Geen Lurlingquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch missen we 1 Senegalees: KandjiAls we dat Eredivisietoernooi gaan houden, moet je dan ook spelers van de andere 7 clubs op de bank hebben? Ik twijfel nog over mijn team maar ik denk dat het zoiets wordt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, ze hebben me door
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, ze hebben me door
Ik vind dat soort dingen vaak echt leuk omdat ze zo herkenbaar zijn. Het zijn alleen vaak van die gerecyclede grappen alleen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Fuszy het volgende:
Maar toch al die be like pagina's zijn echt pure aids. Die mogen ze nu wel afschaffen
Tatta's be like was na 2 dagen al niet leuk meer. Niet omdat ik er niet tegen kan ofzo (dat word meteen gezegd als mensen zeggen dat iets niet waar/grappig is) maar het is allemaal te ver gezocht of gewoon niet herkenbaar zoals de eersten dat wel waren. Deze Studenten be Like is nog wel ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Fuszy het volgende:
Maar toch al die be like pagina's zijn echt pure aids. Die mogen ze nu wel afschaffen
Was gisteren sushi eten (GJE'tje idd onder een wedstrijd) en toen zag je ook al die tattas be like, apart afrekenen enz. Dat is wel herkenbaar. Kan er af en toe wel om lachen, maar ik vind het super irritant dat mijn hele timeline vol staat met 600 van die plaatjes per dagquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tatta's be like was na 2 dagen al niet leuk meer. Niet omdat ik er niet tegen kan ofzo (dat word meteen gezegd als mensen zeggen dat iets niet waar/grappig is) maar het is allemaal te ver gezocht of gewoon niet herkenbaar zoals de eersten dat wel waren. Deze Studenten be Like is nog wel ok.
Oh, deze is max 2 per dag ofzo. En als ik het niet meer leuk vind is het ook zo weer wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was gisteren sushi eten (GJE'tje idd onder een wedstrijd) en toen zag je ook al die tattas be like, apart afrekenen enz. Dat is wel herkenbaar. Kan er af en toe wel om lachen, maar ik vind het super irritant dat mijn hele timeline vol staat met 600 van die plaatjes per dag
Fifa 13? dus TOTS?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs nog meer betaald
Ik mis Fifa 13 echt helemaal niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs nog meer betaald
Boeiend. Daarvoor had je Nilmar, dit jaar heb je ook weer andere gasten. Ieder jaar zijn er toch weer nieuwe pacehoeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik mis Fifa 13 echt helemaal niet.
Kanker Welliton en Emenike
Moet dat zo? Oke.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kanker. Een klein woordje met grote gevolgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet dat zo? Oke.
Ieder jaar is het wel wat anders. Remy en Ibarbo zijn de Wellitons van FUT14.
Ik vind het serieus niet leuk dat het hier zo vaak wordt gezegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kanker. Een klein woordje met grote gevolgen
Ligt eraan hoe het gezegd wordt. Dat een troll moet opkankeren vind ik wel terecht. Of dat iemand een kankerjong is. Tja af en toe is dat ook zo. Net als die kanker emenike e.d. tjaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus niet leuk dat het hier zo vaak wordt gezegd.
Imagine Emenike in Fifa 14... 90 pees en 90 strength.... daar ben ik niet klaar voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het gezegd wordt. Dat een troll moet opkankeren vind ik wel terecht. Of dat iemand een kankerjong is. Tja af en toe is dat ook zo. Net als die kanker emenike e.d. tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |