Ja, hij heeft maandag en dinsdag bij een oud vrouwke gegeten, hij kwam daar de gang binnen en gaf haar ook kusjes en zo! Maar ze kwam er woensdag pas achter dat het om een vermiste hond ging, schijnbaar is het een of ander vakantiepark. Voordeel is dat ie heel moeilijk van dat park af kan komen ivm water wat er omheen ligt. Dus wss meldt ie zich wel weer bij die vrouw en dan doet zij de deur snel dicht en belt ze meteen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben hem wel in het vizier dus? Ik vind het echt sneu, zo'n nakie
Nee. Hij gaat terug naar huis en daar blijft ie, ze plaatsen hem echt niet meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh gelukkig! En dan door naar een ander baasje?
Laysa is cool en zeurt nooitquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon normaal meedoen is prima toch?
Heb ik gisteren al gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog 3.5 uur!
En dan boodschappen doen.
Groetjes,
Assepoester.
Ik de boodschappen, koken, was ook nog idd, en een dekentje voor Chico maken vanaaf nog, ik heb net een babydekbedachtig iets gekocht bij de kringloop, ff een overtrekje maken, anders heb ik geen kadoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan![]()
Ik hoef alleen nog maar te koken en was op te vouwen en veur de rest plat op den bank vanavond
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
How very F&F trouwens, we vallen wel weer met onze snuitjes in de taart hier, als SC-lozen
Haha, dus die vriendin van jou heeft er alsnog een hondje bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee. Hij gaat terug naar huis en daar blijft ie, ze plaatsen hem echt niet meer
Hij was van haar he, hij was net een dag geplaatst bij die mensen die hem weg lieten lopen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haha, dus die vriendin van jou heeft er alsnog een hondje bij
Nog 5 dagen, dan is er weer taartquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
How very F&F trouwens, we vallen wel weer met onze snuitjes in de taart hier, als SC-lozen
waarom 5 dagen? ik val net weer met de deur in de SCquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nog 5 dagen, dan is er weer taart
Nou poeh, je was er dan ook 12 minuten niet zegquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom 5 dagen? ik val net weer met de deur in de SC
Dan mag deze jongen er weer een jaartje bijschrijvenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom 5 dagen? ik val net weer met de deur in de SC
Oooh, ik dacht dat zij een soort tijdelijke oppas was tot hij een definitief adres had... verkeerd begrepen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij was van haar he, hij was net een dag geplaatst bij die mensen die hem weg lieten lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |