abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 21:56:52 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_394756
Wederom een uitzending van BB.. Beau gaat ff achter de schermen van BigBrother kijken. Alles wat er over te melden is kan wederom in dit topic.
I'm getting too old for this....
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:01:46 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_394765
D'r komt dus een huisdier in het BB huis.

Een geit?? Het is dus eigenlijk een tuindier.

Korte samenvatting dan maar.. het programma 'Bij Big Brother' met Beau. Beau is weer grappig.

B. gaat op zoek naar een huisdier voor de bewoners. Komt terecht bij een geitenboer en neemt dus een geit mee. Dan op zoek naar een hok. 'Het is Back to Basic, we geven ze gewoon wat hout, laat ze zelf maar een hok in elkaar rossen.'

Dan naar Martin Gauss, om nog wat advies in te winnen. 'Wat heel belangrijk is, is dat ze die geit wat moeten laten doen. Ze moeten hem z'n verstand laten gebruiken.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 14-10-2000 22:08]

pi_394770
Beeeeh!

Wat is dit voor en domme uitzending!
Gaan ze een geitenhok uitzoeken of zo!

AAAAAH Martin Gaus legt uit hoe je een geit moet opvoeden.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 14-10-2000 22:08]

  zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:13:18 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_394779
Beau heeft echt een superkar. Ik ben jaloers.

En ik moet toegeven dat Beau het toch al een tijdje beter doet dan ik in den beginne kon bevroeden.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_394791
Wat een gafe jas heeft die Beau!!..die mot ik ook
| You should have no expectation of privacy! |
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:27:07 #6
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_394793
Georgie en Hieke reageren tenminste goed op het slachtofferrolletje van Dezeuree. Echt erg hoor, een blote vent zien!

Ik mag hem al wel die Ed, geen moeilijk doeneritis.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:41:29 #7
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_394816
Mijn mening:

Robin heeft gelijk dat het niet netjes is. Maar hij maakt er wel een kwestie van voor de VN veiligheidsraad. Georgie reageert daar eigenlijk wel weer goed op. Toch blijft Georgie irri.

  zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:43:51 #8
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_394822
Robin = Dezeuree.
Dezeuree roddelt in een slachtofferrolletje over niks en Robin schreeuwt in een stoere, ik durf iedereen ter verantwoording te roepen, manier over niks.

En hij doet ook al zo zielig over het blootlopen van Ed.

Georgie en Ferdie scoren punten.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:46:00 #9
6516 BonBon
geen Belgische
pi_394828
Tjongejonge, wat een vreselijke aanstelster is die Desiree toch. Ik ga me meer en meer aan haar ergeren. En dat gezicht van 'r tijdens dat 'ruzietje' tussen Georgie en Robin. Brrrr!
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
pi_394846
hehe... eindelijk weer wat actie in het huis... Eerst Desiree meets Ed en dat nog het toetjesincident met een glansrol voor hyperRobin en niksnut Ferwdi... Het begint eindelijk weer leuk te worden!!! Komende week een lynchpartij op komst!?!?
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:54:40 #11
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_394851
Zeiken zeiken zeiken, en waar over? Over een zich decent omdraaiende bloterik die om een zeepje vraagt!! Dezeuree laat zich van heur beste kant zien! Geweldig, zij kan nog een drama maken om een scheet die niet de juiste intonatie had.
Waar is die geit nu dan? Staat 'ie al vanaf donderdag te kleumen in die hobbykamer?
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 23:33:25 #12
2180 Avia
FOK-Member
pi_394924
Volgens mij is Ed de mol!
Die hebben ze er express ingestopt om de boel op te naaien.
Vraagje; hoe krijgt Veronica meer kijkcijfertjes?
Antwoord; Huur een acteur in, die betaal je twee weken een leuk bedrag en laat hem de boel opruien in het BB-huis.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')