Volgens mij kun je je punt ook prima maken zonder dat woord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het gezegd wordt. Dat een troll moet opkankeren vind ik wel terecht. Of dat iemand een kankerjong is. Tja af en toe is dat ook zo. Net als die kanker emenike e.d. tja
Zie PIquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je punt ook prima maken zonder dat woord.
Die wel ja. Maar van de week ook deze:quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan hier toch wel om lachen hoor, maar je moet er gewoon die leuke 10% uitpikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal geen humor/herkenning hierin. Dat van die prullenbak, ja ok. Maar dat doen ze volgens mij overal? En dat met die kont, is dat niet iets van blanken ipv tatta's? Van mij zelf mag er wel wat meer bil zijn hoor![]()
Ik vind Benteke eigenlijk helemaal niet lastig af te stoppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef DutchSL het volgende:
Benteke abuse is veel erger dan Welliton abuse, vooral omdat Benteke meer shit veroorzaakt waar je (of ik iig) helemaal niets aan kan doen.
In de pacehoer val lopen is vaak eigen schuld.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die wel ja. Maar van de week ook deze:broodje kaassoufle is best lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal geen humor/herkenning hierin. Dat van die prullenbak, ja ok. Maar dat doen ze volgens mij overal? En dat met die kont, is dat niet iets van blanken ipv tatta's? Van mij zelf mag er wel wat meer bil zijn hoor
Had iemand me een keer aangeraden, dus maar geprobeerd. Alleen met pindasaus/satésaus nog nooti geprobeerd
Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die wel ja. Maar van de week ook deze:Ja deze zijn allemaal kut idd. Ik zag er ook eentje met Tatta's be like: OntbijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal geen humor/herkenning hierin. Dat van die prullenbak, ja ok. Maar dat doen ze volgens mij overal? En dat met die kont, is dat niet iets van blanken ipv tatta's? Van mij zelf mag er wel wat meer bil zijn hoor
En dan een blikje energy en frikandelbroodje..dat zie ik hier in NL toch wel meer "culturen" doen hoor
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Kijk maar naar DS. Die pakt er alleen doritos bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja deze zijn allemaal kut idd. Ik zag er ook eentje met Tatta's be like: Ontbijt
En dan een blikje energy en frikandelbroodje..dat zie ik hier in NL toch wel meer "culturen" doen hoor
Belachelijk overpowered dit jaar ja. Hij is nu beter/fijner dan zijn TOTS van vorig jaar imoquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Al mijn verdedigers krijgen spontane schouderaids als ze met hem in zo'n schouder aan schouder duel zitten, tot het moment dat ze in elkaar storten en Benteke rustig kan verder wandelen
Het enige waar ik aids van krijg is die vervloekte auto switch en die me dan bij crosses niet terug laat switchen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Al mijn verdedigers krijgen spontane schouderaids als ze met hem in zo'n schouder aan schouder duel zitten, tot het moment dat ze in elkaar storten en Benteke rustig kan verder wandelen
Om te zwijgen over CB's die helemaal niet dekken, maar over de achterlijn lopen bij een cross of stil blijven staan en niet eens meespringen (voor zover dat uberhaupt nut zou hebben tegen Benteke).
ik snap het niet meertwitter:josverveen twitterde op donderdag 23-01-2014 om 10:17:17Huh? Aboutaleb verklaart net dat supporters #Ajax niet vóór november 2014 willen praten over toelaten uitpubliek bij klassieker. #Feyenoord reageer retweet
Dat + spelers die helemaal stil staan en ik niet kan besturen ook al zijn ze geselecteerd. Pas als de bal ze voorbij is gaan ze ineens lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het enige waar ik aids van krijg is die vervloekte auto switch en die me dan bij crosses niet terug laat switchen.
Ze hadden een be like pagina gemaakt van een collega van mij. Leverde ook mooie memes opquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef Tim86 het volgende:
"DS2 be like" kan wel wat mooie memes opleveren
Hier precies zo, benteke wint het in schouder duel 9/10 ook gewoon van hummels..(beide gewoon 90 strength)quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Om te zwijgen over CB's die helemaal niet dekken, maar over de achterlijn lopen bij een cross of stil blijven staan en niet eens meespringen (voor zover dat uberhaupt nut zou hebben tegen Benteke).
Is goed, trade offer hem even op mijn Breuer (20k BIN) want mn TP zit vol.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Mag ik iemands TOTY Ibra lenen ? Mag je mijn TOTY Lahm lenen.
gr gr
Veel bronze packs geopend?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is goed, trade offer hem even op mijn Breuer (20k BIN) want mn TP zit vol.
Gister -25k gegaan, maar je krijgt steeds wel iets terug uit die packs dus denk zo'n 30-35k aan 400c packs.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel bronze packs geopend?
Contracten gaan de laatste tijd ook nooit wegFitnesses soms ook niet eens of ze gaan voor 150.
Is ook qua stats echt een geweldenaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Had gisteren een IF Vidal voor 240k gekocht, 10 minuten later voor 264k verkocht. Dat was net iets goedkoper dan de goedkoopste BIN. Nu is de goedkoopste BIN 315k...
's Nachts worden er denk ik minder packs etc geopend, en mensen gaan slapen dus zetten langer hun spelers erop ipv elk uur goedkoper.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Had gisteren een IF Vidal voor 240k gekocht, 10 minuten later voor 264k verkocht. Dat was net iets goedkoper dan de goedkoopste BIN. Nu is de goedkoopste BIN 315k...
Pff, dan kan ik hem niet eens betalen (zonder iets te verkopen), moet flink omlaag. EA waar blijven de happy hours.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Kameniquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef DutchSL het volgende:
Hier een Afrikanen hybrid :
[ afbeelding ]
vandermarretje op GK.
hij is alleen maar duurder geworden vannacht. voor me gevoel worden er ook niet veel pakjes geopendquote:
Doe er is wat aan danquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij is alleen maar duurder geworden vannacht. voor me gevoel worden er ook niet veel pakjes geopend
Ja ik kan hem nu precies halen. Maar dan heb ik helemaal niets meer over. Maar dat hij er gaat komen is zeker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pff, dan kan ik hem niet eens betalen (zonder iets te verkopen), moet flink omlaag. EA waar blijven de happy hours.
Maver plsquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb SIF Adebayor in me pakje gehad gisteravond. ik heb em al
Serie A verdediging is ook zwaar overpowered. Speel met constant - chiellini- if benattia - sif maicon en heb nog nooit moeilijk gehad tegen die spelers. Als zo'n benteke zijn duels gaat verliezen is die totaal nutteloos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Handmatig met spitsen meelopen en de trigger gebruiken om druk te zetten op de mensen met de bal. Dan heb je hier bijna nooit last van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat ik bij deze fifa erg frustrerend vinden is dat spelers stoppen met rennen als de bal over ze heen gaat. Vorig jaar wist je dat je de bal kwijt was zodra ze er overheen sprongen. Nu kijken ze naar de bal als hij over hun heen gaat en om een of andere reden verliezen ze dan hun snelheid. Kijken en rennen gaat blijkbaar niet samen.
Verdedigend? Of aanvallend?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat ik bij deze fifa erg frustrerend vinden is dat spelers stoppen met rennen als de bal over ze heen gaat. Vorig jaar wist je dat je de bal kwijt was zodra ze er overheen sprongen. Nu kijken ze naar de bal als hij over hun heen gaat en om een of andere reden verliezen ze dan hun snelheid. Kijken en rennen gaat blijkbaar niet samen.
Aanvallend vooralquote:
Het zijn vaak ballen op de spitsen/wingers. Die geef ik dan met LB+Y mee langs de flanken. Als ze dan net voor de verdediger lopen en ik zie dat ze omhoog kijken dan weet ik dat ik fucked ben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Handmatig met spitsen meelopen en de trigger gebruiken om druk te zetten op de mensen met de bal. Dan heb je hier bijna nooit last van.
Ziek dit. Het is natuurlijk belangrijk dat de Robert M's van deze wereld gepakt worden, maar dit soort berichten laten wel zien hoe gemakkelijk het is om een man erin te luizenquote:Een 42-jarige Antwerpenaar is in hoger beroep vrijgesproken van verkrachting, toen bleek dat één zijn vermeende slachtoffers nog maagd is.
De man werd beschuldigd van de verkrachting van twee schoonzussen en aanranding van zijn eigen kinderen, schrijft HLN. Hem werd de eerste keer dat de zaak voorkwam tien jaar cel en een terbeschikkingstelling van de strafuitvoeringsrechtbank van nog eens tien jaar opgelegd.
De advocaat van de man stelde echter dat de man, die huwelijksproblemen had met zijn vrouw, het slachtoffer was geworden van een complot van zijn schoonfamilie. In hoger beroep is de man, nadat hij een jaar lang vast had gezeten, alsnog vrijgesproken, toen het hof oordeelde dat de feiten inderdaad onvoldoende bewezen waren.
Zwakbegaafde schoonzus
De Antwerpenaar zou zijn twee schoonzussen, waarvan één zwakbegaafd, verkracht hebben, zo stelde de schoonfamilie. De zwakbegaafde schoonzus verklaarde dat hij haar sinds haar twaalfde meermalen vaginaal en anaal verkracht zou hebben. Onderzoek wees later echter uit dat zij nog maagd was en dat niks op langdurig seksueel misbruik wees. Haar zus kwam niet verder dan een verklaring dat de man haar eens geprobeerd had een zuigzoen te geven.
Kinderen beïnvloed
De schoonfamilie van de man beschuldigde hem ook van het aanranden van zijn drie kinderen. Tijdens het eerste verhoor vertelde zijn 4-jarige dochter dat haar vader haar weleens kusjes gaf op de arm. Zij ontkende daarbij echter dat hij dit ook op andere plekken deed. De schoonmoeder zei daarop dat haar kleindochter niet alles verteld had. Bij een tweede verhoor legde het kind vervolgens wel belastende verklaringen af.
Het hof meent achteraf dat dit wees op beïnvloeding en manipulatie van het kind.
De andere kinderen van de man, een zoon van 8 en een dochter van 13, zou hij zuigzoenen op de armen, nek, benen en voeten hebben gegeven. Het hof wil in die gevallen echter niet van aanranding spreken, omdat dit in speelse situaties gebeurd zou zijn.
De advocaat overweegt een klacht tegen de schoonfamilie in te dienen.
Mensen kunnen ook niet eens gewoon effe normaal doen... ziekmakend dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ziek dit. Het is natuurlijk belangrijk dat de Robert M's van deze wereld gepakt worden, maar dit soort berichten laten wel zien hoe gemakkelijk het is om een man erin te luizen
Ik heb vaak dat ze na een terugkaatsende bal en vooral na een corner gewoon freezen. Je kan dan een seconde gewoon niet bewegenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |