Mocro, dan terecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
>> Define opgeschoren. Mocro of " hip " ?
Hip, mocro's denken dat ze trendy zijn, ze zijn niksquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Cristiano Ronaldo/Pellè-kapsel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo/Pellè-kapsel.
Vind dit nog wel netjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo/Pellè-kapsel.
Dat zijn die slechte opskeerquote:
Dit is meest recente voor zover ik weet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind dit nog wel netjes.
[ afbeelding ]
Welke hipsterkapsels mimangquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk lelijk, nog slechter dan die hipster/Macklemore-kapsels van vorig jaar.
Hipsterkapsels? welke?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wat de fuck staat naast hem?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is meest recente voor zover ik weet.
[ afbeelding ]
Wie de fuck ben jij nou weer dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Doeniet of je straat bent
wtf gebeurt er allemaal in die fotoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is meest recente voor zover ik weet.
[ afbeelding ]
Enfa, en ik heb ruzie met half FOK!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer dan.
idd, kan wel goed zijn mits goede baard ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo is op het FIFA gala in Zurich verkozen tot wereldvoetballer van het jaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf gebeurt er allemaal in die foto
Ik ook, vriendjes worden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Enfa, en ik heb ruzie met half FOK!
hehehehquote:
weet je zeker dat het een vrouw is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, één of andere zangeres van een bandje oid denk ik.
Oh datquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ook dat het een kerel wasquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een vrouw is?
Ik zie geen penis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Reallyquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo is op het FIFA gala in Zurich verkozen tot wereldvoetballer van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ewa swa wat is dit voor een homo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Is goed, heb ik tenminste een iemand.
Nee, is een kerel lijkt mequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Reallydie vent, kan niet uitstaan.
Maar eerlijk is eerlijk, hij is skilled en athletisch AS FUCK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook geen tettenquote:
oke manquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Mij niet kennenIk heb Frank geklapt en ik ga morgen deadprez pakkie geven.
wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Oké.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Doe blinde code.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |