Heb ik al(quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Door je wekker aan de,andere kant van je kamer te zetten. Je moet er immers uit om m uit te zetten.
Zo, jij bent echt grappigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:38 schreef Lariekoek het volgende:
Wat ballen kweken en jezelf niet zo aanstellen.
M'n bed is gewoon zo lekker s'ochtendsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tsja, als je dan weer terug naar bed gaat, moet je inderdaad wat ballen kweken.
Dat vooral. Eerder naar bed gaan helpt bij mij niet als ik nog niet in het vroeg opstaan ritme zit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:56 schreef opreis het volgende:
En dan gewoon de eerste paar keer discipline hebben om als de wekker gaat meteen uit bed te gaan.
De wekker is werkelijk het ergste moment van mijn dag, ik snap niet dat iemand dat meerdere keren per dag wil beleven!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik zet mijn wekker vroeger. Dan kan ik nog een paar keer snoozen.
Juist fijn als je een paar keer kunt denken: 'de wekker gaat, maar ik kan nog even blijven liggen'.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:25 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
De wekker is werkelijk het ergste moment van mijn dag, ik snap niet dat iemand dat meerdere keren per dag wil beleven!
Oh nee, de clown is terug.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Oversight het volgende:
Waarom iedere avond in dat bed gaan liggen als je er niet uit kunt komen?
Slaap op de bank ofzow, dan HOEF je s'morgens niet uit je bed te komen.
Opgelost.
Nee, hij heeft gewoon gelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |