het gaat hier om een loge' bed en die komt maar 1x in de zoveel tijd lijkt me overbodig een normaal bed te komen voor die persoonquote:
Ja maar ook als ze niet hard zijn op geblazen en ze lopen dan echt zo leeg tot een punt dat je er gewoon in zaktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:33 schreef jupisama het volgende:
Lucht is lichter dan stof, dus de stof is altijd in een meerdere of mindere mate poreus. als de druk van binnenuit te groot is, komt er teveel druk te staan op de stof, waardoor het meer lucht doorlaat.
Hm... het gaat hier om een Intex Pull-out Sofa - Luxe Opblaasbank van luchtbedblaza hij heeft 3 ventieldoppen die je handmatig dichtdraait. Ik heb ze altijd strak dichtgedraaid na het opblazen en wat me opvalt is dat vooral de leuningen van de bank gauw zacht worden zodat als je erop leunt ze inzakken. Elke 2-4 uur moet ik het wel bijpompen zeg maar. Hij is niet lek want dan zou het een kwestie van minuten zijn. Toch stond bij de review van deze bank bij iemand dat hij bijvoorbeeld na 1 week nog niet had hoeven bijpompen... Nepreview?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:53 schreef Gray het volgende:
Het kan ook zijn dat het ventiel niet goed sluit omdat er te weinig druk op staat. Je zal het dus harder op moeten pompen. Dan was bij een luchtbed van mij het geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |