quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, gewoon zoals je dat bij ieder ander meisje zou doen..
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je wat het grappige is? Zijn vriendin is zelf wit als sneeuw! Stond zelf daarom ook verbaasd, maar is wel aardigquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef Targaryen het volgende:
Wauw, die vriend van je is een racist. Ik weet niet of jij dit ook bent maargoed, doe hetzelfde als je bij een normaal persoon zou doen. Ze geeft niet af ofzo...
Hoe is dat grappig? Waarom ben je dan verbaasd? Kom je uit een dorp in de biblebelt ofzo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:29 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Weet je wat het grappige is? Zijn vriendin is zelf wit als sneeuw! Stond zelf daarom ook verbaasd, maar is wel aardig
wiet en kip jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Lollertrolle het volgende:
Zwarte meisjes ruiken naar kruiden
Net zoals hun huis. Ik weet eigenlijk niet of het kruiden zijn, maar ze hebben altijd zo'n bepaalde geur, die huizen. Geen grapquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Lollertrolle het volgende:
Zwarte meisjes ruiken naar kruiden
Jaja ... Gewoon .. Goede tip man. Jij als vrouw hebt het makkelijk, je gaat gewoon met wijde benen op de barkruk zitten en de mannen komen wel, wij mannen moeten moeite doen voor een leuke vrouw, veel moeite ..quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ligt meer aan jezelf dan aan de vrouwen hoor...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Jaja ... Gewoon .. Goede tip man. Jij als vrouw hebt het makkelijk, je gaat gewoon met wijde benen op de barkruk zitten en de mannen komen wel, wij mannen moeten moeite doen voor een leuke vrouw, veel moeite ..
The fuck! Gozer, vislucht in een bar is echt not done...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Jaja ... Gewoon .. Goede tip man. Jij als vrouw hebt het makkelijk, je gaat gewoon met wijde benen op de barkruk zitten en de mannen komen wel, wij mannen moeten moeite doen voor een leuke vrouw, veel moeite ..
Goh.. Want? Ben niet uit de stad trouwens , wij dorpelingen zijn niet veel gewend, het enige zwarte wat ik vroeger zag waren kraaien boven het weilandquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jezus wat ben jij wereldvreemd
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Hoi ik ben wit, jij bent zwart... zin om een grijze baby te maken?
Doe hun lokroepquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Goh.. Want? Ben niet uit de stad trouwens , wij dorpelingen zijn niet veel gewend, het enige zwarte wat ik vroeger zag waren kraaien boven het weiland
Ze is geen shaniqua uit de ghetto ...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |