Had je ninja edit niet gezien, maar wil graag dit project steunen: http://www.kickstarter.co(...)dom-come-deliverancequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doorgaans niet hoor. En iemand kan toch zelf een bestelling doen en het bij jou laten bezorgen? Waar gaat het precies om, dan kijk ik even (mag ook via dm. Of helemaal niet, als je dat niet wil)
Ik heb een account aangemaakt en zie wel een billing adres, maar ik kan nergens een verzendadres opgeven..... misschien kun je ze even mailen of dat kan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Had je ninja edit niet gezien, maar wil graag dit project steunen: http://www.kickstarter.co(...)dom-come-deliverance
Zag er gisteren een filmpje van en was gelijk onder de indruk.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een account aangemaakt en zie wel een billing adres, maar ik kan nergens een verzendadres opgeven..... misschien kun je ze even mailen of dat kan?
Denk dat het daar mee te maken heeft. Verder is het zo dat wanneer je een "betaling" doet het niet direct van je creditcard afgeschreven wordt, maar pas na een vastgestelde datum, vanwege een bepaald minimumbedrag wat ze willen halen. Halen ze dat niet, dan hoef je ook niet te betalen. Nu verwacht ik wel dat ze dat halen, aangezien ze voor 20 februari 300.000 pond willen hebben en de teller nu al op dik 230.000 staat.quote:If this project is funded, how do I get my reward?
When your reward is ready, Warhorse Studios will send you a survey via email to request any info needed to deliver your reward (mailing address, T-shirt size, etc).
Ah oke. Nou ja, laat maar weten als je niemand kan vinden i.r.l.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Denk dat het daar mee te maken heeft. Verder is het zo dat wanneer je een "betaling" doet het niet direct van je creditcard afgeschreven wordt, maar pas na een vastgestelde datum, vanwege een bepaald minimumbedrag wat ze willen halen. Halen ze dat niet, dan hoef je ook niet te betalen. Nu verwacht ik wel dat ze dat halen, aangezien ze voor 20 februari 300.000 pond willen hebben en de teller nu al op dik 230.000 staat.
Dus ja, aan de ene kant hoef ik niet perse nu al een betaling te doen, aangezien ik wel verwacht dat ze hun doel halen en dus verder gaan met de ontwikkeling van het spel, maar als ik nu een betaling doe krijg ik bijvoorbeeld wel toegang tot een alpha versie van de game plus nog wat andere voordeeltjes.
Hebben ze in België niet zoiets als PGB??quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef sararaats het volgende:
Ik wens een kabouterke dat m'n strijk komt doen want haat het.
Hihi
Ik heb wel thuisbegeleiding.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze in België niet zoiets als PGB??
Doen die alles voor je waar je zelf geen zin in hebt dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze in België niet zoiets als PGB??
Okee, snap ik. Ik denk dat bijna iedereen niet echt graag strijkt. Ik doe het overigens ook (momenteel dan) nooit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb wel thuisbegeleiding.
Maar kom, het komt wel goed. Ik heb gewoon een hekel aan jeansbroeken strijken
Geen idee,quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doen die alles voor je waar je zelf geen zin in hebt dan?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:48 schreef Bos81 het volgende:
O ja. De postbode is vandaag aardig geweest voor me. Zowel de cd van KoL als die van Pearl Jam lagen in het kastje
binnenkort krijg ik andere hulp (thuishulp) maar dat is nog niet voor nu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat mensen wat hulp kunnen gebruiken maar me dunkt dat dat is voor dingen die je niet alleen kan, anders heb ik ook wel recht op PGBquote:
Ingpingelingbipsebabsquote:
Ik zeg, doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat mensen wat hulp kunnen gebruiken maar me dunkt dat dat is voor dingen die je niet alleen kan, anders heb ik ook wel recht op PGB
Ja, maar het stond er zo droogquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat mensen wat hulp kunnen gebruiken maar me dunkt dat dat is voor dingen die je niet alleen kan, anders heb ik ook wel recht op PGB
Mijn vraag was dan ook wel een beetje vreemd, tbhquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In deze context wel ja. 'Ik heb geen zin'. 'Hebben jullie geen PGB?'quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vraag was dan ook wel een beetje vreemd, tbh![]()
Niet verdrietig worden Bosjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vraag was dan ook wel een beetje vreemd, tbh![]()
Dat denk ik ja!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh oh oh oh oh oh, ik voel de liefde
Maar ik moet zo wel weer ff aan het werk ende zo, ik heb geen PGB die dat voor me doetquote:
Ach, als mijn vader geen zin heeft om te lopen dan belt hij ook iemand hoor. Whehehehe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet verdrietig worden Bosje![]()
Maar idd het kwam wel een bietje raar over toch?
Jeez, lame!!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ik moet zo wel weer ff aan het werk ende zo, ik heb geen PGB die dat voor me doet
Whehehe ja die heeft gewoon een schijthekel aan lopen he, dat is de hele clu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, als mijn vader geen zin heeft om te lopen dan belt hij ook iemand hoor. Whehehehe.
is mijn knuffel al aangekomen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh oh oh oh oh oh, ik voel de liefde
Nog 3.5 uur!quote:
Feel free hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Laysa het volgende:
Maar goed om oh-oh niet verder te ontrieven![]()
Zal ik deze sc zo min mogelijk betreden
Nah kan me voorstellen dat jullie het gedoe niet hier willen hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Feel free hoor![]()
Ik ben niet de baas van Fok!
Moeten, dinsdag pas. Maar ik ga morgen even om te werken aan spul, dus kan makkelijk van te voren / er na even langs de winkelquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, wanneer moet je weer naar school??
Gewoon normaal meedoen is prima toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah kan me voorstellen dat jullie het gedoe niet hier willen hebben.
Ik kom wel af en toe aanwaaien
Ja das waarquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon normaal meedoen is prima toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |