JE KAN NIET IN COKE BADDEREN, RAAR FIGUUR!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
CHOCO IS VOOR DE ZWAKKEN, COKE IS VOOR DE STRAKKEN.
pc*quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ze zoeken iemand met een krachtige PC, maar die heb ik niet. Beetje jammer.
Beetje water en pokon bij doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
JE KAN NIET IN COKE BADDEREN, RAAR FIGUUR!
Mijn PC is sowieso krachtiger dan een PS4, maar ik denk dat ze iemand willen met een GTX760 minstens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik heb denk ik wel een redelijk goede PC, maar geen idee of die evenaart met de PS4
pc*quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn PC is sowieso krachtiger dan een PS4, maar ik denk dat ze iemand willen met een GTX760 minstens.
Ik heb straks een AMD 280x, is dat krachtiger?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn PC is sowieso krachtiger dan een PS4, maar ik denk dat ze iemand willen met een GTX760 minstens.
Ik heb het nu niet over d4v1d, maar over jou en Rez. Maar zoals ik al zei; Daarin gaat het helemaal niet om jullie baan / studie. Gaat simpelweg om een ruzie die ergens bij jullie ontstaan is. Dan moet je gewoon bij elkaar wegblijven, of kusjekroel doen en stoppen elkaar te bitchslappen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees de reacties van David anders even
ONZ / [ONZ-SC #196] mijn liefde voor klojo <3
Nee, pc. PC is Engels.quote:
Beter te laat dan te vroeg.quote:
Weet ik veel, ik hou me alleen maar bezig met nvidia.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb straks een AMD 280x, is dat krachtiger?
Hij moet een keer goed neuken, dat is het gewoon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over d4v1d, maar over jou en Rez. Maar zoals ik al zei; Daarin gaat het helemaal niet om jullie baan / studie. Gaat simpelweg om een ruzie die ergens bij jullie ontstaan is. Dan moet je gewoon bij elkaar wegblijven, of kusjekroel doen en stoppen elkaar te bitchslappen.
Maar dat laatste lijkt me geen optie.
Persoonlijke computer waarschijnlijk. Nederlands.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |