Dat filter linksonder aan de voorkant ook eruitgehaald en doorgespoeld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Fifty het volgende:
Alles waar ik aan de voorkant bij kan heb ik al schoongemaakt. Wanneer ik de achterkant wil openen stuit ik op de ophanging van de trommel. Langs onder zie ik ook geen mogelijkheid de machine te openen.
Hoe krijg ik deze machine open en waar zit het verwarmingselement?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef Fifty het volgende:
Zanussi zte275 slaat steeds te snel af en wordt vervolgens in het geheel niet meer warm. Als ik de machine aan de achterkant wil openschrieven om stof te verwijderen moet ik dan de gehele trommel verwijderen?
Gewoon proefondervindelijk openschroeven toch? Wij hebben een andere Zanussi en ik heb laatst het loopvilt aan de voorzijde vervangen. Foto's maken van hoe alles zit en gewoon durven openschroeven, zo ingewikkeld kan het niet zijn toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Fifty het volgende:
[..]
Hoe krijg ik deze machine open en waar zit het verwarmingselement?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef Fifty het volgende:
Zanussi zte275 slaat steeds te snel af en wordt vervolgens in het geheel niet meer warm. Als ik de machine aan de achterkant wil openschrieven om stof te verwijderen moet ik dan de gehele trommel verwijderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |