Inderdaad. Er bestaat zelfs een speciale plek voor mannen die dit soort fratsen uithalenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:59 schreef Detroit het volgende:
Slechte zet... Nu kun je het op je buik schrijven!
die plek heet toch fok?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er bestaat zelfs een speciale plek voor mannen die dit soort fratsen uithalen
wat bedoel je daar dan mee?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er bestaat zelfs een speciale plek voor mannen die dit soort fratsen uithalen
want?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:59 schreef Detroit het volgende:
Slechte zet... Nu kun je het op je buik schrijven!
want?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:18 schreef Scorpie het volgende:
Slechte zet dude nu ben je friendzoned
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:35 schreef DjUntzUntz het volgende:
plas in haar kont (ik had 'em nog niet voorbij zien komen)
Haha ja man beetje contact/aanraken doe je echt pas als je een relatie hebtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Misschien moet je de volgende keer even wachten met het schenden van lichamelijke integriteit. Je komt erg overavailable en te makkelijk over. Dat soort shit doe je imo pas binnen een relatie. Haren strijken...bitch please, je gaat een meid toch niet aan het haar zitten zomaar?
Nee maar het haar en het gezicht zijn bij de meeste vrouwen no-go. maat daar ben je nog te jong voor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:55 schreef JCP015 het volgende:
[..]
Haha ja man beetje contact/aanraken doe je echt pas als je een relatie hebt. Doe normaal joh
Als je haar hierdoor hebt afgeschrikt wil ik niet bedenken wat er gebeurt als je haar probeert te zoenen.. goede zet, niet zo zenuwachtig zijn en haar een keertje mee uit vragen. Lekker samen uit eten of wat gaan drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:50 schreef JCP015 het volgende:
Hallo Fok!kers,
Al tijdje ben ik aan het flirten met een meisje uit mijn klas. Maar ik pak het voorzichtiger aan dan in het uitgaansleven want ja, we zitten nog een half jaar bij elkaar in de klas. Maar goed, we kunnen lachen met elkaar en aanrakingen zijn er ook. Ik zie haar alleen op school en daar hangen we behoorlijk aan elkaar (altijd naast elkaar zitten, beetje stoeien).
Vandaag tijdens gym zat ze in haar oog te wrijven en ik zag dat er haren in haar oog zaten. Dus ik doe het volgende: Ik kijk haar aan, lach en zeg dat ze haar in haar ogen heeft zitten, en ik strijk die haren uit haar gezicht (how romantic.
Gebeurde er dit: *geschrokken kijken, zenuwachtig lachen* en naar de wc gaan. Daarna als ik in haar buurt kwam had ze een een hoofd als een boei
![]()
![]()
maar ze zei verder niets meer.
Na gym heb ik haar niet meer gesproken,maar nu is mijn vraag. Denken jullie dat het een goede actie was om dat te doen of heb ik haar nu afgeschrikt?
![]()
Alvast bedankt, en een fijn weekend!
Mwah.. Hij had het beter af kunnen sluiten met een kus, maar als ze hem ook leuk vindt (wat duidelijk zo is, anders krijgt ze er geen rood hoofd van) dan is er echt helemaal niets aan de hand.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar het haar en het gezicht zijn bij de meeste vrouwen no-go. maat daar ben je nog te jong voor.
Ik denk dat TS dat nu wel heel voorzichtig moet gaan vragen, anders kan hij het helemaal wel vergetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
Je hebt haar nummer toch? App dr :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |