abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135830833
Ik heb al zoveel geprobeerd dat ik niet meer zo goed weet waar ik het zoeken moet en het vertrouwen in de dokters een beetje kwijt begin te raken.

Ik heb al vanaf mijn 11e erge last van knieklachten. Destijds heb ik verschillende onderzoeken ondergaan waar niks is uitgekomen. Van fysiotherapie tot reumatoloog. Tot mijn 16e had dit zijn ups en downs en toen werd het dus opeens erger. Daarnaast kreeg ik ook andere klachten, last van mijn rug, van mijn benen. Snel spierpijn. Maar ik moest maar gewoon wat rustiger aandoen volgens de fysio. Toen ben ik uiteindelijk maar naar de fysio gegaan. Waarnaar ik wel weer een iets betere periode kreeg.

Op mijn 18e ben ik op mezelf gaan wonen en begon het gesodemieter opnieuw, alleen veel erger. Ik ben toen helemaal gestopt met de sport die ik fanatiek beoefende, heb een flinke periode rust genomen en ben naar een nieuwe fysiotherapeut gegaan om het weer rustig op te bouwen. Ondertussen werd er weer een mri scan van mijn knie gemaakt waar ook niks op te zien werd. Het begon me wel steeds meer op te vallen dat ik heel snel moe was, een zwaar gevoel in mijn lichaam had. Aan het eind van de dag kan ik bijvoorbeeld ook dingen moeilijker verwerken. Toch kreeg ik weer een periode waarin het iets beter leek te gaan, heb zelfs weer een maand gesport, ben opnieuw verhuisd en toen kwam het weer in zijn hevigheid terug. Hele erge rugklachten, last van slecht slapen, ochtendstijfheid. Nooit wordt ik uitgerust wakker, als ik te lang tegen iemand of iets aanhang gaat mijn schouder zeer doen. Mijn polsen gaan pijn doen, ik houd licht vocht vast in mijn benen. Ik ben toen naar een nieuwe huisarts gegaan, en die dacht dat het wel eens aan mijn emotionele toestand zou kunnen liggen. Ik was het hier niet mee eens, maar heb toch maar zonder sputteren de tests gemaakt die mijn huisarts me gaf, als ze maar een oplossing zouden vinden. Kwam niks uit, dus toen ben ik naar de sportarts gestuurd. Die constateerde opeens dat mijn bekken scheef stond en al mijn klachten zouden hieruit komen (ik vraag me sterk af hoe het kan dat ik door zoveel artsen en fysiotherapeuten gezien kan zijn en dat dat dan nooit opgevallen is). Dus toen ben ik naar een manueeltherapeut gegaan, daarnaast ben ik gestopt met werken, training geven, coachen, eigenlijk alles behalve school om maar gewoon rust te krijgen. En het leek weer even iets beter te gaan. De periode op school was ook redelijk rustig.

Maar nu heb ik dus weer wat pittigere :') dagen van 09:30 tot 16:00 en ik ben gewoon op aan het eind van de dag. De vermoeidheid doet gewoon zeer. Mijn rug gaat steeds meer zeer doen, mijn polsen voelen steeds pijnlijker. En hoelang ik ook slaap ik wordt niet uitgerust wakker. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb al zovaak gehoord "doe maar rustig aan", maar ik doe ondertussen al helemaal niks meer. Ik heb het vertrouwen ook niet meer in mijn huisarts. Ik moet binnenkort stage gaan lopen, maar ik word alleen al bang als ik eraan denk, ik weet niet of ik het wel aankan.

Is er iemand die hier iets van herkenning in ziet, of tips heeft of wat dan ook? Want ik weet het echt niet meer.
pi_135831253
Manuele therapie heeft dus ook niks veranderd? Hoe vaak behandeld?

Polsklachten komen niet door RSI?
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_135831299
ik las "pijpklachten" :@
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135831417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef superpark het volgende:
Manuele therapie heeft dus ook niks veranderd? Hoe vaak behandeld?

Polsklachten komen niet door RSI?
Ik ben 3 keer gekraakt en daarna weer opnieuw bij de fysio begonnen met spieropbouw bij mijn rug.
pi_135831507
Misschien eens afvallen? :')
pi_135831568
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Smack10 het volgende:
Misschien eens afvallen? :')
Daar ligt het probleem niet. :r Ik ben altijd een fanatieke sporter geweest.
pi_135831651
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Raad123 het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem niet. :r Ik ben altijd een fanatieke sporter geweest.
Misschien ligt het aan je houding.
pi_135831699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan je houding.
Daar is allemaal naar gekeken en verklaard niet de pijn in bijvoorbeeld mijn polsen en de extreme vermoeidheid.
pi_135831817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:31 schreef Raad123 het volgende:

[..]

Daar is allemaal naar gekeken en verklaard niet de pijn in bijvoorbeeld mijn polsen en de extreme vermoeidheid.
Ja maar niet dat kan ook los staan van de andere pijn, andere oorzaak.
pi_135831842
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef Raad123 het volgende:

[..]

Ik ben 3 keer gekraakt en daarna weer opnieuw bij de fysio begonnen met spieropbouw bij mijn rug.
Miss nog 1x gaan en vragen waarom die pijn er nog is? Het enige wat ik weet is dat als er iets mis is bij je bekken/rug er in je hele lichaam wel klachten kunnen ontstaan.

Vermoeidheid etc. geen ervaring mee, ziekenhuis lijkt me laatste optie, maar geen idee wat ze daar allemaal kunnen doen.
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_135831873
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Ja maar niet dat kan ook los staan van de andere pijn, andere oorzaak.
Ja dat is waar maar ik mag toch hopen dat ik na 3 verschillende huisartsen, 4 verschillende fysiotherapeuten een manueeltherapeut en een sportarts toch wel een snugger genoeg figuur tegen mag zijn gekomen dat ze dat zien.
pi_135832014
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef superpark het volgende:

[..]

Miss nog 1x gaan en vragen waarom die pijn er nog is? Het enige wat ik weet is dat als er iets mis is bij je bekken/rug er in je hele lichaam wel klachten kunnen ontstaan.

Vermoeidheid etc. geen ervaring mee, ziekenhuis lijkt me laatste optie, maar geen idee wat ze daar allemaal kunnen doen.
Als ik mijn nieuwe huisarts moest geloven was het een half jaar geleden of sportarts of reumatoloog (er zit veel reuma in de familie). Maar omdat er geen reumawaardes (ik weet niet hoe het echt heet) in mijn bloed te vinden waren, en ik ooit als 12 jarige meisje al eens bij de reumatoloog ben geweest vond ze de optie reumatoloog kansloos. Dus dat geeft ook niet echt vertrouwen om er toch maar om te gaan vragen. Ik durf gewoon niet meer terug omdat ik toch wel weer hetzelfde te horen krijg. Rust, rust rust. Ik heb verdomme geen leven meer.
  Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 23:38:27 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135832142
Ben je al eens getest op allergie voor bepaalde voeding? Suiker?

Ik noem maar wat ... :@
pi_135832232
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef maily het volgende:
Ben je al eens getest op allergie voor bepaalde voeding? Suiker?

Ik noem maar wat ... :@
Nee, ik wist niet dat dat zulke klachten kan veroorzaken.. Wat ik me nu bij al die dingen afvraag, waarom is er dan geen een huisarts die daaraan denkt, of verder wilt zoeken/graven i.p.v. je telkens maar weer af te wimpelen.
  Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 23:42:10 #15
197773 crew  maily
pi_135832366
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Raad123 het volgende:

[..]

Nee, ik wist niet dat dat zulke klachten kan veroorzaken.. Wat ik me nu bij al die dingen afvraag, waarom is er dan geen een huisarts die daaraan denkt, of verder wilt zoeken/graven i.p.v. je telkens maar weer af te wimpelen.
Jij noemt nergens een dieet ofzo... wie weet ben je ergens allergisch voor ...

Niet opgeven, en doorvragen! Sterkte! ^O^
pi_135832516
Heb je misschien osteoporose?
pi_135832771
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:45 schreef Solo14 het volgende:
Heb je misschien osteoporose?
Dat heeft mijn oma, maar ik heb nog nooit iets gebroken en heb toch wel regelmatig harde smakken gemaakt. Of denk ik nu te simpel.
  Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 23:54:12 #18
197773 crew  maily
pi_135833030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:50 schreef Raad123 het volgende:

[..]

Dat heeft mijn oma, maar ik heb nog nooit iets gebroken en heb toch wel regelmatig harde smakken gemaakt. Of denk ik nu te simpel.
Hebben ze je daarop "getest" ?
pi_135833126
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:50 schreef Raad123 het volgende:

[..]

Het is volgens mij ook iets genetisch bepaald. Je hoeft niet per se iets gebroken te hebben met deze aandoening. Dat zal later wel kunnen gebeuren. Ik zou je hierop laten testen als ik jou was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')