Bijna 2 uur, en het verlossende antwoord van Laura is er nog niet.
Ze heeft een tijdje met Hakim gesproken bij de stal, Hakim gaf aan dat als ze Peter er niet uit zou stemmen, Peter alleen de boel ging opnaaien en lopen te fucken.
Volgens Hakim *Boeit* het hem niet wie ze eruit zou stemmen, de andere wel vertelde hij Laura.
Billy is vrij rustig al een tijdje, niet meer zo hyper als vanmorgen....ook zei weet niet waar ze aan toe is.
Laura laat iedereen in spanning wachten.
Ondertussen wordt er gewoon gekookt, want ja ook de magen moeten gevuld worden.
Iedereen gaat nu aan tafel en eten......................
Laura gaat van tafel, Hoppa Charlotte erachter aan, **Laat me maar ff** zegt Laura, ben een beetje opgefockt......Maar na een kwartier staan Laura en Charlotte nog buiten te praten.
**Ik fock mensen pas als ze mijn focken** zegt Laura...........Charlotte laat even weten hoe zij er allemaal over denkt, Billy dit en Billy dat hoor ik Charlotte zeggen, Dat Laura Billy niet moest, Maar dat heeft ze niet gezegd volgens Laura, Billy heeft zelf geroepen dat *ZIJ/Laura** Billy niet moest, In het gesprek later tussen Billy en Laura heeft ze wel tegen Billy gezegd dat ze Billy niet moest.
Laura vind veel bewoners schijnheilig, waar onder Billy.
Laura vind dat ze zich zelf nu leert kennen in Utopia, Charlotte tettert er steeds tussen door, Laura heeft gewoon ook haar momenten nodig om even alleen te zijn geeft Laura aan.
Charlotte geeft aan dat je wel ergens even alleen kan zitten, maar heel Nederland ziet je toch wel.
Charlotte betrekt het gesprek nu op haar zelf, Ik vind dit en ik vind dat.......hoe Charlotte raad kreeg van Billy van maak je niet druk en laat het gaan.
Charlotte nu over Paul aan het roddelen..................
Charlotte nu over Isabella, dat ze ruzie heeft gehad met Isabella, uitgepraat en Charlotte vind Isabella nu een leuk meisje.
Charlotte zit in Utopia op te leren

Laura heeft schijt aan sommige, ze laat zich door niemand wat zeggen, dat doet ze in de Buitenwereld zo en doet ze ook hier, ze laat zich door niemand de les voor lezen.
Als iemand een probleem heeft *Zeg het dan lekker in mijn bek** zegt Laura, over Billy.
Laura kan Billy niet luchten zegt ze 3 keer achter elkaar.
Laura vind het lekker dat ze nu de keus heeft om iemand eruit te pleuren/ haar eigen woorden.
Maar heeft toch ook weer geen keus, ze kiest weer voor een ander en dus niet voor mezelf zegt Laura.
[ Bericht 29% gewijzigd door Toverheks op 28-01-2014 14:34:47 ]