SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Naam topics
SEPOOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
TIPOOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hahah. ik ben helemaal geen oplichterik krijg ook alleen maar het berichtje te zien op fifa dat er een onderhoud is. schijnbaar gaat het niet door. dont blame the messenger
![]()
Je gaat toch ook niet met de lul van een ander naar bed gvd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:34 schreef Maver24 het volgende:
hahah. ik ben helemaal geen oplichterik krijg ook alleen maar het berichtje te zien op fifa dat er een onderhoud is. schijnbaar gaat het niet door. dont blame the messenger
Jij welquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet met de lul van een ander naar bed gvd!![]()
![]()
Bukkakemonster!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Had McGeady altijd te koop staan voor 4k (1,5k boven zijn prijs) nu verkoopt hij en zie ik dat zijn prijs naar 6k is![]()
![]()
Ik heb laatst die vlc media player gedownload. Maar nu heb ik muziek gedownload maar kan die niet op ipod omdat het automatisch een .vlc bestand wordt. Iemand een idee hoe ik ze toch op ipod kan afspelen?![]()
Als je ziet hoe weinig IF Eto'o er op de markt zijn en dat ik het voor elkaar kreeg om de NIF 2x achter elkaar te krijgen in een pakje vind ik wel apart.![]()
WTF, VLC die bestandsformaten aanpast?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb laatst die vlc media player gedownload. Maar nu heb ik muziek gedownload maar kan die niet op ipod omdat het automatisch een .vlc bestand wordt. Iemand een idee hoe ik ze toch op ipod kan afspelen?![]()
![]()
Word dan automatisch via vlc geopend zeg maar. Maar ik heb het alquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
WTF, VLC die bestandsformaten aanpast?Als ik ze eerst in een afspeellijst zet in itunes en dan naar mijn ipod sleep doet die het wel.
![]()
Ah ok, omdat je .vlc bestand zeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Word dan automatisch via vlc geopend zeg maar. Maar ik heb het alAls ik ze eerst in een afspeellijst zet in itunes en dan naar mijn ipod sleep doet die het wel.
![]()
![]()
Ff het standaardprogramma aanpassen van dat bestandstype. Heb je zo gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Word dan automatisch via vlc geopend zeg maar. Maar ik heb het alAls ik ze eerst in een afspeellijst zet in itunes en dan naar mijn ipod sleep doet die het wel.
Feyenoord Rotterdam![]()
McGeady 3.3k ofzo. Beter wordt ie 10209123812389kquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Laagste bin ieren: 1k (goud)![]()
Zilver 800c
WtfHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
6k hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
McGeady 3.3k ofzo. Beter wordt ie 10209123812389k![]()
Net voorbij het midden van seizoen 3. Ik vond de eerste twee seizoenen maar een beetje mehquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vond de eerste twee seizoenen ook minder, was na het eerste seizoen zelfs al gestopt maar later weer opgepaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net voorbij het midden van seizoen 3. Ik vond de eerste twee seizoenen maar een beetje mehSeizoen 3, 4 & 5
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |