Centraal
Ah, daar is de kater.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan kom je uit mijn regio! Overigens praten wij hier niet in nummertjes zonder traject en vertrektijdstip. Voor de volgende keer
Helaas...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Daar is de kater inderdaad
Mijn pa belt me gisteren om iets over half twaalf of ik zin heb in een dagje treinen. Euh sorry pa, maar dat is iets te laat :p
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 22:00:32Nijmegen-Den Bosch: op bevel van de brandweer mogen er geen treinen rijden van en naar station Oss. http://t.co/hysDWicrPi #Oss reageer retweet
er zitten er veel meer in die aanzetten tot illegaal gedrag.Beetje hetzelfde als die bisschop die ooit vond dat een arme een brood mag stelen. Maar ja wat wil je dan ook van zo'n krantquote:
Ik heb nog gesuggereerd dat het op zondag wel zou kunnen omdat ik vandaag een date heb met een fles wodka in mijn stamkroeg maar helaas, hij moest en zou vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |