Ze werkt bij mequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Maar.. heb je haar via internet leren kennen? Of alleen nog maar via Whatsapp?
Inderdaad zij is 16½ Ze is in haar vorige relatie flink belazerd geworden en ze mocht net niks. Het is echt zo'n schat van een meid en ze verdient echt het beste!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, en over welke leeftijd(en) praten we hier? Klinkt als 16 en 17 ofzo
Ik heb haar dit gevraagd omdat ik zo'n vermoeden had. En ze gaf dit eerlijk toe, wat ik al heel knap vind!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:19 schreef aijumu het volgende:
En dus is het direct bindingsangst? Heerlijk die zelfgemaakte labels overal op plakken.
Uiteraard verdient zij het beste, maar dat is toch echt aan haarzelf om te bepalen wat dat is…quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:19 schreef Sylpt93 het volgende:
[..]
Inderdaad zij is 16½ Ze is in haar vorige relatie flink belazerd geworden en ze mocht net niks. Het is echt zo'n schat van een meid en ze verdient echt het beste!
Ik snap wat je bedoelt, maar als je zoiets wordt geflikt en je bent daar gevoelig voor zeker op jongere leeftijd. Dan kan ik me daar iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
16, 'vorige relatie', 'flink belazerd'. Godhemel.
Wegrennen, nu het nog kan.
Ja knap geloof er geen zak van lees je eerst eens heel goed in wat het allemaal inhoudquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef Sylpt93 het volgende:
[..]
Ik heb haar dit gevraagd omdat ik zo'n vermoeden had. En ze gaf dit eerlijk toe, wat ik al heel knap vind!
Ze zei dat niet alle gevoelens weg waren. En ik wil ook niet achter haar aan blijven lopen, maar ik weet dat ze het er echt gewoon moeilijk mee heeft...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef Vinno het volgende:
[..]
Uiteraard verdient zij het beste, maar dat is toch echt aan haarzelf om te bepalen wat dat is…
Laat het even gaan en als ze toch echt wat voor je voelt komt ze vanzelf weer. Blijf er vooral niet achteraan lopen!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:23 schreef Sylpt93 het volgende:
[..]
Ze zei dat niet alle gevoelens weg waren. En ik wil ook niet achter haar aan blijven lopen, maar ik weet dat ze het er echt gewoon moeilijk mee heeft...
Dat moet ze zelf uitvinden...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef Sylpt93 het volgende:
Hoe kan ik haar duidelijk maken dat zoiets wel samengaat
zo flauw, maar zo leuk op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Trebo het volgende:
Ik heb de laatste jaren ook last van bindingsangst, daarom al jaren niet meer wezen skiën.
Want zij weet op 16e wat bindingsangst is. Zelfdiagnose ftw, tering heyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef Sylpt93 het volgende:
[..]
Ik heb haar dit gevraagd omdat ik zo'n vermoeden had. En ze gaf dit eerlijk toe, wat ik al heel knap vind!
Klinkt lekker hip en súpervolwassen, jeweetsch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:56 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Want zij weet op 16e wat bindingsangst is. Zelfdiagnose ftw, tering hey
Meest gebruikt misschien. Maar als jij dat legitiem vindt zou ik de betekenis van dat woord voor de zekerheid nog eens opzoekenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:12 schreef Re het volgende:
het voorwendsel bindingsangst is het meest legitieme excuus om iemand af te serveren...
pijnverzachtende dan... het is e klassieke ... het ligt niet aan jou excuus... waarbij het 99% gelogen is om de landing wat zachter te makenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:20 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Meest gebruikt misschien. Maar als jij dat legitiem vindt zou ik de betekenis van dat woord voor de zekerheid nog eens opzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |