Salopérie de caténaire!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Had erbij gezegd dat ik eerder dan 2015 terug zou komen als ik het niet volhield. Deze brandende vraag was daar debet aan.
Gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen zou ik eerder kiezen voor "Salopérie des aiguillages"quote:
twitter:Arriva_NL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:44:05M.i.v. donderdag 23 jan.: uurdienstregeling Roodeschool-Groningen, vertrek .28 en Groningen-Roodeschool, vertrek .22 http://t.co/00MAoQNuyv reageer retweet
twitter:Arriva_NL twitterde op woensdag 22-01-2014 om 23:26:25M.i.v. morgen, 23 jan., door spoedwerkzaamheden ProRail geen treinen Appingedam-Delfzijl. Er rijden bussen. http://t.co/uCHLODjrcb reageer retweet
Dit is wel goeie Saloperie in ieder gevalquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gezien de ontwikkelingen van de afgelopen dagen zou ik eerder kiezen voor "Salopérie des aiguillages"
Hierzo: PTA / Treinentopic #675: Deutsche Bahn _O_quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is dat originele plaatje eigenlijk? Kannievinde
Thxquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hierzo: PTA / Treinentopic #675: Deutsche Bahn _O_
Normaal zit je daar op een kilometer of 40/50 als ik het zo inschat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, Mono mocht met de fantastische snelheid van 5 km/h door de wissels van Sauwerd knallen
Je moet niet gaan schatten, dat deden ze bij Hoofddorp ook ooit eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 07:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Normaal zit je daar op een kilometer of 40/50 als ik het zo inschat?
80 als je rechtdoor gaat, krom zal wel 40 zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Normaal zit je daar op een kilometer of 40/50 als ik het zo inschat?
Het is een 1:15 kruis. Vmax is dus 80 km/h. Binnenkomend zal die snelheid ook echt wel gehaald worden. Alleen vertrekkend waarschijnlijk niet. Ter indicatie: Onder ATB-EG in 80 km/h gebied is het verschil tussen binnenkomen op geel en op groen al een kleine 30 seconden. Als je nu maar 5 km/h mag/kan rijden wordt het nog veel erger natuurlijk, dan heb je al snel anderhalve tot twee minuten te pakken, dat is erg veel als je kijkt hoeveel marge er is op de nevenlijnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
80 als je rechtdoor gaat, krom zal wel 40 zijn.
Het zogeheten duits remmen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Overigens heel grappig.. Ik stond gister te meten in Appingedam en de treinen waren allemaal te laat en het werd door het enkelspoor steeds erger. Dan zie je dus wat er met een GTW kan met een machinist die daar mee om kan gaan. Binnenjakkeren als een malloot, halteren in 20 seconden (Bij NS duurt de vertrekprocedure al langer) en karren met die handel.
Ja, zoiets idd. Vet grappig op een provinciaal stationnetje met een minitreintje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het zogeheten duits remmen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Overigens heel grappig.. Ik stond gister te meten in Appingedam en de treinen waren allemaal te laat en het werd door het enkelspoor steeds erger. Dan zie je dus wat er met een GTW kan met een machinist die daar mee om kan gaan. Binnenjakkeren als een malloot, halteren in 20 seconden (Bij NS duurt de vertrekprocedure al langer) en karren met die handel.
Ik heb mij daar gisteravond ook aan gewaagd. Vertrok met +6 vanuit Delfzijl (was de 1e van de uursdienst, dus ik mocht door). Kwam op Bedum precies op tijd aan. Toen moest ik helaas nog de aanwijzing aan nemen. Flink gassen, en met 5 over de wissels en voorbij Sauwerd weer als de sodemieter gas geven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het zogeheten duits remmen?
zelf ook al eens mogen ervaren tussen Groningen en Leeuwarden. Overwegbomen onderweg zoveel mogelijk op tijd sluiten, waardoor de seinen weer uit de stand stop komen en dan op zijn Duits de stations binnen jakkeren. Die ruim 5 minuten vertraging waren binnen mum van tijd verdwenenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |