quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jennifer laat geen foto maken van haar beeld.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lijkt alsof jennifer stiekem overal foto's van maakt terwijl ze loopt :/
Was wel erg opvallend ja, ik moest er ook direct aan denken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef Pietepietje het volgende:
Is dit de heilige aanwijzing?
[ afbeelding ]
Op 13.56 staat Jan-Willem zo aangewezen
1980 het geboordtejaar van sofiequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
EB 1186
LK 0980
Ik denk dat hier een tip in zit. 8 Cijfers is gangbaar voor een datum en er is makkelijk een jaartal met 19 van te maken bijv.
Iemand enig idee?
Die koptelefoon zie ik er niet erg duidelijk in, maar de wolken zijn me té symmetrisch om niet een hint te zijn:quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef kvd het volgende:
ooowwwww....Jw tunnel.....ik zag wolken in de vorm van een koptelefoon![]()
Daarnaast is het ook nog steeds wel verdacht dat JW steeds stemt op degene die eruit gaat...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die koptelefoon zie ik er niet erg duidelijk in, maar de wolken zijn me té symmetrisch om niet een hint te zijn:
[ afbeelding ]
Ik kon de aflevering nog niet vinden....bedankt voor het zoeken...het is idd gewoon een gespiegelde wolkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die koptelefoon zie ik er niet erg duidelijk in, maar de wolken zijn me té symmetrisch om niet een hint te zijn:
[ afbeelding ]
Kijk nog eens goed, die wolk is gewoon echt gespiegeld...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
![]()
De term molloot is nu wel van toepassing vind ik
Sorry ik zit in een andere tunnelquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Parthenocissus het volgende:
Ook welkom in de jan willem tunnel
Dit dus. Of hij is de mol of hij lult. Die koptelefoon is ook obvious. Ik zat op Aaf als de mol. Een spelletje die begint met het alfabet en dan iemand mee laten doen met de initialen ABC.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Xummon het volgende:
Jw bekent steeds op de afvaller te hebben gestemt en zit er nog in! Hij weet meer of hij lult
molloot of niet...geknipt en gespiegeld...is hetzelfdequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoezo, ik zag het in de aflevering ook meteen. Zo'n symmetrische wolk kan toch nooit uit zichzelf ontstaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat nooit echt op Aaf, maar na deze aflevering lijkt zij de enige juiste keuze ja. Lijkt (!) alles goed te doen, en heeft een heel erg 'in control' houding. Alsof ze al weet wat er staat te gebeuren en alles wel snapt. Wel vreemd, als Mol zou je voorkennis toch willen verbergen, maarja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef gohan16 het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Aaf. Gezien de vorige seizoenen, lijkt dit de enige juiste mol. Wordt erg uit de wind gehouden in de afleveringen, maar heeft toch duidelijk molacties laten zien. De andere molacties worden uitgebreid laten zien, of erin gemonteerd.
Zoals die foto die jennifer niet gemaakt zou hebben. Dat zou een molactie zijn naar de kijker en daar heft toch niemand wat aan? Overduidelijk gemonteerd.
Even gekeken...zelfde volgorde als weken hiervoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgorde van de leader is anders?!
Boeddha kijkt hem zelfs aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef Pietepietje het volgende:
Is dit de heilige aanwijzing?
[ afbeelding ]
Op 13.56 staat Jan-Willem zo aangewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |