Top 3 biggest dicks ova here.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Het is wel makkelijk roepen dat je in de top 3 zit als je geen pics laat zien.
En dan nog durft nooit iemand met statjes te komen, terwijl je daar ook gewoon over kan liegen.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is makkelijk hier in de top 3 te zitten. punt.
quote:en kijk op mn facebook ofz dan
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog durft nooit iemand met statjes te komen, terwijl je daar ook gewoon over kan liegen.
Dit geloof ik.quote:
Ik wil weten hoe diep jouw venus holte is, geef me nummers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan nog durft nooit iemand met statjes te komen, terwijl je daar ook gewoon over kan liegen.
Een grote, achter de bar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat. Wat voor spiegels heb jij op werk dan?
I gotta hit her from the back with the lights turned offquote:
Ik wacht nog op m'n meetlint.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ik dans op dWc's paal.quote:
Dat is variabel en moeilijk te onderzoeken. Zeker met een eendenbek en een lampje en dan alle afstanden opmeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe diep jouw venus holte is, geef me nummers.
Calvin Klein van zijn tijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wat denken jullie van een Braddie kledinglijn, doen of niet?
Kleding met pics van zijn hoofd erop of hoe moet ik dit voor me zien?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zal dragen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Rubs.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rubsbanden werken ook wel op zich, heb ik gemerkt.
Variabel aan hoeveel kinderen je per week werpt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is variabel en moeilijk te onderzoeken. Zeker met een eendenbek en een lampje en dan alle afstanden opmeten.
Gewoon eerst vol laten spuiten en dan met hogere wiskunde uitrekenen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is variabel en moeilijk te onderzoeken. Zeker met een eendenbek en een lampje en dan alle afstanden opmeten.
Zou dragenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleding met pics van zijn hoofd erop of hoe moet ik dit voor me zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |