Ja, hij heeft maandag en dinsdag bij een oud vrouwke gegeten, hij kwam daar de gang binnen en gaf haar ook kusjes en zo! Maar ze kwam er woensdag pas achter dat het om een vermiste hond ging, schijnbaar is het een of ander vakantiepark. Voordeel is dat ie heel moeilijk van dat park af kan komen ivm water wat er omheen ligt. Dus wss meldt ie zich wel weer bij die vrouw en dan doet zij de deur snel dicht en belt ze meteen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben hem wel in het vizier dus? Ik vind het echt sneu, zo'n nakie
Nee. Hij gaat terug naar huis en daar blijft ie, ze plaatsen hem echt niet meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh gelukkig! En dan door naar een ander baasje?
Laysa is cool en zeurt nooitquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon normaal meedoen is prima toch?
Heb ik gisteren al gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog 3.5 uur!
En dan boodschappen doen.
Groetjes,
Assepoester.
Ik de boodschappen, koken, was ook nog idd, en een dekentje voor Chico maken vanaaf nog, ik heb net een babydekbedachtig iets gekocht bij de kringloop, ff een overtrekje maken, anders heb ik geen kadoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan![]()
Ik hoef alleen nog maar te koken en was op te vouwen en veur de rest plat op den bank vanavond
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
How very F&F trouwens, we vallen wel weer met onze snuitjes in de taart hier, als SC-lozen
Haha, dus die vriendin van jou heeft er alsnog een hondje bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee. Hij gaat terug naar huis en daar blijft ie, ze plaatsen hem echt niet meer
Hij was van haar he, hij was net een dag geplaatst bij die mensen die hem weg lieten lopen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haha, dus die vriendin van jou heeft er alsnog een hondje bij
Nog 5 dagen, dan is er weer taartquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
How very F&F trouwens, we vallen wel weer met onze snuitjes in de taart hier, als SC-lozen
waarom 5 dagen? ik val net weer met de deur in de SCquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nog 5 dagen, dan is er weer taart
Nou poeh, je was er dan ook 12 minuten niet zegquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom 5 dagen? ik val net weer met de deur in de SC
Dan mag deze jongen er weer een jaartje bijschrijvenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom 5 dagen? ik val net weer met de deur in de SC
Oooh, ik dacht dat zij een soort tijdelijke oppas was tot hij een definitief adres had... verkeerd begrepen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij was van haar he, hij was net een dag geplaatst bij die mensen die hem weg lieten lopen!
Nee, hij was van Kim, maar zij heeft veel honden en ze wilden hem graag ergens plaatsen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat zij een soort tijdelijke oppas was tot hij een definitief adres had... verkeerd begrepen!
Vandaag was er op het werk ook een fotoshoot van de FNV/Abvokabo mbt actie tegen bezuinigingen bij de WSW. Ik ben ook op de plaat gezetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ze deden altijd de meest absurde shoots die twee haha
aha!!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan mag deze jongen er weer een jaartje bijschrijven
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag was er op het werk ook een fotoshoot van de FNV/Abvokabo mbt actie tegen bezuinigingen bij de WSW. Ik ben ook op de plaat gezet![]()
Nou gezellig van je zeg. Normaal kom je hier toch ook?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef sararaats het volgende:
ik mis m'n F&F SC![]()
maar janken zal ik wel 's nachts in bed doen.
ah ja da's juist. ik kom alleen niet meer in GRTDquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou gezellig van je zeg. Normaal kom je hier toch ook?
Het is niet erg aardig naar ons toe he, om hier te komen jammeren dat die andere dicht is...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ah ja da's juist. ik kom alleen niet meer in GRTD
Even serieus, maar welk gedeelte van wat ze zegt is niet aardig? Ze zegt toch nergens dat ze het hier kut vind, alleen dat ze de F&F SC mist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is niet erg aardig naar ons toe he, om hier te komen jammeren dat die andere dicht is...
Nou ja, wij zijn zeker niet goed genoeg of zo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Even serieus, maar welk gedeelte van wat ze zegt is niet aardig? Ze zegt toch nergens dat ze het hier kut vind, alleen dat ze de F&F SC mist.
dat dus. misschien heeft het wel met het janken in bed te maken. ik jank alleen als ik het moeilijk heb en dat is nu niet het geval.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Even serieus, maar welk gedeelte van wat ze zegt is niet aardig? Ze zegt toch nergens dat ze het hier kut vind, alleen dat ze de F&F SC mist.
Waar zegt ze dat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn zeker niet goed genoeg of zo?
Oh nou never mind, ik vat het wel zo op ieg!quote:
Je moet het zelf weten, maar je leest volgens mij echt dingen die er niet zijn hoor. No offence meant.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou never mind, ik vat het wel zo op ieg!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef indaha het volgende:
Nou ik ben het wel met Oh-oh eens , Sara komt hier al langer en zonder problemen en de halve F&F Sc is al hier![]()
En ik weet zeker dat Oh-Oh hoopt dat er snel weer een F&F Sc komt
Ja dat snap ik dan wel, dit is meer een honden topic en ze houden niet zo van Pussy's maar dat komt vanzelf goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef sararaats het volgende:
ik vind het hier ook gezellig hoor maar het is een ander subforum en weet dan niet goed wat mag en niet mag.
ik ben een echte poezenmadam.
honden zijn ook leuk hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan wel, dit is meer een honden topic en ze houden niet zo van Pussy's maar dat komt vanzelf goed
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan wel, dit is meer een honden topic en ze houden niet zo van Pussy's maar dat komt vanzelf goed
Wij eten simpele macaroni, ik heb geen zin in iets buitenissigs vandaagquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat laatste zeeeeeeeeker!
Boodschappenlijst aan het maken hier, inspiratieloos!
Ik eet vanavond nasi van de chinees uit de vriezerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij eten simpele macaroni, ik heb geen zin in iets buitenissigs vandaag
Ja daarom staat er ook geen katten maar Pussy's ( maar mijn humor wordt niet begrepen hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Joh dat slaat ook nergens op, alleen omdat ik zeg dat ik een hekel heb aan katten mag je nog wel over je katten praten toch?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daarom staat er ook geen katten maar Pussy's ( maar mijn humor wordt niet begrepen hier)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef indaha het volgende:
Is mijn kaartje al aangekomen Oh-Oh, ik heb hem dinsdag al op de bus gedaan zodat hij op tijd is
Sorry is al opquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
#Rip Collegaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef sararaats het volgende:
indaha, met jouw kerstkaartje liep ik de postbode bijna omver
Wij eten risotto met spekjes, ui, venkel, champignons en courgette.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat laatste zeeeeeeeeker!
Boodschappenlijst aan het maken hier, inspiratieloos!
Ja maar jullie hebben een slecht exemplaar getroffenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Nou bij ons is dat geen zwaar werk, alle post doet er weer lekker lang over
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij eten risotto met spekjes, ui, venkel, champignons en courgette.
En veel Parmezaanse kaas om de venkelsmaak te verhullen![]()
Mss is het er vandaag hoor, ik ben er nog niet jeweettogquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben een slecht exemplaar getroffen, dat hij maar zorgt dat dat kaartje er vrijdag is
Ik werk dan ook niet voor Post.nl. Ik ben gekke Henkie nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben een slecht exemplaar getroffen, dat hij maar zorgt dat dat kaartje er vrijdag is
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet voor Post.nl. Ik ben gekke Henkie niet
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet voor Post.nl. Ik ben gekke Henkie niet
* sararaats stuurt frisse luchtquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Adnap het volgende:
haai, man wat een dag, ben stik benauwd en dan motregent het ook nog![]()
Oh echt? Ik ben niet echt kapot van de smaak van venkel, maar hopelijk is het zo wel te verdragenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Risotto is echt een van de weinige dingen die ik echt niet lekker vind.
Kots in het bakkie noem ik dat
Hoe was je test gegaan eigenlijk ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Adnap het volgende:
haai, man wat een dag, ben stik benauwd en dan motregent het ook nog![]()
* Adnap ademt diep inquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats stuurt frisse lucht
bagger zonder medicijnen (saturatie van 85, ze kwamen gelijk met zuurstof aan) en goed met dus nu moet ik tot morgen wachten omdat de apotheek ze niet heeft. Peekflow was zonder 350 en met 450quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe was je test gegaan eigenlijk ?
Risotto vind ik echt net uitgekotste rijst jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ben niet echt kapot van de smaak van venkel, maar hopelijk is het zo wel te verdragen
Altijd goed! Ik eet morgen sushiquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Risotto vind ik echt net uitgekotste rijst ja![]()
Maar dankzij jou kreeg ik wel inspiratie, ik maak morgen soto
Ik eet zelden sushi, ik vind het wel lekker maar ik eet liever gewoon Indischquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Altijd goed! Ik eet morgen sushi
Derde keer pas dit jaar![]()
Balen is dat , hopelijk gauw verbetering met medicatiequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef Adnap het volgende:
[..]
bagger zonder medicijnen (saturatie van 85, ze kwamen gelijk met zuurstof aan) en goed met dus nu moet ik tot morgen wachten omdat de apotheek ze niet heeft. Peekflow was zonder 350 en met 450
In een benauwdheidsbui/hoestbui voelt het alsof mijn longen dicht klappen das echt heel irritant en ik loop dan ook rood/blauw aan
Ik loop achter, pas 1 keer dit jaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Altijd goed! Ik eet morgen sushi
Derde keer pas dit jaar![]()
Ja, 't is tamelijk schandalig hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik loop achter, pas 1 keer dit jaar
Spinazie met gehaktbal en een eitjequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spinazie met gehaktbal en een eitje
Ik heb nog nooit sushi gehad, ik heb dan ook een aversie tegen vis en al het andere wat uit de zee komt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef sararaats het volgende:
ik eet nooit sushi, wel friet en dat is verslavend.
ik lust ook niet alles van vis, enkel scampi's.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi gehad, ik heb dan ook een aversie tegen vis en al het andere wat uit de zee komt.
Jaquote:
Dat klinkt heel onsmakelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik doe de spinazie door het ei en maak er een omelet van.
Dat dan weer op brood met een plak zalm eronder, zo ist nog wel om in te nemen![]()
Meneer I. krijgt de pieper en de gehaktbal erbij
Oh zo klinkt het nog ranziger dan het al klonkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik doe de spinazie door het ei en maak er een omelet van.
Dat dan weer op brood met een plak zalm eronder, zo ist nog wel om in te nemen![]()
Meneer I. krijgt de pieper en de gehaktbal erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |