quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:53 schreef pullup het volgende:
Volgens deze twee dames heb je in Amsterdam ' Leidse gangers' en 'Rembrandsgangers' in het uitgaansleven en beiden zijn 'Rembrandsgangers'
Ze lijkt me een leuke meid. Maar Ruut is ook oke denk ik. Ff afwachten nog voor mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als ik ga stappen in Amsterdam (dat is wel zelden) ben ik ook een Rembrandsganger
![]()
Van mij mag Laura blijven, maar aan de poll te zien is niet iedereen het daar mee eens
ik vind het jammer als laura gaatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als ik ga stappen in Amsterdam (dat is wel zelden) ben ik ook een Rembrandsganger
![]()
Van mij mag Laura blijven, maar aan de poll te zien is niet iedereen het daar mee eens
ik vind dat de verhouding man/vrouw een beetje gelijk moet blijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze lijkt me een leuke meid. Maar Ruut is ook oke denk ik. Ff afwachten nog voor mij.
Dat, en ik vind dat Laura net iets meer pit heeft en dat is nodig voor het kijkplezier, al helemaal wanneer Hakim en Billy er daadwerkelijk uitgaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat de verhouding man/vrouw een beetje gelijk moet blijven.
Daar zit wat in. maar ik vond dat hij goede ideeën had over Utopia. Ieder zijn eigen onderneming en elkaar helpen als het nodig is. Dus niet dat geklit om alles, maar een werkgemeenschap.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat de verhouding man/vrouw een beetje gelijk moet blijven.
helemaal mee eens allemaal, maar Laura wil de koeien doen, en dat weegt zwaar bij die luie honden, denk ik zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar zit wat in. maar ik vond dat hij goede ideeën had over Utopia. Ieder zijn eigen onderneming en elkaar helpen als het nodig is. Dus niet dat geklit om alles, maar een werkgemeenschap.
Die slaapt dan al 12u lang...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
En Jim is nu aan het uitslapen? Die was normaal als eerste?
hmm je hebt gelijk ;-(quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
helemaal mee eens allemaal, maar Laura wil de koeien doen, en dat weegt zwaar bij die luie honden, denk ik zo
Kon hem nog nergens ontdekken. Die geef ik weinig kans meer, helemaal ondergesneeuwdquote:
Dat slapen he..Ik ken dat van kampeervakanties. 10 uur gaan slapen- 10 uur pas wakker. Komt door de buitenlucht. Maar in de loods is de lucht waarschijnlijk niet zo fris...nope die reden kan dus in de prullenbak...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |