Ik eet vanavond nasi van de chinees uit de vriezerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij eten simpele macaroni, ik heb geen zin in iets buitenissigs vandaag
Ja daarom staat er ook geen katten maar Pussy's ( maar mijn humor wordt niet begrepen hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Joh dat slaat ook nergens op, alleen omdat ik zeg dat ik een hekel heb aan katten mag je nog wel over je katten praten toch?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daarom staat er ook geen katten maar Pussy's ( maar mijn humor wordt niet begrepen hier)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef indaha het volgende:
Is mijn kaartje al aangekomen Oh-Oh, ik heb hem dinsdag al op de bus gedaan zodat hij op tijd is
Sorry is al opquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij eten simpele macaroni, ik heb geen zin in iets buitenissigs vandaag
#Rip Collegaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef sararaats het volgende:
indaha, met jouw kerstkaartje liep ik de postbode bijna omver
Wij eten risotto met spekjes, ui, venkel, champignons en courgette.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat laatste zeeeeeeeeker!
Boodschappenlijst aan het maken hier, inspiratieloos!
Ja maar jullie hebben een slecht exemplaar getroffenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Nou bij ons is dat geen zwaar werk, alle post doet er weer lekker lang over
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij eten risotto met spekjes, ui, venkel, champignons en courgette.
En veel Parmezaanse kaas om de venkelsmaak te verhullen![]()
Mss is het er vandaag hoor, ik ben er nog niet jeweettogquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben een slecht exemplaar getroffen, dat hij maar zorgt dat dat kaartje er vrijdag is
Ik werk dan ook niet voor Post.nl. Ik ben gekke Henkie nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben een slecht exemplaar getroffen, dat hij maar zorgt dat dat kaartje er vrijdag is
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet voor Post.nl. Ik ben gekke Henkie niet
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet voor Post.nl. Ik ben gekke Henkie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |