waarschijnlijk is het ook bij niemand in je vriendenkring NIET het geval.. denk daar maar eens over na ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef alexisbest het volgende:
Nou is dit bij niemand in mijn vriendenkring het geval, dus ik vroeg me af..
het boeit me niks ik vroeg het gwn af.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Waterdrinker het volgende:
denk daar maar eens over na ja.
Wtf boeit het.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef alexisbest het volgende:
jezus FOK! wordt steeds idioter met idioten die de eerste post willen hebben met een idiote post.
Als de TS met idiote OP's begint wat verwacht jequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef alexisbest het volgende:
[..]
het boeit me niks ik vroeg het gwn af.
jezus FOK! wordt steeds idioter met idioten die de eerste post willen hebben met een idiote post.
Yepquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef alexisbest het volgende:
Zijn er mensen die meer opgewonden raken van iemands lach en ogen dan borsten en kont.
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef alexisbest het volgende:
Zijn er mensen die meer opgewonden raken van iemands lach en ogen
Helemaal mee eens. Maar opgewonden worden is natuurlijk weer wat anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
Eens met TS. Ogen en lach zijn 2 van de belangrijkste zaken die gewoon mooi moeten zijn. Een van de mooiste meiden die ik kende zag er vrij 'normaal' uit, maar had 2 schitterende blauwe ogen (mooi contrast met haar donkerbruine haar), en echt een foutloze lach.
Betoverend mooi, en dan dus idd door die 2 zaken.
Yeah, maar als een chick met een lekker lichaam vervolgens slome lelijke kutogen en een scheve onaantrekkelijke lach heeft, dan houdt het verdomd snel op wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef Westerling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar opgewonden worden is natuurlijk weer wat anders.
Ogen en lach daar kan ik door smelten.
Een lekker lijf daar wil ik op duiken.
Wat kan er naast ogen nog meer fijn kijken dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Laura.b het volgende:
Ogen kunnen aantrekkelijk zijn en op een fijne manier kijken.
Ik heb nog nooit zo vaak een vorm van het woord "idioot" in een zin gezien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef alexisbest het volgende:
[..]
het boeit me niks ik vroeg het gwn af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |