Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:23 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin is de pil vergeten, moeten we een week met condooms neuken.
We hebben überhaupt nog nooit een week geneukt dus dat wordt een uitdaging.
His girlfriend who lives in Canada!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...
Ik nu ookquote:
Morgen weer! En zondag!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin in ontbijt op bed met harde broodjes en een donut of zo
Nee dan ben ik druk met neuken natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee! Dus moeten we straks een week lang verhalen aanhoren van je over de seks en je vriendin? Oh wacht...
Hoe harder ze het roepen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee dan ben ik druk met neuken natuurlijk!
Met dat harde en die donut kan ik wel creatief worden met gaten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zin in ontbijt op bed met harde broodjes en een donut of zo
Hoe sneller ze poepen?quote:
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunchquote:
Ik ben zó verwendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunch
even kijken of het de moeite is om te blijven liggen
Not quite what I meant...quote:
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb net mijn lief geappt hoe laat ie thuis is want hij is er rond lunch
even kijken of het de moeite is om te blijven liggen
Hoe harder ze roepenquote:
Jij wil gewoon een camera ophangen voor het ramptoerisme.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!
Waarom zou ik dat in GODSNAAM willen zien?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een camera ophangen voor het ramptoerisme.
Waarom moet het rijmen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe harder ze roepen
Des te minder ze tjoepen?
neeee dat doe ik niet bij hem. Dat is sneuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef me z'n nummer even. Wil hem waarschuwen voor geknakte penis experimenten voor t te laat is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |