quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
En dat cliché komt ook ergens vandaan he... "Als ze naar school gaan kunnen ze allemaal lopen"
Ik snap je hoor LE! Maar vergelijken is zinloos and you know it![]()
E is voor de 2e keer vanavond wakker... gisteren ook 3x eruit gehaald en toen sliep ze pas voor de rest van de nacht. Geen idee wat er aan de hand is, maar ze ligt echt hard te huilen danDr neusje is vrij, ze heeft dentinox op dr tandvlees, en verder kan ik niks bedenken
![]()
Ze gaat ook heel rustig liggen drinken en valt vrij snel weer in slaap, dus echt overstuur is ze ook niet....
Mja geen ideequote:
Wijze woordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
LE, bedenk je ook dat het heel leuk is om te praten over wat je kind allemaal wel kan he, en niet over wat ze allemaal nog niet kunnenIk sprak vandaag een collegaatje wiens zoontje volgende maand 1 wordt en die kon nog tot 2 weken geleden nog niet kruipen. Sommige kids doen het gewoon rustig aan en dan in 1 keer goed. En mijn kind mag dan al kruipen, maar doorslapen ho maar
Ik ben maar even aan het meedenken hoor. Misschien verlatingsangst?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nu is papa aan het kijken of hij haar weer in slaap kan krijgen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
Je bent ook een maf wijf soms he LE, aan de ene kant heb je alle vertrouwen in je kereltje dat het goed komt, maar aan de andere kant ben je er stiekem toch onzeker over![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef L-E het volgende:
mandy, fysio kan geen kwaad he. Kyara is er volgens mij heel blij mee, en die heb ik hoog zitten, dus het is vast goed volk
Nee dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nu is papa aan het kijken of hij haar weer in slaap kan krijgen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee duskind valt om van vermoeidheid, maar heeft toch weer mijn GHB-borst nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |