In a nutshell... Zei heeft mij verlaten. Een echte reden heeft ze nooit gegeven, wil ik ook niet meer weten. Ze vond dat ze teveel veranderd was in de afgelopen maanden en gooide de handdoek ineens in de ring. Maar daar gaat het even niet om en ik wil helemaal niet zwarte pieten... Het is zoals het is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom samen kinderen maken en dan uit elkaar gaan.
Dus? Kinderen heb je voor de rest van je leven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:41 schreef MaikelS het volgende:
[..]
In a nutshell... Zei heeft mij verlaten. Een echte reden heeft ze nooit gegeven, wil ik ook niet meer weten. Ze vond dat ze teveel veranderd was in de afgelopen maanden en gooide de handdoek ineens in de ring. Maar daar gaat het even niet om![]()
Ik wil juist een 50/50 regeling... daarmee zijn we al akkoord.. Ik wil ze niet kwijt, ik wil niet van ze af... ik wil gewoon een goed schema zodat we dat geregeld hebben... alles is namelijk al geregeld verder. Ik zou ook niet zonder mijn kinderen kunnen namelijk, vind een week namelijk al erg lang.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dus? Kinderen heb je voor de rest van je leven.
Erg egoïstisch om te zeggen dat je geen tijd voor ze hebt.
Ja vind ik ook jammer, maar ze wil haar regeling door pushen.. Ik heb haar aangegeven een compromis te proberen te zoeken, echter ik heb er enorm veel moeite mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het is 'na' school!
Maar los daarvan vind ik jouw schema wel heel redelijk eigenlijk. 50/50 verdeling is voor de kinderen idd heel fijn en je argument over opvang is heel valide en daarnaast kan ik me ook jouw mening mbt sociale dingen heel goed voorstellen.
Jammer dat zij er niet in mee wil.
1 woonadres gaat helaas nooit een optie worden. We hebben op allebei de locaties speelgoed en kleding, en de kinderen weten ook beide dat ze in allebei de huizen wonen. Dit snappen ze ook, en gaan hier al 4 maanden super mee om. We wonen +- 3KM van elkaar.. zitten op school dichtbij moeders huis omdat ze geen auto heeft, en ik daar niet moeilijk om wilde doen. Anders waren ze namelijk overgegaan naar de school hier bij mijn nieuwe woning, wat in eerste instantie ook de bedoeling was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Al met al is dit toch al een rare regeling, tenzij je bij elkaar in de buurt woont, zodat ze gewoon normaal bij hun vriendjes en vriendinnetjes kunnen spelen ongeacht of het mamma of pappa-week is.
Het beste is gewoon 1 woonadres wat hun thuis is.
Niet het heen en weer gesjouw als ware zij een wisselbokaal.
Helaas niet... ik zit op een klus waar ze iemand ten alle tijden 40 uur nodig hebben. Ik doe dit samen met een collega 2/3 - 3/2 dagen om de week nu, echter heb al teveel discussies gehad op mijn werk omtrent dit. Ze vinden namelijk niet dat het bedrijf de dupe moet worden van mijn privé situatie. Erg jammer dat ze zo doen, werk er al 8 jaar en altijd met hart voor het gehele bedrijf klaargestaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Afhankelijk van wat voor werk je doet: is dat flexibel te schuiven? 50 uur in de ene week, 30 uur in de andere week? 't Is even pitting, maar daarna een relaxte week met de koters.
Ze wil het niet omdat de kinderen dan geen regelmaat hebben en teveel op en neer gesjeesd worden. Een andere reden heeft ze niet gegeven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef RunForrestRun het volgende:
Waarom wil je ex jouw schema niet? Wat voor argumenten heeft zij vóór haar eigen schema en tegen dat van jou?
Misschien toch eens met een mediator om tafel gaan zitten? Soms kan een objectief persoon de partijen makkelijker op één lijn krijgen.
Vult ze zelf in. Ik heb de oudste gevraagd (iig geprobeerd) te vragen en hij gaf aan dat hij het lang vond duren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Moonah het volgende:
Ah, reden gelezen. Heeft je ex dit van de kinderen gehoord, of vult ze dat zelf in?
Mwoah als ik het zo goed lees wordt er in beide scenario's niet heel veel met de kinderen gesleept. Enige verschil is dat ze in jouw schema halverwege de week naar de andere ouder gaan en in het schema van je ex in het weekend, maar ik denk niet dat dat voor de kinderen verschil maakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Ze wil het niet omdat de kinderen dan geen regelmaat hebben en teveel op en neer gesjeesd worden. Een andere reden heeft ze niet gegeven.
Ik weet dat een mediator hier los van staat en kan helpen, echter hoop ik het gewoon zo met zijn 2en te kunnen regelen.
Dit vind ik dus ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Ze wil het niet omdat de kinderen dan geen regelmaat hebben en teveel op en neer gesjeesd worden. Een andere reden heeft ze niet gegeven.
Ik weet dat een mediator hier los van staat en kan helpen, echter hoop ik het gewoon zo met zijn 2en te kunnen regelen.
In mijn scenario zou het maximaal een keer per 2 weken 5 dagen zijn dat iemand ze niet ziet. Ze merken niets van gesleep, want het enige wat ze nu meenemen in hun schooltas is hun beertje. De rest hebben we allemaal dubbel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Mwoah als ik het zo goed lees wordt er in beide scenario's niet heel veel met de kinderen gesleept. Enige verschil is dat ze in jouw schema halverwege de week naar de andere ouder gaan en in het schema van je ex in het weekend, maar ik denk niet dat dat voor de kinderen verschil maakt.
Soms willen mensen gewoon niet luisteren naar wat hun ex te zeggen heeft, al weten ze stiekem wel dat de ex hele slimme dingen zegt. Stel dat de mediator dan de woorden van de ex herhaalt, dan wil iemand daar nog wel eens naar luisteren, puur omdat het niet gezegd wordt door die ex.
Maar ik kan me ook indenken dat het onderling wil oplossen.
Strijdpunt is het nog niet... ik merk alleen wel dat ze heel erg stug doet. Vandaar dat ik gerust een concessie wil maken om het toch zelf te kunnen oplossen. Iemand stuurde me dit elders:quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:06 schreef Moonah het volgende:
Ik zou toch een mediator inschakelen. Als je nu heen en wee blijf discussieren loop je het risico dat het een strijdpunt gaat worden. Dat moet je niet willen. Dan maar wat geld eraan kwijt.
Dus dat moet je voorkomen. en dat kan met mediatorquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:08 schreef MaikelS het volgende:
Strijdpunt is het nog niet... ik merk alleen wel dat ze heel erg stug doet. Vandaar dat ik gerust een concessie wil maken om het toch zelf te kunnen oplossen. Iemand stuurde me dit elders:
Ik wil er ook helemaal niet om strijden, we hebben samen gekozen voor co-ouderschap. Maar inderdaad, als we voor de 28e geen oplossing samen hebben, ga ik een mediator inschakelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dus dat moet je voorkomen. en dat kan met mediator
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |