abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135895243
Onlangs ben ik in een kledingwinkel geweest en heb daar een leuke jas gezien. Helaas niet mijn maat. Het is een jas van het merk G-star, type mfd hooded parka, zie de link https://www.g-star.com/nl_nl/search?terms=mfd+hooded+parka

Ik heb maat xxl geprobeerd, deze is net te klein, xxxl hadden ze niet meer op voorraad en ook niet meer te bestellen. Ik heb me suf gezocht op internet, maar krijg de juiste maat niet gevonden. Dus wend ik me op Fok. Iemand die me kan helpen? Of een tip heeft?
History became legend, legend became myth.
pi_135895604
Ik heb ook een beetje rond gekeken voor je, maar het lijkt er op dat hij inderdaad uitverkocht is. Ik weet dat dit waarschijnlijk niet het antwoord is wat je verwacht, maar over het algemeen zijn parka's (en vooral in legergroen) erg populair. Misschien kan je bij een ander merk zoeken naar een leuke groene parka?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:41:33 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135895748
Mooie jas :) Wel reteduur.
pi_135895791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef 1410 het volgende:
Ik heb ook een beetje rond gekeken voor je, maar het lijkt er op dat hij inderdaad uitverkocht is. Ik weet dat dit waarschijnlijk niet het antwoord is wat je verwacht, maar over het algemeen zijn parka's (en vooral in legergroen) erg populair. Misschien kan je bij een ander merk zoeken naar een leuke groene parka?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135895833
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef 1410 het volgende:
Dank je voor het meezoeken :). De kleur maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik begrijp dat Parka een type jas is? (heb daar helemaal geen verstand van).
Ik heb de xxl versie aangehad, stug materiaal en warm. Wat ik dus zoek. En elk merk lijkt helaas een ander matentabel aan te houden. Dus dat durf ik online weer niet te bestellen. First World problems allemaal ;).
pi_135895973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef valek het volgende:

[..]

Dank je voor het meezoeken :). De kleur maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik begrijp dat Parka een type jas is? (heb daar helemaal geen verstand van).
Ik heb de xxl versie aangehad, stug materiaal en warm. Wat ik dus zoek. En elk merk lijkt helaas een ander matentabel aan te houden. Dus dat durf ik online weer niet te bestellen. First World problems allemaal ;).
Een Parka is een iets langere jas die over het algemeen valt op je bovenbenen (maar de gene die jij leuk vond was wel wat aan de korte kant voor een Parka).
G-star is wel een merk wat ietsje kleiner valt.
pi_135896045
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:47 schreef 1410 het volgende:

[..]

Een Parka is een iets langere jas die over het algemeen valt op je bovenbenen (maar de gene die jij leuk vond was wel wat aan de korte kant voor een Parka).
G-star is wel een merk wat ietsje kleiner valt.
Kijk, weer wat geleerd op de vrijdagmiddag. Het probleem is dat ik die jas in mijn kop heb. De jassen die je laat zien, zijn leuk, maar die van G-star is vind ik het leukste. Maar ik moet dat gewoon los laten ben ik bang. ;(
pi_135896185
http://webstore-nl.scotch(...)bacco#start=1&cgid=9

Sowieso de site van Scotch & Soda is wel een aanrader om door heen te lopen.
Ook Abercrombie & Fitch, maar die site loopt een beetje vast bij mij en ik weet niet of ze ook groter dan xxl verkopen.
pi_135896289
En als je dus wat meer geld uit wil geven aan een jas, zou ik ook eens kijken in de Bijenkorf. Meestal staan daar per merk mensen die verstand hebben van het merk. :)
Zo nu heb ik wel genoeg getypt in je topic haha.
pi_135896317
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef 1410 het volgende:
En als je dus wat meer geld uit wil geven aan een jas, zou ik ook eens kijken in de Bijenkorf. Meestal staan daar per merk mensen die verstand hebben van het merk. :)
Zo nu heb ik wel genoeg getypt in je topic haha.
Super bedankt voor je inbreng. Ben al weer wat verder geholpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')