Praten tijdens een concertquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:38 schreef Porpoise het volgende:
Een jongen vond ik wel leuk en daar heb ik die avond veel mee gepraat en gedanst.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef Letstalk het volgende:
Ja, of hij heeft je opgezocht op facebook en vond het toch tegenvallen.
Stelletje azijnzeikersquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef aijumu het volgende:
Achteraf was je toch niet zo leuk als hij dacht verhaal
Ja, maar ik heb een beetje het idee dat hij zegt dat we dat gaan doen omdat hij geen nee wil zeggen aan de manier waarop het ging.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:46 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een beetje het idee dat hij zegt dat we dat gaan doen omdat hij geen nee wil zeggen aan de manier waarop het ging.
Al ge-whatsapped?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:32 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Niks mee gedaan. Kan je niet reageren als je niks te melden hebt
We weten toch niet of TS dat wel of niet wil?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef aequus het volgende:
Maar pas op dat je niet zomaar een neukertje van hem word
Ik heb zelf nog niet heel lang geleden een relatie verbroken dus ik ben niet actief op zoek naar een nieuwe vriend. Neukertje klinkt ook zo raar haha maar ik vond het gewoon een leuke jongen en dan zie ik wel verder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef Hallmark het volgende:
[..]
We weten toch niet of TS dat wel of niet wil?
Ja dat vind ik ook, maar dan vraag ik me af hoe lang je moet wachten tot je er vanuit kan gaan dat het niks meer wordt. Ik ben helemaal niet van het pushen ofzo, maar ik wil wel duidelijkheid..quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef zarGon het volgende:
Makkelijk kan niet.
Als je niets hoort weet je het. Als je iets hoort ook.
Dus.
Ja je weet wel wat een neukertje is he ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet heel lang geleden een relatie verbroken dus ik ben niet actief op zoek naar een nieuwe vriend. Neukertje klinkt ook zo raar haha maar ik vond het gewoon een leuke jongen en dan zie ik wel verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |