Dit inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Beter kleinere echte borsten dan nep
Grote eckte tetten ja. Niet van die plastic ballen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Onzin. Een echte man wil zo groot mogelijk tetten in zen hand houden.
je kunt vast wel ergens van die siliconenzakken kopen die je vast kan houden, waarom moet er perse huid overheen zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Onzin. Een echte man wil zo groot mogelijk tetten in zen hand houden.
Was dat maar zo makkelijk.. Haha ik kom bijna niet aan. Ik eet kei veel maar ik kom geen grammetje aan..quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef Emm16 het volgende:
Waarom probeer je niet eerst aan te komen? Je gewicht is nogal weinig voor je lengte. Misschien is dat de reden dat je vormen uitblijven of zo?
DM me eens een foto van je dan of zet hier een foto neer oid. Ben wel benieuwd hoe "dik" je bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:28 schreef Donkerblondemeid het volgende:
[..]
Was dat maar zo makkelijk.. Haha ik kom bijna niet aan. Ik eet kei veel maar ik kom geen grammetje aan..
Nee ik weet dat het niet makkelijk is. Ik ben er zelf ook mee bezig, maar het is absoluut te doen zolang je maar discipline hebt en een vast ritme.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:28 schreef Donkerblondemeid het volgende:
[..]
Was dat maar zo makkelijk.. Haha ik kom bijna niet aan. Ik eet kei veel maar ik kom geen grammetje aan..
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Beter kleinere echte borsten dan nep
Zou ze dat geld niet in de sportschool stoppen ipv een borstvergroting?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |