abonnement Unibet Coolblue
pi_394884
Hoi,

ben ik de enige of hebben meer mensen last van zo'n irritante deurbel die opent als er reclame op BBSpy is van DSB Online????

(dan opent er een nieuwe browservenster met reclame voor BSD online) (een of andere leenzaakje)

Koen

ps.: Ik ben op geen enkele manier verbonden met dit irritante klote bedrijfje..... (tis maar dat jullie het weten en dat ik hier dan ook geen commentaar op krijg)

pi_394902
mm..waar heb ik dit eerder gelezen?..

Ja, daar heb ik ook last van!

Het ligt niet aan BBSpy maar aan de stream(s), in de reclame (in de stream) zit iets ingebouwd dat de DSB site opend...ik weet ook niet hoe Veronica (JdM) het geflikt heeft, maar het kan!

[Dit bericht is gewijzigd door basst op 14-10-2000 23:23]

| You should have no expectation of privacy! |
pi_394915
heeeel irritant ja: het moet verboden worden!
  zondag 15 oktober 2000 @ 00:35:18 #4
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_395022
Ben benieuwd wat meneer DSB ervoor betaald heeft aan JdM om zovaak binnen te komen op een pc.

Kan me overigens herinneren dat er vorig jaar iemand was die alle streams op zijn site had zonder reclame!!!! Bestaat die beste brave sinterklaas nog?????

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_395079
Heb er ook last van. DSB opent bij mij trouwens niet in een nieuw venster, maar in een bestaand open venster!!!!! Dus ben je een site aan het bekijken of iets aan het typen, weg site!! SCHANDALIG!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 15-10-2000 01:09]

pi_395089
ja SCHANDALIG!!!!
hij laat ook steeds die kl*te reclames bij het opstarten van de stream zien. getver!
| You should have no expectation of privacy! |
pi_395098
pi_395119
quote:
Op 15 oktober 2000 01:08 schreef Brock het volgende:
Heb er ook last van. DSB opent bij mij trouwens niet in een nieuw venster, maar in een bestaand open venster!!!!! Dus ben je een site aan het bekijken of iets aan het typen, weg site!! SCHANDALIG!!!!!
Volgens mij opent DSB alleen in een bestaand venster als je gekozen hebt voor de optie om de video te tonen in een pop-up-venster.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:41:23 #9
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_395138
quote:
Op 15 oktober 2000 01:32 schreef Pussygnome het volgende:
Volgens mij opent DSB alleen in een bestaand venster als je gekozen hebt voor de optie om de video te tonen in een pop-up-venster.
waar zit die optie?
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_395154
quote:
Op 15 oktober 2000 01:32 schreef Pussygnome het volgende:
Volgens mij opent DSB alleen in een bestaand venster als je gekozen hebt voor de optie om de video te tonen in een pop-up-venster.
Ik bekijk de streams via BBspy en dat is in feite een pop-up venster (of niet?) dus dat verklaard veel, maar het blijft hoe dan ook irritant
pi_395174
quote:
Op 15 oktober 2000 01:41 schreef Thee het volgende:
waar zit die optie?
Nou direct onder het videobeeldje staat een regel "Toon video in een pop-up venster" (op http://www.big-brother.nl/fsvideolive.cfm?stream=1).
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:51:33 #12
3836 McMike
Wat jij kan, kan ik beter!
pi_395179
Zou dat bedrijf nou echt denken dat er ook maar iemand enige sympathie heeft voor zo'n actie?
Slechte reclame is ook reclame ja, en op deze manier weet ik in ieder geval precies bij wie ik niet ga lenen!
Of zouden ze dat niet snappen??
Whatever!!.........
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:53:55 #13
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_395188
quote:
Op 15 oktober 2000 01:50 schreef Pussygnome het volgende:
Nou direct onder het videobeeldje staat een regel "Toon video in een pop-up venster" (op http://www.big-brother.nl/fsvideolive.cfm?stream=1).
ik kijk ook via bb spy dus vandaar dat ik niet begreep waar die optie zit maar even goef bedankt
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_395563
quote:
Op 15 oktober 2000 01:53 schreef Thee het volgende:
ik kijk ook via bb spy dus vandaar dat ik niet begreep waar die optie zit maar even goef bedankt
Als je in Internet Explorer onder:
Tools - Internet Options, in de Advanced tab onder Browsing de optie "Reuse windows for launching short-cuts" uitzet opent dat DSB gebeuren in ieder geval in een nieuw window.

In de Nederlandse versie heet Tools dacht ik Extra, de rest spreekt voor zich (toch?)

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2000 @ 14:09:57 #15
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_395589
Ik heb er ook last van.
eigenlijk is het gewoon computer inbraak, is dat al strafbaar?
The future is after you
  zondag 15 oktober 2000 @ 14:12:08 #16
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_395596
Ja hier komt Dirk ook regelmatig ongevraagt langs met zijn lelijke harses.
Imagine
pi_396983
DANK je ZAP.........

Als je in Internet Explorer onder:
Tools - Internet Options, in de Advanced tab onder Browsing de optie "Reuse windows for launching short-cuts" uitzet opent dat DSB gebeuren in ieder geval in een nieuw window

Mijn DANK is groot ....eindelijk iemand die met een gepaste oplossing komt...nu kan ik de streams weer via BBspy kijken en Fok tegelijk aan hebben staan........wat een opluchting...

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 16-10-2000 09:20]

  maandag 16 oktober 2000 @ 11:30:51 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_397101
DSB opent een url
http://195.241.8.133/sitestat-bb/cgi-bin/clickout.pl?name=clickout.comm.dsbonline

Als je deze blocked krijg je in elk geval de site niet meer te zien

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')