Ja maar als je samen woont doe je beide water bij de wijn lijkt mij toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:23 schreef Hoplahopla het volgende:
Het is natuurlijk een Chinees. Die zijn daar vast heel anders in dat ons soort mensen...
Ja dat lijkt me wel. Maar sowieso vind ik het een beetje vreemd om te lezen dat ze nu in China zit. Waar ken je haar van?quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:24 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Ja maar als je samen woont doe je beide water bij de wijn lijkt mij toch?
Zij studeerd al een aantal jaar in Nederland en dus op school leren kennen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:26 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel. Maar sowieso vind ik het een beetje vreemd om te lezen dat ze nu in China zit. Waar ken je haar van?
Dat doen mensen die niet in staat zijn om te overleggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:26 schreef Trebo het volgende:
Gewoon alles op 1 bult flikkeren en daar alles van betalen. Echt, een verademing.
Al eens stilgestaan bij opportunisme van haar kant?quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:27 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Zij studeerd al een aantal jaar in Nederland en dus op school leren kennen.
Ondertussen wonen wij samen en gaat zij eens in de zoveel tijd bij haar familie op bezoek in China
Dat is ze wel zeker en heel lastig soms.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Al eens stilgestaan bij opportunisme van haar kant?
En dat accepteer je van haar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:29 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Dat is ze wel zeker en heel lastig soms.
Tuurlijk niet en dan duurt het soms enkele dagen tot ze beseft dat ze fout zat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:30 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
En dat accepteer je van haar?
Mja. Ik krijg het idee dat ze je gewoon gebruikt. Maar het is natuurlijk lastig beoordelen vanachter mijn PC...quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:31 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet en dan duurt het soms enkele dagen tot ze beseft dat ze fout zat.
Dat gevoel krijg ik de laatste tijd ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:33 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mja. Ik krijg het idee dat ze je gewoon gebruikt. Maar het is natuurlijk lastig beoordelen vanachter mijn PC...
Nee, studiefinanciering, toeslagen, kortingen en uitkering alles bij elkaar opgeteld kom ik op netto 2400 per maand uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:39 schreef Salvad0R het volgende:
... Je krijgt 2400 euro studiefinanciering???
Weet je wat ik doe met mensen die poep tegen mij praten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:39 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Nee, studiefinanciering, toeslagen, kortingen en uitkering alles bij elkaar opgeteld kom ik op netto 2400 per maand uit.
Ik soliciteer ernaar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe met mensen die poep tegen mij praten?
Die laat ik huilen. Of zelfmoord plegen. Of allebei.
Het lijkt er op alsof jij daar naar solliciteert, is het niet?
Het is laat en ik ben ontzettend moe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:46 schreef Renzoku het volgende:
Ik vind het anders frappant dat jij als student geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan maken.
Dat vond ik ook nogal apart.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:46 schreef Renzoku het volgende:
Ik vind het overigens zeer frappant dat jij als student geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan maken.
Say what?quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:39 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Nee, studiefinanciering, toeslagen, kortingen en uitkering alles bij elkaar opgeteld kom ik op netto 2400 per maand uit.
Ruilen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:53 schreef Soohr het volgende:
Ik wil ook studeren, uitkering, stufie, toeslagen en subsidie krijgen ipv 40+ uur per week werken en 1000km per week in de auto zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |